Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Δήλωση φωτιά! Αυτό δεν είναι αριστερά ..


Στενοχωριέμαι με είπε ο σπουδαίος σύνθετης Μίκης Θεοδωράκης, για τον Τσίπρα. 
Η Αριστερά, αυτή την στιγμή, με αυτές τις συνθήκες είναι τυχοδιωκτισμός κι εγώ δεν δέχομαι να συμμετέχω σε αυτήν. 
Σε γνωστή εφημερίδα είπε ,  η ψήφιση είναι το ορεκτικό , η εφαρμογή όσων ψηφίστηκαν θα πονέσει πολύ.  
Αναλογιστείτε έναν πατερά που γυρίζει σπίτι και το παιδί λέει πεινάω, τρελαίνεσαι . Δήλωσε ο σύνθετης. 
«Πρέπει να γίνει αλλαγή πλεύσης. Χρειάζεται η ουδετερότητα. Πρέπει να φτιάξουμε ένα δίποδο Λαός-Αυτάρκεια. Η σημερινή Ευρώπη, ωστόσο, δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη που εγώ ονειρευόμουν, μία Ευρώπη δηλαδή ενωμένη, με μία κυβέρνηση, πλούσια, ισχυρή, με ειρήνη και δημοκρατία». 
Τέλος ο σύνθετης είπε, πολλοί λένε πως οι Έλληνες έχουν παραλύσει. Εγώ όμως έχω δει πολλές φορές στη ζωή μου τον ελληνικό λαό να είναι παράλυτος και την επόμενη ημέρα να ξεσηκώνεται. Η Ιστορία έχει δείξει πως όταν ένας λαός είναι όρθιος, κάποτε θα νικήσει.





voice news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου