Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΝΙΚΟΣ στην ΑΓΚΥΡΑ! Ετοιμάζεται ΝΕΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ...


Ο συνταγματάρχης ε.α. Ατίλα Ουγκούρ δήλωσε στο τουρκικό τύπο ότι «μετά το πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου και τον «εφησυχασμό» της νίκης που βιώνουμε, έχουν ξεκινήσει  ήδη οι προετοιμασίες για μια δεύτερη προσπάθεια».
Η δήλωση αυτή έγινε σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Yeni Safak.
Ο Ουγκούρ δήλωσε επί λέξη  ότι «προειδοποιώ ολόκληρη την Τουρκία μέσω εσάς, ότι το κίνημα αυτό εάν δεν το πράξει η  Feton ( οργάνωση του Γκιουλέν)  θα το πράξει κάποιος άλλος , δεν αντέχουμε  πάρα πολύ από τον  πόλεμο με τον  PKK  μέσα στην χώρα ».
«Ετοιμαστείτε για μια δεύτερη προσπάθεια και πολύ γρήγορα μάλιστα , αυτό το λέω  έχοντας μια πολύ σαφή γνώση….ότι  η δεύτερη απόπειρα θα είναι πιο αιματηρή από την πρώτη. Σήμερα ακόμα θριαμβολογούμε αλλά  προειδοποιώ την Τουρκία μέσα από εσάς,  για τα επερχόμενα γεγονότα».
Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται , το χάος θα ξεκινήσει από το νοτιοανατολικό τμήμα της χώρας.
«Η φωτιά θα ξεκινήσει  πιθανότατα από τις περιοχές  Şemdinli, Yüksekova, ή το Κιζίλτεπε. Εδώ θα πεθάνουμε 15-20 άτομα. Εκεί θα πεθάνουν χιλιάδες», είπε ο ίδιος.
Εκφράζει κάποια πληροφόρηση που έχει ή τους φόβους του Τούρκου Προέδρου; ή απλά είναι ‘διαρροή’ του Ερντογάν για να δικαιολογήσει την έλλειψη ελευθερίας που επικρατεί στη χώρα; 






voicenews

Νέος ΤΡΟΜΟΣ των ΤΟΥΡΚΩΝ! Απίστευτες ΕΙΚΟΝΕΣ...


Άνοιξαν οι πύλες του Βαπτηστηρίου και του λεγόμενου Çile Odası, (Κελί Δοκιμασίας), στην Τουρκία. Στο σημείο οι επιστήμονες έμειναν έκθαμβοι από την ανακάλυψη μιας μοναδικής περίτεχνης τοιχογραφίας της Παναγιάς με τον Ιησού Χριστό στην στοργική αγκαλιά της.
panagiasoymelasep
Η ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού της Τουρκίας, που είναι υπεύθυνο για την ανακαίνιση της ιεράς ελληνορθόδοξης σταυροπηγιακής μονής της Παναγιάς Σουμελά, δήλωσε πως μετά από 16 χρόνια των εργασιών ανακαίνισης οι ειδικοί ερευνητές εισήλθαν για πρώτη φορά στο Βαπτηστήριο της μονής και στο Çile Odası. Εκεί λοιπόν είναι που ανακαλύφθηκε η περίτεχνη τοιχογραφία της Παναγίας που δεν είχε δει το φως του ήλιου από την εποχή της Γενοκτονίας των Ποντίων και του Μεγάλου τους Διωγμού.
Πέραν της εικόνας αυτής βρέθηκαν και πολλά Ιερά Βιβλία καθώς και κειμήλια αμύθητης αξίας που προκαλούν δέος σε κάθε άνθρωπο ασχέτως θρησκεύματος.
Σήμερα η Παναγία Σουμελά φανερώνει ξανά την παρουσία της ίδιας της Παναγίας με πολλά σημάδια. Κάθε σπιθαμή εδάφους στην Τουρκία τους θυμίζει το ελληνορθόδοξο παρελθόν του.






voicenews

Είδηση ΒΟΜΒΑ για τον ΕΜΙΡΗ του ΚΑΤΑΡ!Τα Μ.Μ.Ε το ΚΡΥΒΟΥΝ...


Μεγάλα παιγνίδια παίζονται στις πλάτες της Ελλάδας με τους λεγόμενους επενδυτές. Επιχειρηματίες ξένοι, που επιθυμούν, ή φαίνεται να επιθυμούν , την επένδυση χρημάτων στη χώρα μας. Αυτό όμως που δεν είναι γνωστό στο ευρύ κοινό είναι το επικοινωνιακό παιγνίδι που παίζεται, ώστε κάποιοι από αυτούς να αποκτήσουν προτεραιότητα έναντι άλλων.
‘Κλάμα’ λοιπόν πολύ έχει πέσει σε συγκεκριμένο Όμιλο Μίντια, που προσπαθεί να ασκήσει ‘πίεση’ στην κυβέρνηση (την κάθε κυβέρνηση) υπέρ του Εμίρη του Κατάρ. Ο συγκεκριμένος Εμίρης ωστόσο δεν είναι αυτό που φαίνεται. Εκτός του ότι τον κυνηγούν όλοι και σε πολλές χώρες. Ο λόγος; η υποστήριξη που δίνει στους τρομοκράτες τζιχαντιστές. Θυμίζουμε:
1. Το Κατάρ μαζί με τη Σαουδική Αραβία και την Τουρκία αποτελούν τις τρεις χώρες που χρηματοδοτούν και εξοπλίζουν τους τζιχαντιστές.
2. Το Κατάρ είναι στρατηγικός σύμμαχος της Τουρκίας στην παλινόρθωση του «Χαλιφάτου» και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Είναι αδιανόητο η χώρα μας, με τη νευραλγική γεωστρατηγική θέση που έχει και με τα Εθνικά Ζητήματα που προκύπτουν καθημερινά με την Τουρκία, να δώσει ‘πάτημα’ στον Εμίρη.
Σε κάθε περίπτωση, προκαλεί αίσθηση το γεγονός ότι τα Μ.Μ.Ε της χώρας κρύβουν αυτή τη λεπτομέρεια. Σε θέματα ΕΘΝΙΚΑ δεν υπάρχουν κομματικά ή επιχειρηματικά συμφέροντα. Υπάρχει μόνο το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ...








voice news

2016-2017… Ο Κόσμος Οδεύει προς μια Παγκόσμια Οικονομική Κατάρρευση!!

ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ Ο ΣΟΪΜΠΛΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!


handelsblatt-xreos-708
Πρώτα η εφαρμογή της μνημονιακής λαίλαπας και μετά συζήτηση για το χρέος (και αν…)!!!
Το ΔΝΤ μπορεί να ασκεί πιέσεις στον Σόιμπλε για το ελληνικό χρέος ωστόσο κυβερνητικοί κύκλοι στο Βερολίνο αναφέρουν ότι ισχύουν όσα συμφωνήθηκαν τον περασμένο Μάιο, δηλαδή η όποια ελάφρυνση θα συζητηθεί μετά το τέλος του τρέχοντος προγράμματος το 2018, σημειώνει η Handelsblatt σε δημοσίευμά της.
Εκτενείς είναι οι αναφορές του γερμανικού τύπου στην ξεχωριστή έκθεση του ΔΝΤ για την Ελλάδα, που συντάσσεται στο πλαίσιο του άρθρου 4 του Ταμείου. Σε αυτή προκρίνεται, μεταξύ άλλων, η περαιτέρω μείωση συντάξεων και του αφορολόγητου ενώ επαναλαμβάνεται και η γνωστή θέση του ΔΝΤ για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.
Για το θέμα αυτό φιλοξενεί εκτενές ρεπορτάζ η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, σχολιάζοντας ότι «το ΔΝΤ ασκεί πιέσεις στον Σόιμπλε» και έρχεται με αυτό τον τρόπο σε αντιπαράθεση με τη γερμανική κυβέρνηση για το ζήτημα του χρέους, καθώς «έναν χρόνο πριν τις ομοσπονδιακές εκλογές Μέρκελ και Σόιμπλε δεν θέλουν να προχωρήσουν σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις αναφορικά με την ελάφρυνση του χρέους».
Αντιθέτως, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα, «κυβερνητικοί κύκλοι στο Βερολίνο τονίζουν ότι ισχύουν τα συμφωνηθέντα του περασμένου Μαΐου», ότι δηλαδή η όποια ελάφρυνση χρέους θα συζητηθεί μετά το τέλος του τρέχοντος προγράμματος το 2018 και εφόσον κριθεί αναγκαίο, καθώς και ότι το ΔΝΤ έχει υποσχεθεί ότι θα αποφασίσει μέχρι το τέλος του 2016 εάν θα συμμετέχει στο ελληνικό πρόγραμμα.
Άτομα που γνωρίζουν τα των διαπραγματεύσεων και τα οποία επικαλείται η Handelsblatt εκτιμούν πάντως ότι εάν η ελληνική κυβέρνηση δεν υλοποιήσει τις συμπεφωνημένες μεταρρυθμίσεις «τότε η απόφαση του ΔΝΤ για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα βοήθειας θα τραβήξει μέχρι και τον επόμενο χρόνο». Η γερμανική κυβέρνηση ωστόσο φέρεται να ζητά να ξεκαθαρίσει άμεσα το τοπίο καθώς το πρόγραμμα τρέχει ήδη εδώ και έναν χρόνο χωρίς το ΔΝΤ. Ιχύει η συμφωνία του Μαΐου που προβλέπει ότι το Ταμείο θα αποφασίσει μέχρι το τέλος του χρόνου τη συμμετοχή του, αναφέρουν γερμανικοί κυβερνητικοί κύκλοι, προσθέτοντας ότι «δεν έχει συζητηθεί Plan B».
Το Βερολίνο ανθίσταται
«Έναν χρόνο πριν τις ομοσπονδιακές εκλογές Μέρκελ και Σόιμπλε δεν θέλουν να προχωρήσουν σε συγκεκριμένες δεσμεύσεις αναφορικά με την ελάφρυνση του χρέους»
Το θέμα σχολιάζει στην ιστοσελίδα του και το τηλεοπτικό δίκτυο N-TV σημειώνοντας ότι «η πρόσφατη τοποθέτηση του Ταμείου αποτελεί μια ακόμη ένδειξη ότι οι γερμανικές θέσεις δεν μπορούν να ικανοποιηθούν. Διότι το ΔΝΤ έχει τονίσει επανειλημμένως ότι θα συμμετέχει μόνον σε μια ‘βιώσιμη’ διάσωση της Ελλάδας. Όπως καταδεικνύει η έκθεση, αυτό προϋποθέτει κατά το ΔΝΤ μια εκτενή ελάφρυνση του χρέους, την οποία απορρίπτει μέχρι σήμερα αναφανδόν η γερμανική κυβέρνηση».
«Κατανόηση για την Αθήνα» είναι ο τίτλος σχετικού άρθρου στην αυστριακή Die Presse που επισημαίνει ότι «το ΔΝΤ δείχνει μια σχετική κατανόηση για το δίλημμα της Ελλάδας: παρά τις όποιες μεταρρυθμίσεις, το χρέος της Ελλάδας έχει αυξηθεί όπως δείχνει η σχετική έκθεση. Αυτό καταδεικνύει ότι οι ελληνικές οικονομικές επιδόσεις δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τα ιδιαίτερα απαιτητικά μέτρα. Οι στόχοι που έχουν τεθεί δεν είναι ρεαλιστικοί, σύμφωνα με το ΔΝΤ. (…) Για να επιτευχθεί και πάλι βιώσιμη ανάπτυξη, θα πρέπει να υπάρξει περαιτέρω ελάφρυνση του χρέους. Η Γερμανία ωστόσο αντιστέκεται».
Τουλάχιστον η Ελλάδα σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα
Σε ένα καυστικό της σχόλιο η σημερινή Berliner Zeitung σχολιάζει, με αφορμή τη μίνι Σύνοδο Κορυφής του περασμένου Σαββάτου για το προσφυγικό στη Βιέννη, ότι η ΕΕ δεν αποτυγχάνει λόγω της προσφυγικής κρίσης, αλλά επειδή την υπονομεύουν οι ίδιες οι χώρες μέλη. «Εδώ και ενάμιση χρόνο οι πολιτικοί πρωταγωνιστές αδιαφορούν για το ισχύον θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο αναφορικά με την προσφυγική κρίση και έτσι το αποδυναμώνουν». Τελευταίο παράδειγμα, σύμφωνα με την εφημερίδα, αποτελεί η πρόσφατη Σύνοδος Κορυφής για το προσφυγικό στη Βιέννη, που όχι μόνον δεν έγινε στις Βρυξέλλες, όπως θα έπρεπε αφού αφορά την ευρωπαϊκή πολιτική για το άσυλο, αλλά δεν προσκλήθηκαν καν η Ιταλία και η Μάλτα, χώρες τις οποίες αφορά άμεσα ενδεχόμενη συμφωνία με την Αίγυπτο.
Όσον αφορά την Ελλάδα, την οποία, όπως επισημαίνει η Berliner Zeitung πιέζουν Γερμανία και Αυστρία προκειμένου να επαναπροωθεί περισσότερους πρόσφυγες προς την Τουρκία: «τηρεί τα στάνταρ που αφορούν την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και επιτρέπει σε όσους το επιθυμούν να κινήσουν τη διαδικασία χορήγησης ασύλου. Δικαίως η Αθήνα ισχυρίζεται ότι η Τουρκία δεν είναι ασφαλής τρίτη χώρα. Στην πραγματικότητα η Ελλάδα είναι στην παρούσα φάση η μόνη χώρα της ΕΕ, η οποία πρεσβεύει πιο αξιόπιστα από όλους τις ευρωπαϊκές αξίες».

Κορυφαίος Πληροφοριοδότης NSA Αποκαλύπτει: Το Σχέδιο για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ σε Εξέλιξη


666-1Το δίκτυο του «Θηρίου 666» έχει ήδη συγκροτηθεί και τρέχει…
666-2
666-3
666-4
666-5

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ! Και αυτός ο «Τύπος» Ετοιμάζεται να Εμφανιστεί και πάλι στο Πολιτικό Προσκήνιο!!


%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%83-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%bd%ce%b1%cf%81%ce%b1%cf%83Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΠΑΛΟΚΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ… ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΞΑΠΟΣΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ…
Τις τελευταίες μέρες βρέθηκε στις πρώτες σελίδες όλων των εφημερίδων και έγινε κεντρική είδηση στα δελτία των καναλιών και στο διαδίκτυο για την εμπλοκή της γυναίκας του σε ένα από τα πολλά και μεγάλα σκάνδαλα του αμαρτωλού ΚΕΕΛΠΝΟ. Συγκεκριμένα, λόγω των στοιχείων που έχει η Δικαιοσύνη εισέβαλαν στο γραφείο της κυρίας του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Οικονομικοί Εισαγγελείς και αστυνομικοί και κατέσχεσαν υπολογιστές, σκληρούς δίσκους, φακέλους και άλλα στοιχεία.
Προφανώς, δεν βαρύνεται ο σύζυγος, αλλά είναι βαρύτατα εκτεθειμένος ηθικά. Και είναι κοινή η πεποίθηση ότι θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί ή να είχε ζητήσει άδεια μέχρι να «καθαρίσει» ποινικά η σύζυγός του, όχι μόνο για λόγους ευθιξίας αλλά και από σεβασμό στο αξίωμα του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, δεδομένου ότι ο διοικητής μετέχει ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στις συσκέψεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας αλλά και σε συναντήσεις με ομολόγους του των άλλων χωρών της ΕΕ.
Αποδεικνύεται, όμως, ότι αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα που έχει ο κ. Γ. Στουρνάρας, καθώς δύο από τους εξ απορρήτων συμβούλους του έχουν σοβαρότατες εκκρεμότητες με τη Δικαιοσύνη –σε βαθμό κακουργήματος–, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία που φέρνει σήμερα στο φως το «ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ».
Πρόκειται για:
• τον κ. Σπύρο Παντελιά (ο ίδιος ο κ. Στουρνάρας τον επέλεξε για γενικό διευθυντή της Τράπεζας της Ελλάδος), ο οποίος στις 5 Οκτωβρίου θα κάτσει στο σκαμνί για τα δάνεια που μοίραζε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο! Και
• τον κ. Ηλία Πλασκοβίτη, μέλος του Συμβουλίου Νομισματικής Πολιτικής της Τράπεζας της Ελλάδος και σύμβουλό του, ο οποίος ήδη κατηγορείται για απιστία στην υπηρεσία σχετικά με την παράνομη χρηματοδότηση του ΙΣΤΑΜΕ (του ΠΑΣΟΚ), που εμφανιζόταν ως… ΜΚΟ. Ο κ. Πλασκοβίτης ήταν γενικός γραμματέας Ευρωπαϊκών Υποθέσεων στο υπουργείο Εξωτερικών από το 2000 έως το 2004.
Και επίσης κατηγορείται για απόκρυψη της λίστας Λαγκάρντ (Φαλτσιάνι λεγόταν τότε), την οποία είχε παραλάβει τον Σεπτέμβριο του 2010 ως γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών από τον πρέσβη μας στο Παρίσι κ. Χαλαστάνη και τη χειρίστηκε σαν να ήταν προσωπικό του στοιχείο. Και όταν έφυγε από το υπουργείο η λίστα εξαφανίσθηκε.
Προφανώς, την πήρε μαζί του, γιατί εμπλεκόταν σε αυτήν ο εκλεκτός και εξ απορρήτων του Αντώνη Σαμαρά, κ. Σταύρος Παπασταύρου (το όνομά του φιγουράρει και στα Panama Papers!).
Και τον Δεκέμβριο του 2010 πήγε στο Παρίσι ειδικό κλιμάκιο του υπουργείου Οικονομικών, με επικεφαλής το στέλεχος του ΣΔΟΕ Θόδωρο Φλωράτο, και παρέλαβε αντίγραφό της από το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών.
Να σημειώσουμε ότι από το 2015 ο κ. Ηλίας Πλασκοβίτης είναι μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας!
Με τα στοιχεία αυτά, τα οποία με τις λεπτομέρειες που παρατίθενται παρακάτω κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει, σε συνδυασμό και με την εμπλοκή της γυναίκας του, ο κ. Στουρνάρας πολύ δύσκολα μπορεί να παραμείνει διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος.
Αν και γνώριζε ο Στουρνάρας τις κακουργηματικές κατηγορίες, τον έκανε γενικό διευθυντή!
Ο κ. Στουρνάρας, ενώ γνώριζε την εμπλοκή του στενού συνεργάτη του Σπύρου Παντελιά στο σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, ως κατηγορουμένου για κακούργημα, καθώς ήταν επιφανές μέλος της ομάδας που έδωσε τα δάνεια και δικάζεται για την υπόθεση αυτή στις 5 Οκτωβρίου, δεν δίστασε να τον τοποθετήσει σύμβουλό του, με υψηλή αμοιβή και παροχές (αυτοκίνητο, οδηγό και πιστωτικές κάρτες). Και στις αρχές του χρόνου –παρότι γνώριζε ότι ο κ. Σπύρος Παντελιάς θα οδηγείτο στο ακροατήριο με απόφαση του Συμβουλίου Εφετών– του έδωσε προαγωγή, και μάλιστα τον διόρισε γενικό διευθυντή στην Τράπεζα της Ελλάδος! Προϊστάμενο όλων των διευθυντών της Τράπεζας! Τα ερωτήματα για τον κ. Στουρνάρα είναι συγκεκριμένα:
1) Όταν τον διόρισε σύμβουλό του, ο κ. Παντελιάς δεν είχε παραπεμφθεί στο ακροατήριο για κακούργημα. Όταν όμως παραπέμφθηκε στο ακροατήριο, γιατί του έδωσε προαγωγή, κάνοντάς τον γενικό διευθυντή της Τράπεζας της Ελλάδος;
2) Θα σύρεται η ΤτΕ διά του κ. Παντελιά στο ακροατήριο για κακούργημα και την ίδια ώρα ο κ. Παντελιάς θα εποπτεύει τις ελληνικές τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες;
3) Τι θα σκεφθεί η σύνθεση του δικαστηρίου μετά τη σημερινή αποκάλυψη;
4) Πώς θα αντιδράσει η ηγεσία της ΕΚΤ;
5) Η συνεργασία τους στην τότε Εμπορική Τράπεζα επικράτησε των νόμων και της ηθικής τάξης;
Το πάρτι των παράνομων χρηματοδοτήσεων στο ΥΠΕΞ
Εναντίον του πρώην γενικού γραμματέα του υπουργείου Εξωτερικών και νυν στελέχους της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Ηλία Πλασκοβίτη, μέλους του Συμβουλίου Νομισματικής Πολιτικής και συμβούλου του κ. Στουρνάρα, θέση στην οποία παραμένει μέχρι και σήμερα, έχει ασκηθεί δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για παράνομες χρηματοδοτήσεις του υπουργείου Εξωτερικών σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις για έργα τα οποία ποτέ δεν έγιναν.
Η ποινική εμπλοκή –ιδιαίτερα σοβαρή– του κ. Πλασκοβίτη έχει να κάνει με την υπόθεση της παράνομης χρηματοδότησης του ΙΣΤΑΜΕ. Αφορά την περίοδο 2002 – 2004, όταν σύμφωνα με τη δίωξη των Εισαγγελέων Διαφθοράς η συγκεκριμένη ΜΚΟ έλαβε 400.000 ευρώ για έργα και δράσεις που θα γίνονταν στις βαλκανικές χώρες, και συγκεκριμένα στην Αλβανία, στη Βουλγαρία αλλά και στη Γεωργία, χωρίς όμως να τα δικαιούται. Εκείνη την περίοδο (2000 – 2004) ο κ. Πλασκοβίτης ήταν γενικός γραμματέας Ευρωπαϊκών Υποθέσεων στο υπουργείο Εξωτερικών. Εκτός από τον κ. Πλασκοβίτη διώκονται και άλλοι υπάλληλοι του ΥΠΕΞ εκείνης της περιόδου για το αδίκημα της απιστίας στην υπηρεσία από κοινού και κατ’ εξακολούθηση, με τις επιβαρυντικές διατάξεις περί καταχραστών του Δημοσίου! Είναι ενδεικτικό ότι από την έρευνα που πραγματοποίησε η Εισαγγελέας Α. Τριανταφύλλου προέκυψε πως επρόκειτο για παράνομες χρηματοδοτήσεις καθώς, μεταξύ άλλων, εκείνη την περίοδο η συγκεκριμένη ΜΚΟ δεν είχε (εκ του νόμου) τη δυνατότητα να λαμβάνει ποσά μεγαλύτερα των 60.000 ευρώ!
Ψέματα είπε για τη λίστα Λαγκάρντ!
Αλλά ο κ. Πλασκοβίτης είναι γνωστός και από την εμπλοκή του με τη λίστα Λαγκάρντ. Ο στενός συνεργάτης του κ. Στουρνάρα, όταν κλήθηκε ως μάρτυρας, είχε επικαλεστεί «κακή μνήμη» προκειμένου να δικαιολογήσει την άποψή του στην πρώτη του κατάθεση ενώπιον της Προανακριτικής Επιτροπής ότι η λίστα Λαγκάρντ έφθασε στην Ελλάδα ατύπως και ανεπισήμως. Η τότε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου είχε ζητήσει να ελεγχθεί για ψευδορκία ο μάρτυρας, ενώ ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τού είχε πει ότι «κινδυνεύει με 10 χρόνια φυλακή».
«Ο κ. Πλασκοβίτης επέδειξε επίμονη προσπάθεια απόκρυψης πραγματικών περιστατικών. Για εμάς δεν έχει τελειώσει εδώ η κατάθεσή του», είχε δηλώσει τότε σε δημοσιογράφους η Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Ήθελε τη λίστα δι’ ιδίαν χρήση!
Ο τότε πρέσβης της Ελλάδας στο Παρίσι Κωνσταντίνος Χαλαστάνης είχε καταθέσει στην Προανακριτική και είχε αποκαλύψει έγγραφο αίτημα με την υπογραφή του τότε γενικού γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών Ηλία Πλασκοβίτη, με το οποίο ζητούσε από τις γαλλικές αρχές να βοηθήσουν ώστε να σταλεί στην Ελλάδα η λίστα Λαγκάρντ.
Συγκεκριμένα, ο έλληνας πρέσβης στο Παρίσι είχε αποκαλύψει ότι ο κ. Πλασκοβίτης είχε ζητήσει στις 13 Σεπτεμβρίου του 2010 τη λίστα από το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών και βάσει αυτού του αιτήματος εστάλη στην ελληνική πρεσβεία στις 29 Σεπτεμβρίου 2010. Στο εμπιστευτικού χαρακτήρα έγγραφο που απευθυνόταν προς το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών αναφέρονταν τα εξής:
«Σε συνέχεια της τηλεφωνικής συνομιλίας με τον κ. J. Fenet, θα θέλαμε να υποβάλουμε προς τις γαλλικές αρχές ένα αίτημα προκειμένου να αρυσθούμε πληροφόρηση σχετικά με τραπεζικές καταθέσεις που ανήκουν σε έλληνες πολίτες και εταιρείες σε ελβετικές τράπεζες. Αντιλαμβανόμεθα ότι οι γαλλικές αρχές έχουν στην κατοχή τους παρόμοια πληροφόρηση, που έχει ιδιαίτερη σημασία για τις ελληνικές φορολογικές αρχές.
Το αίτημα αυτό βασίζεται στις σχετικές διατάξεις που αφορούν στην αμοιβαία βοήθεια από τις αρμόδιες αρχές των κρατών-μελών στον τομέα της άμεσης φορολόγησης (Οδηγία 77/799/EEC, ως ισχύει), καθώς και στη διμερή Συμφωνία της Ελλάδος και της Γαλλικής Δημοκρατίας για την Αποφυγή της Διπλής Φορολόγησης.
Όλες οι πληροφορίες θα τύχουν εμπιστευτικής μεταχείρισης από τις ελληνικές φορολογικές αρχές στον αγώνα εναντίον της φοροδιαφυγής και σε συμφωνία με τη γαλλική φορολογική αρχή.
Ελπίζοντας σε μια θετική σας απάντηση,
Ειλικρινώς υμέτερος,
Ηλίας Πλασκοβίτης».
Τον διαψεύδει ο πρέσβης
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κατάθεσή του στις 31 Ιανουαρίου 2013 στην Επιτροπή ο κ. Πλασκοβίτης δεν είχε αναφέρει ότι υπέβαλε το αίτημα γραπτώς και είχε κάνει λόγο μόνο για τηλεφωνικές επικοινωνίες. Από την πλευρά του, ο πρέσβης Χαλαστάνης ισχυρίστηκε ότι βρήκε το έγγραφο Πλασκοβίτη στο αρχείο του γαλλικού υπουργείου.
Υπενθυμίζεται ότι το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών στο επίμαχο έγγραφό του τότε ξεκαθάριζε ότι η λίστα στέλνεται επισήμως, βάσει της ελληνογαλλικής συμφωνίας του 1963, και για φορολογική αξιοποίηση. Σημειώνεται ακόμη ότι ο Κ. Χαλαστάνης έστειλε τον φάκελο κλειστό, με το επίμαχο συνοδευτικό έγγραφο, στη διευθύντρια του γραφείου του Παπακωνσταντίνου, Χρ. Χατζή, η οποία και υπέγραψε την παραλαβή του.






hellasforce

Καθοριστικό το τελευταίο τρίμηνο για την ελληνική οικονομία- Οι κρίσιμες ημερομηνίες

Καθοριστικό το τελευταίο τρίμηνο για την ελληνική οικονομία- Οι κρίσιμες ημερομηνίες
Μπορεί το έτος σιγά σιγά να έρχεται στο τέλος, ωστόσο οι μέρες που απέμειναν μέχρι να μπει το 2017 είναι σημαντικές και καθοριστικές για την την ελληνική οικονομία και την κυβέρνηση. Και αυτό γιατί στο διάστημα αυτό θα κριθούν η ολοκλήρωση της πρώτης και δεύτερης αξιολόγησης, αλλά και τα μέτρα για την απομείωση του δημόσιου χρέους.

Στο κυβερνητικό στρατόπεδο αισιοδοξούν για την πορεία των πολύπλοκων διαπραγματεύσεων με τους θεσμούς, πλην όμως, όπως κατέδειξε και η έκθεση του ΔΝΤ, οι δανειστές επιμένουν στη λήψη μέτρων εφαρμογής μεταρρυθμίσεων και γενικώς φαίνεται πως θα τηρήσουν σκληρή στάση.
Με την αυριανή ψήφιση ενός ακόμη νομοσχεδίου με προαπαιτούμενα ξεκινάει η αντίστροφη μέτρηση για μια διαδικασία, κατά την οποία θα κριθεί:
1. Αν θα εκταμιευτούν περίπου 9 δισ. ευρώ για την κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας: τα 2,8 δισ. ευρώ που υπολείπονται με την ολοκλήρωση της 1ης αξιολόγησης και των 15 προαπαιτούμενων, τα περισσότερα εκ των οποίων περιγράφονται στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε την Παρασκευή στη Βουλή, και τα 6,2 δισ. ευρώ της β’ αξιολόγησης.
2. Αν θα γίνουν συγκεκριμένα τα μέτρα -τουλάχιστον τα μεσοπρόθεσμα και τα βραχυπρόθεσμα- για τη διευθέτηση του ελληνικού χρέους.
3. Αν θα υπάρξει συμφωνία για τη μείωση του στόχου του πρωτογενούς πλεονάσματος μετά την ολοκλήρωση του 3ου ελληνικού προγράμματος, δηλαδή μετά το 2018. Ο «πήχης» είναι στο 3,5% και η ελληνική κυβέρνηση θέλει να τον κατεβάσει στο 2% με 2,5%, κάτι με το οποίο συμφωνεί τόσο ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος όσο και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
4. Αν θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για συμμετοχή και του ΔΝΤ στο 3ο πρόγραμμα. Το ΔΝΤ με την έκθεση για την ελληνική οικονομία που έδωσε στη δημοσιότητα την Παρασκευή κατέστησε σαφές ότι η συμμετοχή του εξαρτάται από το τι θα αποφασιστεί για το χρέος -ζήτησε γενναιότερες αποφάσεις από τα όσα συμφωνήθηκαν στο Eurogroup της 24ης Μαΐου- και από το τι θα γίνει με το πρωτογενές πλεόνασμα της Ελλάδας.
5. Αν η Ελλάδα θα αποτελέσει πλέον τμήμα του προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, συμμετοχή η οποία κρίνεται απαραίτητη για να αποκλιμακωθούν τα spreads των ελληνικών ομολόγων και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις δανεισμού της Ελλάδας από την αγορά.
Οι κρίσιμες ημερομηνίες
Αύριο αναμένεται να γίνει νόμος του κράτους το νομοσχέδιο των προαπαιτούμενων. Εφόσον σήμερα κλείσει -μέσω τροπολογίας- η εκκρεμότητα με τη νομοθεσία για τον εκσυγχρονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και υπό την προϋπόθεση ότι θα ανακοινωθεί η σύνθεση του Εποπτικού Συμβουλίου του νέου Υπερταμείου Αποκρατικοποιήσεων, την Πέμπτη θα συζητηθεί στο Euro Working Group το αν έχουν εκπληρωθεί τα 15 προαπαιτούμενα για την εκταμίευση της δόσης των 2,8 δισ. ευρώ (εκ των οποίων το 1,7 δισ. ευρώ θα διατεθεί για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου). Εφόσον το κουαρτέτο καταθέσει την έκθεση συμμόρφωσης (compliance report) θα ανοίξει ο δρόμος για την έγκριση της εκταμίευσης και σε πολιτικό επίπεδο, κάτι που θα πραγματοποιηθεί στη συνεδρίαση του Eurogroup στις 10 Οκτωβρίου.
Μία εβδομάδα πριν μεταβεί στις Βρυξέλλες για το κρίσιμο Eurogroup της 10ης Οκτωβρίου, ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος θα πρέπει να στείλει -έως την επόμενη Δευτέρα, καθώς υπάρχει υποχρέωση κατάθεσης την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου- το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού στη Βουλή. Μπορεί τα νούμερα που θα γίνουν γνωστά να μην είναι τα οριστικά -ο προϋπολογισμός του 2017 θα έρθει στη Βουλή τον Νοέμβριο-, ωστόσο και από το προσχέδιο θα φανεί ότι το νέο έτος θα πρέπει να υπάρξει αύξηση των φορολογικών εσόδων -τουλάχιστον κατά 2-2,5 δισ. ευρώ- προκειμένου να εξασφαλιστεί το πρωτογενές πλεόνασμα του 1,75% (αντιστοιχεί σε 3,2 δισ. ευρώ). Η κοινωνία θα θυμηθεί την επόμενη Δευτέρα ότι έρχεται νέο κύμα αύξησης φόρων:
1. Η αύξηση των έμμεσων φόρων (τσιγάρα, καφές, τηλέφωνα, βενζίνες, πετρέλαιο κίνησης κ.λπ.).
2. Η αύξηση του φόρου εισοδήματος και της εισφοράς αλληλεγγύης.
3. Η σύνδεση των ασφαλιστικών εισφορών με το δηλωθέν εισόδημα για ένα εκατομμύριο ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρηματίες.
Υπό την προϋπόθεση ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά στο Eurogroup της 10ης Οκτωβρίου -η δόση αναμένεται να κατατεθεί μέσα στο β’ δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου-, αμέσως μετά θα ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για τη β’ αξιολόγηση. Η επάνοδος του κουαρτέτου στην Αθήνα προγραμματίζεται για τις 17 Οκτωβρίου -εκείνες τις ημέρες θα πραγματοποιείται και το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-, ενώ με βάση τον μέχρι τώρα προγραμματισμό η διαπραγμάτευση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Θέματα από τη β’ αξιολόγηση έχουν ήδη πέσει στο τραπέζι κατά τις πενθήμερες συζητήσεις του Σεπτεμβρίου με το κουαρτέτο (μεταξύ αυτών το θέμα των «κόκκινων» δανείων κ.λπ.).
Στη β’ αξιολόγηση αναμένεται να κυριαρχήσουν τα εργασιακά. Το ΔΝΤ φρόντισε να ξεκαθαρίσει για μια ακόμη φορά ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω στο συγκεκριμένο θέμα, οπότε στην πράξη θα φανεί αν το τέλος αυτής της διαπραγμάτευσης θα φέρει μόνο δυσάρεστες εξελίξεις για την ελληνική πλευρά (π.χ. πλήρη απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων) ή και θετικά στοιχεία (επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων, έστω και μετά την ολοκλήρωση του 3ου ελληνικού προγράμματος).
Εφόσον τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις μέσα στον Οκτώβριο, η Ελλάδα θα βρίσκεται και στην ατζέντα του Eurogroup της 7ης Νοεμβρίου, καθώς εκεί θα κριθεί αν θα έχουν εκπληρωθεί οι υποχρεώσεις για την εκταμίευση της δόσης των περίπου 6 δισ. ευρώ.
Το διακύβευμα της β’ αξιολόγησης δεν είναι μόνο το αν θα εκταμιευτούν ή όχι τα κεφάλαια, αλλά και το αν θα παραμείνει ή όχι στο πρόγραμμα το ΔΝΤ. Το Ταμείο αναμένεται να δημοσιεύσει -ενδεχομένως και μέσα στον Οκτώβριο, πριν καν ολοκληρωθεί η β’ αξιολόγηση- την αναθεωρημένη έκθεση βιωσιμότητας για το ελληνικό χρέος. Το περιεχόμενο της έκθεσης μπορεί να το μαντέψει εύκολα κάποιος μετά και τη δημοσίευση της έκθεσης για την αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο του άρθρου 4 του κανονισμού του Ταμείου. Το χρέος θα χαρακτηριστεί και πάλι ως εξαιρετικά μη βιώσιμο και θα ζητηθούν συγκεκριμένα μέτρα διευθέτησής του αλλά και χαμηλοί στόχοι για το πρωτογενές πλεόνασμα.
Αυτή η τριπλή συζήτηση -χρέος, πλεόνασμα, συμμετοχή του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα- αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα υπάρξουν αποφάσεις καθώς οι ευρωπαϊκοί θεσμοί επιμένουν να μην ανοίξει θέμα για το πλεόνασμα, ενώ η γερμανική πλευρά δεν φέρεται διατεθειμένη να συζητήσει το θέμα των μέτρων για το χρέος, επικαλούμενη και τα όσα αναφέρει η απόφαση του Eurogoup του περασμένου Μαΐου (σ.σ.: τα βραχυπρόθεσμα μέτρα να εξειδικευτούν μέχρι την ολοκλήρωση του προγράμματος, δηλαδή μέχρι το 2018).
Ο αγώνας για τα έσοδα
Την Πέμπτη το οικονομικό επιτελείο θα πληροφορείται για το κλείσιμο και των τελευταίων προαπαιτούμενων της α’ αξιολόγησης και την Παρασκευή θα στρέφει το ενδιαφέρον του στις τράπεζες όπου θα εισρέουν μαζικά οι φορολογούμενοι για τη διπλή επιβάρυνση. Η τελευταία εργάσιμη του μήνα θα είναι καθοριστική για την εκπλήρωση του εισπρακτικού στόχου. Ο προϋπολογισμός προβλέπει ότι τον Σεπτέμβριο θα πρέπει να συγκεντρωθούν 4,7 δισ. ευρώ (σε επίπεδο εσόδων τακτικού προϋπολογισμού προ επιστροφών). Τα περισσότερα θα πρέπει να προέλθουν:
1. Από τον ΕΝΦΙΑ, ο οποίος θα πρέπει να αποφέρει τουλάχιστον 750 εκατ. ευρώ μόνο μέσα από την πρώτη δόση.
2. Από τη δόση του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων, το ύψος της οποίας ξεπερνά το 1,1 δισ. ευρώ.
3. Από τη δόση του φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων που προσεγγίζει τα 600-650 εκατ. ευρώ.
4. Από τον ΦΠΑ. Στο τέλος Σεπτεμβρίου θα πληρωθεί από τις επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία ο φόρος που αντιστοιχεί στις συναλλαγές του Αυγούστου.



fpress.gr

Ο Σαββίδης καταθέτει την πρώτη δόση μετά την αποχώρηση Καλογρίτσα #kalogritsas

ivan-savvidisΟ Σαββίδης καταθέτει την πρώτη δόση μετά την αποχώρηση Καλογρίτσα #kalogritsas








olympia.gr

Η ΠΡΩΤΗ Δήλωση Σαββίδη-«Εχω τα €20εκ, παίρνω τον Alpha και STAR αν θέλουν»










olympia .gr

Η επιστολή-φωτιά Καλογρίτσα κατά Αλαφούζου













olympia.gr

ΤΩΡΑ!!!Η Τουρκία αποχαιρετά τη Δύση κι αυτό είναι επικίνδυνο…ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ!!!





ΤΩΡΑ!!!Η Τουρκία αποχαιρετά τη Δύση κι αυτό είναι επικίνδυνο…ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ!!!



 
Ο βουλευτής του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Ατίλα Σερτέλ κατέθεσε επερώτηση στην Βουλή με την οποία ζητά να μάθει ποια η αναγκαιότητα της υποχρεωτικής διδασκαλίας της αραβικής γλώσσας στα Σχολεία. Ο υπουργός παιδείας  Ισμέτ Γιλμάζ καλείται να απαντήσει για τις αλλαγές που θα γίνουν  στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση  το έτος 2016-2017.



Στο νέο σχολικό έτος προβλέπεται η διδασκαλία της αραβικής γλώσσας ως μάθημα επιλογής στην δευτέρα δημοτικού και υποχρεωτικά  μαθήματα Κορανίου και αραβικής γλώσσας στις τρεις τάξεις του Λυκείου.



Ο βουλευτής στην επερώτηση του επισημαίνει ότι οι γονείς που αντιδρούν φακελώνονται.



Η Τουρκία καθημερινά απομακρύνεται από τη Δύση και στρέφεται στη Μέση Ανατολή. Θα διατηρήσει ακόμα και το θερινό ωράριο για να έχει την ίδια ώρα με τη Σαουδική Αραβία.



Ο Samuel Huntington στο γνωστό έργο του “Σύγκρουση Πολιτισμών” έγραψε το 1996 ότι η Τουρκία πρέπει να παύσει να είναι μια κοσμική δημοκρατία και να επιστρέψει στο οθωμανικό παρελθόν της.



Αργότερα ακολούθησε το Σχέδιο της Μεγάλης Μέσης Ανατολής     με τη θεωρία του ήπιου Ισλάμ.



Για πρώτη φορά μετά τις εκλογές της 22.7.2007 το ElCezire  αποκάλεσε “Νέο Οθωμανούς”  το κόμμα ΑΚΡ του κ. Ερντογάν.



Τα μεγάλα κέντρα αποφάσεων εξυφαίνουν, όπως φαίνεται, το σχέδιο αραβοποίησης της Τουρκίας εδώ και αρκετά χρόνια.  Ο Νεοοθωμανισμός σημαίνει οπισθοδρόμηση, αυταρχισμό, έλλειψη δημοκρατίας, καταπάτηση ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών , στροφή στη θρησκοληψία , απομάκρυνση από τον εκσυγχρονισμό, την επιστημονική γνώση και την πρόοδο.



Φυσικά οι επιπτώσεις στην εξωτερική πολιτική και στις σχέσεις της Άγκυρας με τους γείτονες της θα είναι τραγικές κι επικίνδυνες. Όσοι δεν το βλέπουν μάλλον φορούν παρωπίδες…
 Της ΛΙΑΝΑΣ ΜΥΣΤΑΚΙΔΟΥ







volcanotimes

Κλείνουν μαζικά τα μπλοκάκια τους εργαζόμενοι με δελτίο παροχής υπηρεσιών...


Κλείνουν μαζικά τα μπλοκάκια τους εργαζόμενοι με δελτίο παροχής υπηρεσιώνΚλείνουν τα μπλοκάκια τους ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και μισθωτοί που αμείβονται με δελτίο παροχής υπηρεσιών μπροστά στις εξοντωτικές επιβαρύνσεις που φέρνει  ο...
νέος τρόπος υπολογισμού ασφαλιστικών εισφορών αλλά και η υπερφορολόγηση.

Στο μαζικό κύμα κλεισίματος των δελτίων παροχής υπηρεσιών οδηγεί η εφαρμογή των διατάξεων του νόμου Κατρούγκαλου για το ασφαλιστικό με τις οποίες από την 1/1/2017, θα πληρώνουν 20% επί του φορολογητέου εισοδήματός τους για κύρια ασφάλιση, 6,95% για υγεία, εφόσον αντιμετωπίζονται ως αυτοαπασχολούμενοι ή και 7,10% αν αντιμετωπίζονται ως μισθωτοί, και 7% για επικούρηση εφόσον προβλέπεται για τον κλάδο τους. Ενα πρόσθετο 4% θα καταβάλλουν όσοι ανήκουν σε κλάδο για τον οποίο προβλέπεται και εφάπαξ παροχή.

Η αυξημένη εισφορά, παράλληλα με την υπέρογκη επιβάρυνση από τη φορολογία, καθιστά τη δεύτερη απασχόληση «μη συμφέρουσα».

Οπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Καθημερινής ο νέος τρόπος υπολογισμού, τέσσερις μήνες μετά την ψήφιση του Ν.4387/2016, βρίσκεται ακόμη στον «αέρα», καθώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και οι μισθωτοί με «μπλοκάκι» δεν γνωρίζουν τις εισφορές τους, με ποια περιοδικότητα θα καταβάλλονται –ανά μήνα, δίμηνο ή τρίμηνο– και κυρίως πώς το ποσό που θα πληρώνουν θα απεικονίζεται ως χρόνος ασφάλισής τους.

Σημαντικές αλλαγές και σε ορισμένες περιπτώσεις ανατροπές επιφέρει το νέο σύστημα στην ασφάλιση χιλιάδων αυτοαπασχολουμένων και ελεύθερων επαγγελματιών με προσωπικές εταιρείες (Ο.Ε. και Ε.Ε.), μελών ΕΠΕ, διαχειριστών και μοναδικών εταίρων μονοπρόσωπων ΙΚΕ, καθώς και μελών διοικητικών συμβουλίων σε ανώνυμες εταιρείες. Και σε αυτές τις περιπτώσεις, στα λογιστήρια επικρατεί σύγχυση καθώς τα φυσικά πρόσωπα ενδέχεται να ασφαλίζονται ως μισθωτοί ή ως αυτοαπασχολούμενοι, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που ισχύει η διπλή ασφάλιση.

Είναι ενδεικτικό ότι ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει πώς θα προσδιορίζεται το εισόδημα αυτών που ασφαλίζονται σε κεφαλαιουχικές εταιρείες. Επίσης, για τους μετόχους άνω του 3%, που είναι μέλη σε Διοικητικό Συμβούλιο Ανώνυμων Εταιρειών, δεν είναι γνωστό πώς θα εντοπίζεται το εισόδημα προκειμένου στη συνέχεια να καταβληθούν οι εισφορές.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, βαρύς είναι ο πέλεκυς και για τους μισθωτούς με παράλληλη απασχόληση, καθώς παρά την πρόβλεψη ότι ο εργοδότης θα πρέπει να καταβάλει τα 2/3 των εισφορών των ασφαλισμένων με δελτίο παροχής υπηρεσιών, εφόσον προκύπτει ότι το εισόδημά τους προέρχεται από την απασχόληση σε ένα ή και δύο φυσικά ή νομικά πρόσωπα, πρακτικά το βάρος αναμένεται να πέσει εξ ολοκλήρου στον ασφαλισμένο. Ο οποίος θα καταβάλλει εισφορές και για τη μισθωτή του απασχόληση της τάξης του 16%...







nonews news

Τζαμπατζής ο τσέλιγκας (Καλογρίτσας)...



Alpha: Δεν έγινε ο διαγωνισμός επί ίσοις όροις...

Τον προστάτεψαν και από τις κάμερες...

Όταν κάποιος μετέχει σε έναν διαγωνισμό και δεν έχει τα χρήματα, τότε αυτός ο διαγωνισμός δεν γίνεται επί ίσοις όροις. Την άποψη αυτή διατύπωσε ο νομικός σύμβουλος του Alpha κ. Λαζαράτος. Και κατήγγειλε ότι...



 στο χώρο που βρίσκονταν οι συνεργάτες του Καλογρίτσα η κάμερα δεν είχε πλάνα. Ήταν τοποθετημένη στην πόρτα και έδειχνε κάποιες εικόνες από εκεί. Από μέσα τίποτα...






nonews news

Ανοίγει το πρώτο ηλεκτρονικό αστυνομικό τμήμα...


Φωτογραφία: EurokinissiΘα παρέχει 70 υπηρεσίες με ένα κλικ...

Στα τέλη Σεπτέμβρη αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το πρώτο e-λεκτρονικό αστυνομικό τμήμα, παρέχοντας υπηρεσίες με ένα κλικ!

Άδειες διαμονής, δελτία ταυτότητας, άδειες...
εργασίας, άδειες κατοχής όπλων, άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων, δηλώσεις κλοπών, αιτήσεις αντιγράφων, καταγγελίες, είναι μόνο μερικές από τις περίπου 70 υπηρεσίες που θα παρέχει η Ελληνική Αστυνομία μέσω διαδικτύου, παρακάμπτοντας τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες

Όπως αναφέρει ο «Ελεύθερος Τύπος», περίπου 150 υπηρεσίες είχαν σχεδιαστεί μέσω της Κοινωνίας της Πληροφορίας να μπορούν να παρασχεθούν έως τα μέσα του 2016, ωστόσο περίπου 70 θα μπορέσουν να λειτουργήσουν έως τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Το πρόγραμμα για τις υπόλοιπες 80 ηλεκτρονικές δράσεις είναι σε αναστολή από την Κοινωνία της Πληροφορίας γιατί δεν υπάρχει διαχειριστική αρχή στο Υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να απορροφήσει το σχετικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και θα πάει χρονικά πίσω η λειτουργία τους. Η εταιρεία έχει σταματήσει τις εργασίες λόγω διακοπής της χρηματοδότησης και περιμένει το πρόγραμμα «γέφυρα» για την συνέχισή τους. 

Στα τέλη Σεπτεμβρίου θα μπορούν να παρέχονται στους πολίτες οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που αφορούν αιτήσεις αρμοδιότητας της Ελληνικής Αστυνομίας:

1. Άδεια Διαμονής Ενιαίου Τύπου (Α.Δ.Ε.Τ.) ομογενών από Αλβανία και μελών οικογενειών τους

2. Δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού, ομογενών από Τουρκία και ομογενών από Αλβανία αφιχθέντων πριν το έτος 1990

3. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενών (Ε.Δ.Τ.Ο.) από Αλβανία και μελών οικογενειών τους

4. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενών (Ε.Δ.Τ.Ο.) από χώρες της τέως Σοβιετικής Ένωσης

5. Άδεια εργασίας προσωπικού Ιδιωτικής Επιχείρησης Παροχής Υπηρεσιών Ασφάλειας

6. Αναγγελία ασκήσεως επαγγέλματος αργυραμοιβών, παλαιοπωλών, ενεχυροδανειστών και ασχολουμένων με την αγοραπωλησία ή τήξη μεταχειρισμένων κοσμημάτων και κομψοτεχνημάτων από χρυσό και λοιπών τιμαλφών (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)  

7. Αναγγελία ασκήσεων επαγγέλματος κατασκευαστών κλειδιών-επισκευαστών κλειδαριών (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)

8. Άδεια κατοχής κυνηγετικού όπλου

9. Άδεια κατοχής όπλων για την προστασία προσώπων, την ασφάλεια δημόσιων καταστημάτων, τραπεζών, μουσείων, μεταφοράς χρημάτων ή αξιών κτλ (νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο)

10. Άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου

11. Δηλώσεις κλοπής-Ανευρέσεις κλαπέντων οχημάτων

12. Βεβαίωση εγγραφής για λόγους σπουδών

13. Αίτηση χορήγησης αντιγράφων ηλεκτρονικού φακέλου αποστράτων  

14. Ερώτημα περί συνδρομής λόγων δημόσιας ή εθνικής ασφάλειας

15. Έκδοση προσωρινής άδειας εισόδου στη χώρα για λόγους έκτακτης ανάγκης (π.χ. υγείας) και ανανέωσης υφιστάμενης προσωρινής άδειας

16. Έκδοση άδειας εισόδου αλλοδαπών στην χώρα

17. Έκδοση άδειας ασύλου και ανανέωση υφιστάμενης αδείας καθώς και όλες τις συναφείς άδεις πιστοποίησης ταυτότητας (id certification)

18. Υποβολή αίτησης διαγραφής από τα αρχεία ασφαλείας λόγω αμετάκλητης δικαστικής απόφασης αθώωσης

19. Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς (Ε.Δ.Τ.Ο.) για ανήλικο τέκνο ομογενούς προερχόμενου από χώρες της τέως Σοβιετικής Ένωσης

20. Εθελοντική προ-εγγραφή ηλεκτρονικής αναγνώρισης του πολίτη (electronic id preregistration) για συναλλαγές του με το δημόσιο αντικαθιστώντας υφιστάμενες χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες

21. Βεβαίωση εγγραφής πολιτών Ε.Ε., όταν είναι μέλη οικογένειας πολίτη της Ε.Ε.

22. Βεβαίωση εγγραφής πολιτών της Ε.Ε. για λοιπούς λόγους

23. Έγγραφο πιστοποίησης μόνιμης διαμονής πολίτη της Ε.Ε.

24. Αίτηση για γνωστοποίηση καταχώρησης στο Σύστημα Πληροφοριών ΣΕΝΓΚΕΝ

25. Βεβαίωση δακτυλοσκόπησης

26. Πιστοποιητικό μη απέλασης αλλοδαπού που έχει υποβάλλει αίτηση για πολιτογράφηση

27. Ειδικό ταξιδιωτικό έγγραφο (T.DV) για πρόσφυγες ανιθαγενείς

28. Άδεια Παραμονής σε αλλοδαπούς πολίτες τρίτων χωρών για ολιγοήμερη παραμονή, μετά την λήξη της προξενικής θεώρησης ή του ελεύθερου τριμήνου, εάν πρόκειται για αλλοδαπό, στον οποίο επιτρέπεται η είσοδος χωρίς προξενική θεώρηση

29. Έλεγχος εγκυρότητας Ειδικού Δελτίου Αιτούντος Άσυλο αλλοδαπού

30. Αίτημα για πληροφορίες που υπάρχουν καταχωρημένες στην περίπτωση που κάποιος έχει αιτηθεί άσυλο από την Ελλάδα (Υπηρεσία Δουβλίνο ΙΙ)

31. Προμήθεια ειδικού εντύπου με στοιχεία τροχαίου ατυχήματος για ασφαλιστική χρήση

32. Προμήθεια αντιγράφου (Β.Α.Σ.) Βιβλίου Αδικημάτων Συμβάντων, σχετικά με συμβάν τροχαίου ατυχήματος

33. Προμήθεια αντιγράφου δικογραφίας

34. Πληροφόρηση σχετικά με την επικινδυνότητα περιοχών του οδικού δικτύου της επικράτειας με βάση τα συμβάντα τροχαίων ατυχημάτων

35. Ενημέρωση για τον αριθμό των βαθμών ποινής του Συστήματος Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (Σ.Ε.Σ.Ο) που του έχουν επιβληθεί

36. Ενημέρωση για τις βεβαιωμένες τροχαίες παραβάσεις που εκκρεμούν

37. Ενημέρωση για το χώρο φύλαξης οχήματος μετά την απομάκρυνσή του από γερανό της ΕΛ.ΑΣ. κλπ.

38. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Χρήση στο Δημόσιο (Φορείς)

39. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Εύρεση Εργασίας στον ιδιωτικό τομέα (Φορείς)

40. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για νόμιμη χρήση Οπλοφορίας (Φορείς)

41. Ηλεκτρονική Αίτηση Αντιγράφου Ποινικής Κατάστασης Πολίτη για Εμπόριο Εκρηκτικών Υλών (Φορείς)

42. Ηλεκτρονική Αίτηση χορήγησης Αντιγράφου Ηλεκτρονικού Φακέλου σε Ενδιαφερόμενους Φορείς (Φορείς)

43. Ηλεκτρονική αίτηση χορήγησης αντιγράφου ηλεκτρονικού φακέλου Αποστράτων σε Δημόσιους Φορείς (Φορείς)

44. Καταγγελίες πολιτών και επιχειρήσεων για απατηλές διατραπεζικές συναλλαγές μέσω του διαδικτύου, σε επίπεδο πολιτών προς τράπεζες και τραπεζών προς τράπεζες

45. Καταγγελίες επιχειρήσεων για περιπτώσεις βιομηχανικής κατασκοπείας, απιστία σε βάρος επιχειρήσεων και παράνομης πρόσβασης στα υπολογιστικά συστήματα αυτών

46. Καταγγελίες πολιτών και επιχειρήσεων για οικονομικές ζημιές στα πλαίσια του εμπορίου μέσω του διαδικτύου

47. Καταγγελίες επιχειρήσεων για παράνομη κατοχή υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης (Ν. 3166/03 περί συνδρομητικής τηλεόρασης)

48. Καταγγελίες ατόμων που εντοπίζουν χρήστες του διαδικτύου που εκφράζουν την επιθυμία τους να αυτοκτονήσουν και παροχή σε αυτούς της δέουσας ψυχολογικής βοήθειας, συνεργαζόμενοι προς τούτο με Μ.Κ.Ο.

49. Καταγγελίες ατόμων που εντοπίζουν παιδόφιλους στο διαδίκτυο, προς προστασία των ανηλίκων χρηστών του διαδικτύου

50. Καταγγελίες πολιτών για διάπραξη σε βάρος τους απόπειρα απάτης ή τετελεσμένης απάτης (νιγηριανές απάτες)

51. Καταγγελίες πολιτών για υποκλοπές προσωπικών τους δεδομένων και διοχέτευση αυτών στο διαδίκτυο (εκβιασμοί, απειλές μέσω διαδικτύου, υποκλοπές περιεχομένου ηλεκτρονικής αλληλογραφίας)

52. Καταγγελίες για διερεύνηση υποθέσεων σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου και ειδικότερα εγκλημάτων που αφορούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες του, όπως π.χ. ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΔΟΥ (taxis net), ασφαλιστικών εισφορών προς  Ι.Κ.Α. κ.λ.π.

53. Καταγγελίες επιχειρήσεων για περιπτώσεις ψηφιακών βανδαλισμών πληροφοριακών συστημάτων

54. Καταγγελίες πολιτών για ηλεκτρονικό εμπόριο-διακίνηση ναρκωτικών

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που καθυστερεί η λειτουργία τους, εξαιτίας της έλλειψης διαχειριστικής αρχής στο Υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να απορροφήσει το σχετικό πρόγραμμα ΕΣΠΑ, είναι οι παρακάτω:

1. Άδεια αγοράς συναλλάγματος για εταιρεία

2. Άδεια εργασίας προσωπικού γραφείου ιδιωτικών ερευνών

3. Άδεια εργασίας προσωπικού καταστημάτων πωλήσεων οινοπνευματωδών ποτών και κέντρων διασκέδασης

4. Άδεια λειτουργίας Γραφείου Ιδιωτικών Ερευνών (ατομική επιχείρηση ή εταιρεία)

5. Άδεια λειτουργίας ιδιωτικής επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ασφάλειας (ατομική επιχείρηση ή εταιρία)

6. Άδεια σύνδεσης συστήματος συναγερμού με αστυνομικές υπηρεσίες

7. Βεβαίωση περί μη ύπαρξης συναλλαγματικών εκκρεμοτήτων

8. Άδεια χρήσης τίτλων και εμβλημάτων Σωμάτων Ασφαλείας, καθώς και χρήσης προσωπικού και μέσων αυτών

9. Παροχή υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας προς τρίτους με καταβολή ανταλλάγματος

10. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού δημόσιων δασικών υπαλλήλων και οργάνων της Δασικής Υπηρεσίας

11. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού προσωπικού Λιμενικού Σώματος

12. Άδεια αγοράς ατομικού ιδιωτικού οπλισμού υπαλλήλων εξωτερικής φρούρησης καταστημάτων κράτησης

13. Άδεια αγοράς και εξαγωγής πυροβόλου όπλου από αλλοδαπούς σε χώρες μη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

14. Άδεια αγοράς και καύσης βεγγαλικών (νομικό  ή φυσικό πρόσωπο)

15. Άδεια αγοράς πυροβόλου-κυνηγετικού όπλου

16. Άδεια αγοράς φωτοβολίδων, συσκευών εκτόξευσης αυτών, καθώς και κατοχής των ειδών αυτών (νομικό ή πρόσωπο)

17. Άδεια γόμωσης κυνηγετικών φυσιγγίων και εμπορία (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

18. Άδεια διαμετακόμισης όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών και λοιπών αντικειμένων, καθώς και ασφαλούς πραγματοποίησης αυτής (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

19. Άδεια εισαγωγής ειδών πυροτεχνίας από χώρες μη μέλη της Ε.Ε. ή μεταφοράς από κράτη-μέλη της Ε.Ε. (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

20. Άδεια εισαγωγής, μεταφοράς, αγοράς και κατοχής κυνηγετικών όπλων για τη μείωσης της απειλής πρόσκρουσης πτηνών και ζώων σε αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας, καθώς και ειδικών όπλων ή συσκευών εκτόξευσης ειδικού τύπου κροτίδων ή βολίδων κρότου-θορύβου, λάμψης ή συριγμού για τον εκφοβισμό και την απομάκρυνση πτηνών από τους χώρους των αεροδρομίων

21. Άδεια εισαγωγής-μεταφοράς (από και προς κράτη-μέλη της Ε.Ε.) όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993), πέραν των ειδικών καθορισμένων περιπτώσεων, που προσδιορίζονται για ατομική χρήση (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

22. Άδεια εισαγωγής- μεταφοράς κυνηγετικών όπλων, πολεμικών τυφεκίων, αυτόματων όπλων, περιστρόφων ή πιστολιών και ειδικών ακίνδυνων φυσιγγίων αυτών ή γομώσεων από ελληνικές ή ξένες κινηματογραφικές εταιρείας για αποκλειστική τους χρήση στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

23. Άδεια εισαγωγής-μεταφορά όπλων και λοιών αντικειμένων του Ν.2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) χαρακτηριζόμενων ως συλλεκτικών, ιστορικών και οικογενειακών κειμηλίων (φυσικό ή νομικό πρόσωπο)

24. Άδεια εμπορίας ειδών πυροτεχνίας (φωτοβολίδων, βεγγαλικών και παιδικών πυροτεχνικών αθυρμάτων) (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

25. Άδεια εμπορίας εκρηκτικών υλών και εκρηκτικών μηχανισμών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

26. Άδεια εμπορίας κυνηγετικών όπλων, μερών, ανταλλακτικών και φυσιγγίων αυτών, πυρίτιδας, καλύκων, καφυλλίων και αεροβόλων όπλων, όπλων για την καταστροφή συγκολλούμενου υλικού σε περιστροφικούς κλιβάνους και φυσιγγίων αυτών και λοιπών αντικειμένων προβλεπόμενων από την παράγραφο 3 του άρθρου 6 του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993), πλην εκρηκτικών υλών και εκρηκτικών μηχανισμών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

27.Άδεια εμπορίας όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) που χαρακτηρίζονται ως συλλεκτικά, ιστορικά και οικογενειακά κειμήλια (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

28. Άδεια εμπορίας περιστρόφων-πιστολιών, όπλων σκοποβολής, σκοπευτικών διοπτρών, μερών, ανταλλακτικών, φυσιγγίων, καλύκων και καψυλλίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

29. Άδεια κατασκευής βεγγαλικών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

30. Άδεια κατασκευής, μετασκευής, συναρμολόγησης, επεξεργασίας ή επισκευής πυροβόλων όπλων κλπ ως και γόμωσης ή αναγόμωσης φυσιγγίων πυροβόλων όπλων, πλην κυνηγετικών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

31.Άδεια κατοχής εκρηκτικών μηχανισμών και όπλων που χρησιμοποιούνται για την αποκόλληση συγκολλημένου υλικού σε περιστροφικούς κλιβάνους και φυσιγγίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

32.  Άδεια κατοχής και οπλοφορίας για ατομική ασφάλεια

33.  Άδεια κατοχής όπλων ειδικού τύπου που χρησιμοποιούνται για αναισθητοποίηση ή ανώδυνη θανάτωση ζώων ή όπλων με ραβδωτή κάννη και διοπτρών που χρησιμοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

34.  Άδεια κατοχής όπλων και λοιπών αντικειμένων του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) χαρακτηριζόμενων ως συλλεκτικών, ιστορικών και οικογενειακών κειμηλίων (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

35.  Άδεια κατοχής όπλων και οπλοφορίας εντός αεροσκαφών ημεδαπών αερομεταφορών (νομικό ή φυσικό  πρόσωπο)

36.  Άδεια κατοχής όπλων σκοποβολής

37.  Άδεια κατοχής περιστρόφων και πιστολιών αφέσεων αγώνων και αβολίδοτων φυσιγγίων αυτών (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

38. Άδεια μεταφοράς-εισαγωγής και προσωρινής κατοχής όπλων σκοποβολής από σκοπευτές εξωτερικού με σκοπό μόνιμης εγκατάστασης στην Ελλάδα

39.  Άδεια μεταφοράς-εισαγωγής όπλων σκοποβολής και φυσιγγίων αυτών, καθώς και αθλητικών οργάνων (ξιφών-σπαθών) από ξένες αθλητικές αποστολές, για συμμετοχής σε επίσημους αγώνες στην Ελλάδα

40. Άδεια μεταφοράς-εξαγωγής όπλων σκοποβολής και φυσιγγίων στο εξωτερικό για συμμετοχή σε σκοπευτικούς αγώνες

41.  Άδεια μεταφοράς όπλων, πυρομαχικών, εκρηκτικών υλών κλπ από την Ελλάδα προς χώρες-μέλη της Ε.Ε. (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

42. Άδεια μεταφοράς όπλων σε κράτος-μέλος  της Ε.Ε. για επισκευή και επαναμεταφορά στη χώρα μας

43.  Άδεια οπλοφορίας για την προστασία προσώπων, την ασφάλεια δημόσιων καταστημάτων, τραπεζών, μουσείων, μεταφοράς χρημάτων ή αξιών κτλ

44.  Άδεια οπλοφορίας κυνηγετικών όπλων για τη μείωση της απειλής πρόσκρουσης πτηνών και ζώων σε αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας, καθώς και ειδικών όπλων ή συσκευών εκτόξευσης ειδικού τύπου κροτίδων ή βολίδων κρότου-θορύβου, λάμψης ή συριγμού για τον εκφοβισμό και την απομάκρυνση πτηνών από τους χώρους των αεροδρομίων

45.  Άδεια πώλησης ή διάθεσης των αναφερόμενων στο εδάφιο α΄ της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του Ν. 2168/1993 (Φ.Ε.Κ. 147/Α΄/1993) ειδών (πλην κυνηγετικών όπλων) (νομικό ή φυσικό πρόσωπο)

46.  Έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας

47.  Ευρωπαϊκό δελτίο πυροβόλου όπλου

48.  Μεταβίβαση άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτων

49.  Ανανέωση άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου

50.  Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου

51. Αίτηση για ραντεβού καταγραφής-(Υπηρεσία Ασύλου)

52.  Αίτηση ανανέωσης Άδειας Διαμονής Ενιαίου Τύπου (ΑΔΕΤ)-(Υπηρεσία Ασύλου)

53. Αίτηση για τη χορήγηση/ανανέωση ταξιδιωτικών εγγράφων δικαιούχων διεθνούς προστασίας (TDV)-(Υπηρεσία Ασύλου)

54.  Αίτηση για αλλαγή στοιχείων επικοινωνίας-(Υπηρεσία Ασύλου)...









nonews news