Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Η πορεία των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο 2013 – 2014 – 2015


ΟΦΕΙΛΕΣ2
Απορρίπτει το υπουργείο Οικονομικών την κριτική περί έκρηξης ληξιπρόθεσμων την τρέχουσα περίοδο και αποδίδει τη συνολική εικόνα των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το δημόσιο για το 2015 σε «διαχρονική δυσκολία».

Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για τα ληξιπρόθεσμα χρέη του Σεπτεμβρίου, το υπουργείο Οικονομικών προχώρησε σε ανακοίνωση και κατέθεσε σχετικό πίνακα, όπου επισημαίνεται ότι:
1. Η συνολική εικόνα των ληξιπροθέσμων οφειλών προς το δημόσιο για το 2015 αποδίδει τη διαχρονική δυσκολία και το μέγεθος του προβλήματος αλλά σε καμία περίπτωση δεν επιβεβαιώνει τις ακραίες φωνές που δημιουργούν παραπληροφόρηση και αναφέρονται σε «έκρηξη ληξιπρόθεσμων» την τρέχουσα περίοδο.
Η συνολική αύξηση του ληξιπροθέσμου υπολοίπου κατά την περίοδο 1/1/2015-30/9/2015 υπολογίζεται σε 7,02 δισ., ενώ η μεταβολή της αντίστοιχης περιόδου του προηγούμενου έτους είχε διαμορφωθεί σε 7,69 δισ. (η επιβάρυνση του προηγούμενου έτους ήταν κατά 9,5% μεγαλύτερη σε σχέση με την αντίστοιχη του τρέχοντος έτους).
Επιπλέον οι εισπράξεις έναντι ληξιπροθέσμου υπολοίπου της 30/11/2014 («παλαιές ληξιπρόθεσμες οφειλές») κατά την περίοδο 1/1/2015-30/9/2015 ανέρχονται σε 1,36 δισ. αυξημένες κατά 1,7% σε σχέση με τις αντίστοιχες εισπράξεις του προηγούμενου έτους οι οποίες υπολογίζονται σε 1,34 δισ.
PORE
Επίσης κατά την περίοδο 1/12/2014-31/8/2015 διαμορφώθηκαν 10,81 δισ. «νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές», μειωμένες κατά 5,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους κατά την οποία είχαν διαμορφωθεί 11,38 δισ. ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Για τον λόγο αυτό οι εισπράξεις της περιόδου 1/1/2015-30/9/2015 έναντι «νέων ληξιπροθέσμων οφειλών», οι οποίες ανέρχονται σε 1,28 δισ. παρουσιάζουν μείωση κατά 6,0% σε σχέση με τις αντίστοιχες εισπράξεις του προηγούμενου έτους, οι οποίες υπολογίζονται σε 1,36 δισ.
2. Μετά τα capital controls, το Δημόσιο δεν μπορεί να λάβει μέτρα αναγκαστικής είσπραξης, λόγω της «αναστολής πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης, καταβολής δικαστικών παραβόλων, εγγυοδοσιών και χρηματικών ποσών από μετατροπή ποινών» η οποία δόθηκε με την υπ’ αριθ. 49214/21.7.2015 Κοινή Υπουργική Απόφαση.
3. Παρά την παρατεταμένη περίοδο ύφεσης, το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον και την απουσία χρηματοδότησης της χώρας για όλο το 2015, συγκριτικά με τα άλλα χρόνια, η γενική εικόνα δείχνει ότι οι πολίτες ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους.
Μέσα στο πλαίσιο που ορίζουν οι προαναφερόμενοι δυσμενείς παράγοντες, συνεχίζεται με στρατηγικό σχέδιο και ρεαλιστικούς στόχους η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του ιδιαίτερα δύσκολου προβλήματος των ληξιπροθέσμων οφειλών.

ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΤΟ «ΣΚΑΝΕ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ


Η ρωσική επέμβαση και η συνάντηση Άσαντ – Πούτιν στο Κρεμλίνο, όπως αναφέρουν και τα τουρκικά ΜΜΕ, έχει αλλάξει όλα τα δεδομένα στον αιματηρό εμφύλιο της Συρίας με αποτέλεσμα την συνεχιζόμενη αποχώρηση ορισμένων δυτικών δυνάμεων που μέχρι σήμερα είχαν στηρίξει την συριακή αντιπολίτευση και σε μεγάλο βαθμό τους Τζιχαντιστές δολοφόνους.
Έτσι, όπως έγινε γνωστό από τον ίδιο τον τουρκικό τύπο που παρακολουθεί με μεγάλη ένταση τις εξελίξεις, ο Καναδάς αποφάσισε να αποσύρει πάραυτα όλες τις αεροπορικές του δυνάμεις που μέχρι σήμερα επιχειρούσαν στην Συρία, υποτίθεται κατά του Ισλαμικού Χαλιφάτου, αλλά στην πραγματικότητα για την στήριξη των δυνάμεων ανατροπής του Άσαντ.
Την απόφαση αυτή του Καναδά έκανε γνωστή ο νεοεκλεγείς πρωθυπουργός, Justin Trudeau, ο οποίος ανακοινώσε την απόσυρση των καναδικών πολεμικών αεροσκαφών που επιχειρούσαν στην περιοχή. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, την απόφαση του ο νέος πρωθυπουργός του Καναδά την ανέφερε στον Μπάρακ Ομπάμα σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δυο ηγέτες.
Όπως είναι γνωστό ο Καναδάς από τον Αύγουστο του 2014 είχε συμμετάσχει σε αεροπορικές επιχειρήσεις στην περιοχή της Συρίας και του Ιράκ με μαχητικά αεροσκάφη τύπου CF-18.
Η απόφαση αυτή του Καναδά είναι άλλο ένα «χαστούκι» προς την Άγκυρα που επιδιώκει τον τελευταίο καιρό να εμπλέξει το ΝΑΤΟ στον συριακό εμφύλιο κατά της ρώσικης ανάμειξης.
Όπως φαίνεται όμως, ένας ένας οι νατοϊκοί σύμμαχοι εμπρός στους βρυχηθμούς της Αρκούδας προτιμούν να… το βάλλουν στα πόδια, αφήνοντας την Άγκυρα στην… «πικρή» μοναξιά της!

Η ΔΕΗ...δεν καταλαβαίνει τίποτα και κατεβάζει τους διακόπτες στους δήμους!






Αντιδράσεις από δημάρχους και βουλευτές - Η ΔΕΗ λέει ότι ειναι κανονικά...
φέσια.

Παρά τις πιέσεις και τις αντιδράσεις δημάρχων και βουλευτών η ΔΕΗ χρησιμοποιεί ως...πιλοτική την περιοχή της Κρήτης και κόβει το ρεύμα! Μετά τον ΟΑΚ, το δήμο Μυλοποτάμου το ίδιο θα κάνει και σήμερα στο δήμο Βιάννου, αλλά και στους άλλους δήμους! Στη ΔΕΗ εκτιμούν ότι μπροστά στην απειλή να μείνουν χωρίς ρεύμα, οι Δήμοι, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, θα συμμορφωθούν!

Σύμφωνα με πληροφορίες o δήμαρχος Παύλος Μπαριτάκης κατέβαλε ένα ποσό στη ΔΕΗ και ο διευθύνων σύμβουλος έδωσε εντολή να μην κόψουν το ρεύμα.

Έντονη ήταν η αντίδραση του βουλευτή κ.Μιχελογιαννάκη που τόνισε:

«Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και τις συνεχείς εκκλήσεις μου, ώστε να μην κατέβει ο διακόπτης στους Δήμους, πληροφορούμαι, δυστυχώς, ότι η ΔΕΗ θα κόψει σήμερα το ρεύμα στο Δήμο Βιάννου και στους άλλους δήμους. Επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά, κρούοντας το κώδωνα το κινδύνου στους διοικούντες της επιχείρησης και στον Υπουργό ότι αυτά είναι αδιανόητα πράγματα. Μην τολμήσουν να κόψουν το ρεύμα στο Δήμο Βιάννου. Η ανοχή της κοινωνίας έχει φτάσει στα όρια της.» τόνισε ο βουλευτής και επεσήμανε ότι αυτό αφορά κι άλλους δήμους και ο ίδιος έχει στείλει επιστολή στον υπουργό λέγοντας: "κινδυνεύουν ζωές εάν κοπεί το ρεύμα"!

Μάλιστα ο βουλευτής τόνισε ότι εχει ήδη μιλήσει και με τους κ.Κουρλετάκη, Αποστολάκη και Μπαντουβάκη, τα στελέχη της ΔΕΗ, λέγοντας ότι δεν πρέπει να κοπεί το ρεύμα στους δήμους.

Πάντως από την πλευρά της η ΔΕΗ μιλάει για...φέσια και για αδιαφορία των δήμων! Συνολικά 70 Δήμοι της χώρας χρωστούν στη ΔΕΗ περί τα 20 εκατ. ευρώ. Σε αυτό το ποσό θα πρέπει να προστεθούν και τα 76 εκατ. ευρώ που χρωστούν στη ΔΕΗ δεκάδες δημοτικές επιχειρήσεις ανά τη χώρα, με πρωταγωνιστές τις επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης (ΔΕΥΑ).

Τα χρέη των Δήμων προς τη ΔΕΗ πλησιάζουν αθροιστικά τα 100 εκατ. ευρώ. Εύλογα φυσικά θα αναρωτηθεί κανείς πως η προηγούμενη διοίκηση της ΔΕΗ επέτρεψε να συσσωρεύονται τέτοια χρέη, καθώς πολλές οφειλές ξεκίνησαν πριν από δέκα χρόνια, και έκτοτε συνεχώς αυξάνονται.

Πριν από 15 ημέρες, οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ απέστειλαν μαζικά επιστολές σε αυτούς τους 70 "πιο μπαταξήδες Δήμους πανελλαδικά, προειδοποιώντας τους ότι θα τους κόψει το ρεύμα αν δεν ρυθμίσουν τις οφειλές τους."

Εντός εβδομαδας θα αποσταλεί και δεύτερη επιστολή στους Δήμους όπου η ΔΕΗ θα τους δίνει προθεσμία 10-15 ημερων προκειμένου να προσέλθουν και να διακανονίσουν τα χρέη τους. Σε όσους δεν το κάνουν, η ΔΕΗ θα τους ανακοινώνει προγραμμα αποκοπών.

Και στην Κρήτη έγινε μια.. άσκηση που χρησιμοποιείται πιλοτικά για όλη την Ελλάδα.Το τεστ αφορούσε εννέα χρεωστικούς Δήμους, καθώς και τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ). Με την προειδοποίηση που τους έκανε, δύο δήμοι προσήλθαν και πλήρωσαν το 10% της οφειλής....

Στη συνέχεια εκδόθηκαν έντεκα εντολές αποκοπών, οι επτά για δήμους και οι τέσσερις για τον ΟΑΚ. Αμέσως τέσσερις δήμοι ήρθαν και διακανόνισαν το χρέος τους πριν την έκδοση των εντολών αποκοπής.

Πανελλαδικά, οι Δήμοι με τα μεγαλύτερα φέσια προς τη ΔΕΗ είναι κυρίως μικροί (γενικά οι μεγάλοι είναι συνεπείς). Για παράδειγμα, ο δήμος Σερβίων Βελβεντού, χρωστά συνολικά 1,2 εκατ. ευρω.

Ο Δήμος Βιάννου στο Ηράκλειο, οφείλει 1,3 εκατ. ευρω, ενώ ο δήμος Ελάσσονας, έχει βάλει φέσι 1,5 εκατ, ευρω. Τα φέσια του Δήμου Ξηρομέρου στην Αιτωλοακαρνανία είναι 1 εκατ. ευρώ, και της Αλιάρτου 950.000 ευρω

Πέραν όμως των χρεών των Δήμων, και των ΔΕΥΑ, υπάρχουν και οι 130 Τοπικοί και Γενικοί Οργανισμοί Εγγείων Βελτίωσεων (ΤΟΕΒ, ΓΟΕΒ), που οφείλουν στη ΔΕΗ κατι λιγότερο απο 40 εκατ. ευρώ.



tromaktiko

«Εξπρές» η πρώτη συνάντηση με το κουαρτέτο





Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο, σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο, η συνάντηση του...
οικονομικού επιτελείου με τους εκπροσώπους των Θεσμών, με αντικείμενο την πορεία υλοποίησης των προαπαιτούμενων για την εκταμίευση της υποδόσης των 2 δισ.ευρώ.

Από ελληνικής πλευράς στη συνάντηση που διήρκεσε λιγότερο από δύο ώρες, μετείχαν ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης, ο οποίος προσερχόμενος σημείωσε ότι «δεν νομίζω πως συνδέεται η αναβολή του EuroWorking Group με τη διαπραγμάτευση».

Αποχωρώντας ο κ.Τσακαλώτος επεσήμανε ότι «ήταν η πρώτη εισαγωγική συνάντηση».

Η κυβέρνηση καλείται να βρει ισοδύναμα μέτρα σε σειρά θεμάτων, τα οποία δυσκολεύουν τις διαβουλεύσεις που θα κλείσουν την πρώτη αξιολόγηση. (Διαβάστε αναλυτικά εδώ)

Σημειώνεται ότι η προγραμματισμένη για σήμερα τηλεδιάσκεψη του ΕuroWorking Group, κατά τη διάρκεια της οποίας θα γινόταν ενημέρωση από τους θεσμούς για την πορεία υλοποίησης του ελληνικού προγράμματος, αναβλήθηκε, καθώς η Ελλάδα δεν έχει εφαρμόσει τα προαπαιτούμενα στο σύνολό τους και το θέμα θα συζητηθεί μόλις αυτά εφαρμοστούν πλήρως.

Το απόγευμα οι συζητήσεις αναμένεται να συνεχιστούν με τη συμμετοχή του υπουργού Οικονομίας Γ.Σταθάκη, με κυρίως μενού να είναι τα κόκκινα δάνεια και οι πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, με την κυβέρνηση να δίνει μάχη για να μείνουν εκτός πλειστηριασμών την πρώτη κατοικία με αντικειμενική αξία έως 200.000 ευρώ, την ώρα που οι πιστωτές ζητούν πλήρη απελευθέρωση με μία εξαίρεση μονάχα για το 10 - 15% των κόκκινων δανείων.





tromaktiko

Σήμα κινδύνου για το χώρο της Υγείας





Τα προβλήματα και τα νέα «χτυπήματα» που θα φέρει το 3ο Μνημόνιο στον...
πολύπαθο χώρο της υγείας, μέσω των εργαζομένων που αυτή τη στιγμή κρατούν «όρθιο» το ΕΣΥ, παρουσίασαν τα μέλη του κλιμακίου της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕΔΗΝ που, χθες το μεσημέρι, συναντήθηκαν με εργαζόμενους στο Νοσοκομείο Πύργου, απευθύνοντας και κάλεσμα για συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της 12ης Νοεμβρίου. Τονίστηκε μάλιστα η ανάγκη ενεργοποίησης και συμμετοχής της τοπικής κοινωνίας, αφού βασικός «αποδέκτης» των συνεπειών των επαχθών μέτρων του 3ου Μνημονίου, θα είναι αυτή και πρέπει να δώσει το παρών, για να υπερασπιστεί την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

   Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Αμφθιέατρο του Νοσοκομείου Πύργου και άνοιξε με σύντομο χαιρετισμό από τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων, Ανδρέα Βγενόπουλο, ο οποίος καλωσόρισε τον Γεν. Σύμβουλο της ΑΔΕΔΥ Κώστα Πετρόπουλο και από την ΠΟΕΔΗΝ, τον αντιπρόεδρο Παναγιώτη Παντέλη, τον αναπλ. γραμματέα Χρήστο Παπαναστάση και τα μέλη του Γεν. Συμβουλίου Χρήστο Γιωτόπουλο και Γρηγόρη Ευαγγελάτο.

Ασφαλιστικό, Συνταξιοδοτικό, Αξιολόγηση, Συγχωνεύσεις

   Στις τοποθετήσεις τους, οι εκπρόσωποι της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕΔΗΝ, αναφέρθηκαν στην επίθεση στα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά, στο νέο - με μεγάλες μειώσεις - μισθολόγιο και στις αξιολογήσεις, όχι μόνο σε επίπεδο εργαζομένων αλλά και δομών, κάτι που δεν μπορεί να είναι αντικειμενικό… «Η πιο σημαντική παρέμβαση έχει να κάνει με τα συνταξιοδοτικά και ασφαλιστικά, αφού ανατρέπονται πολλά δεδομένα. Αυξάνονται τα όρια ηλικίας στην εργασία και μειώνονται οι συντάξεις, που πλέον γίνονται επιδόματα, ή μάλλον…φιλοδωρήματα. Αυτό, είναι σημείο αιχμής για τους εργαζόμενους και μ’ αυτό ξεκινάμε τις δυναμικές κινητοποιήσεις. Η επίθεση στους δημοσίους υπαλλήλους δε σταματά εκεί. Η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι θα φέρει νέο μισθολόγιο στο χώρο του δημόσιου τομέα το οποίο δυστυχώς μειώνει ακόμα περισσότερο τα εισοδήματά μας αντί να τα επαναφέρει στην προ Μνημονίου περίοδο», σχολιάζει ο κ.Πετρόπουλος, ενώ αναφερόμενος στο θέμα της αξιολόγησης, εξήγησε πως, πιθανότατα θα συνδεθεί με το μισθολόγιο και πιθανότατα με υποχρεωτικές μετακινήσεις από υπηρεσία σε υπηρεσία, αναρωτώμενος βέβαια, πως μπορεί να γίνει αυτό, όταν όλες οι δημόσιες υπηρεσίες και δη οι Δομές Υγείας «στενάζουν» από την έλλειψη προσωπικού. Όσον αφορά το θέμα της αξιολόγησης των υπηρεσιών, και στη συγκεκριμένη περίπτωση των Νοσοκομείων, σημείωσε πως δεν μπορεί να είναι αντικειμενική, αφού η ίδια η πολιτεία, μιλώντας με παράδειγμα το Νοσοκομείο του Πύργου, δεν του δίνει τα εχέγγυα για να λειτουργεί όπως πρέπει και όπως αξίζουν οι πολίτες της περιοχής, αφού είναι και υποχρηματοδοτούμενο και υποστελεχωμένο. «Η αξιολόγηση θα δρομολογήσει περαιτέρω συγχωνεύσεις νοσοκομείων ή ακόμα τμημάτων και κλινικών, κάτι που έχει ήδη ζήσει ο λαός της Ηλείας με τα διασυνδεόμενα Νοσοκομεία Πύργου και Αμαλιάδας», σημείωσε ο κ.Πετρόπουλος.

«Να μπουν μπροστά και οι πολίτες»

   Η φορολογική λαίλαπα όμως δεν αφορά μόνο τους εργαζόμενους στα Δημόσια Νοσοκομεία και τις δομές Υγείας, αλλά όλους τους εργαζόμενους, σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Γι’ αυτό και αναμένεται μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων, αρχής γενομένης από τις 12 Νοεμβρίου, όπως αποφάσισε η Συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ, στη συνεδρίαση της Δευτέρας. «Εκεί που υπήρχε ελπίδα ότι κάτι καλό μπορεί να γίνει, ξαφνικά βρεθήκαμε μ’ ένα 3ο Μνημόνιο που έρχεται να υλοποιήσει ότι δεν υλοποιήθηκε από τα δυο προηγούμενα», σημείωσε ο κ.Πετρόπουλος και αναφερόμενος στις συνέπειες που θα έχουν όλα αυτά τα μέτρα στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πολίτη, εξήγησε πως, έμμεσα επιχειρείται η εμπορευματοποίηση της υγείας. «…όταν οι πολίτες δεν θα εξυπηρετούνται από τα δημόσια νοσοκομεία, θα στρέφονται στον ιδιωτικό τομέα, κάνοντας την υγεία όχι κοινωνικό αγαθό αλλά εμπορεύσιμο είδος. Γι’ αυτό στον αγώνα μας πρέπει να συμμετάσχουν και οι πολίτες, που θίγονται», είπε ο κ.Πετρόπουλος, καλώντας τους πολίτες να αναλάβουν ενεργό δράση για να κρατηθούν ανοιχτά τα δημόσια νοσοκομεία.

«Να διεκδικήσουμε τις κατακτήσεις ετών…»

   Στις δυσμενείς συνέπειες της εφαρμογής του 3ου Μνημονίου, αναφέρθηκε και το μέλος του Γεν. Συμβουλίου της ΠΟΕΔΗΝ Χρήστος Γιωτόπουλος, κάνοντας ένα μικρό απολογισμό των όσων έφεραν το 1ο και το 2ο Μνημόνιο. «Οι χρηματοδοτήσεις των Νοσοκομείων είναι στο 40%, και από το 1,3 δις έχουν δώσει μόνο τα 300 εκατομμύρια, με αποτέλεσμα, σε πολλά νοσοκομεία να έχουν σταματήσει κάποιοι κωδικοί, να μη γίνονται χειρουργεία και πολλά αναλώσιμα υλικά να δανείζονται από το ένα νοσοκομείο στο άλλο. Όσον αφορά το προσωπικό,  τον τελευταίο χρόνο έχουν φύγει 3.000 το χρόνο και από τις 75.000 που εργάζονταν στα νοσοκομεία πριν 5 χρόνια, τώρα έχουν μείνει 50.000. Έχουν κλείσει θέσεις ΥΕ (είναι βοηθητικό  προσωπικό) με αποτέλεσμα το νοσηλευτικό προσωπικό δουλεύει να υποχρεωτικά, αργίες, νυχτερινά και να μην πληρώνεται ποτέ γιατί ο προϋπολογισμός είναι λειψός, ενώ δεν υπάρχουν πια βαρέα και ανθυγιεινά στον δημόσιο τομέα, αν και οι νοσηλευτές τα πληρώνονται κανονικά», σημείωσε ο κ.Γιωτόπουλος, καλώντας όλους τους εργαζόμενους και τους πολίτες να συμμετάσχουν μαζικά και δυναμικά στην πανυγειονομική απεργία της 12ης Νοεμβρίου και στην παράσταση που θα γίνει στο υπουργείο Υγείας και καταλήγει λέγοντας «…δε μας ενδιαφέρει ποιος κυβερνά, αλλά πως κυβερνά».





tromaktiko

ΣΚΑΝΔΑΛΟ "ΒΟΜΒΑ": Όλες οι Γερμανικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι φοροαπαλλασόμενες! [ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ]






Στην Σελίδα 5 του δευτερου PDF στην σημείωση 13, που αφορά στην επίσημη απαγγελία κατηγορίας από την Αμερικανική Δικαιοσύνη, (District Court of COLUMBIA) δεν είναι «δημοσιογραφικό εύρημα» διαβάζει άναυδος κανείς ότι η...
"προτεσταντικά αγγελική και ηθική" Γερμανία ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ, παρείχε επίσημα φορό-απαλλαγές για μίζες έως το 1999, οπότε και σταμάτησε, καθώς ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ως εισηγμένη εταιρεία στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο, οπότε έπρεπε να προσαρμοστεί στη νομοθεσία FCPA.

During the pre- 1999 period, the fist period, bribery at Siemens was largely unregulated. German law did not prohibit foreign bribery and allowed taxdeductions for bribes paid in foreign countries. Siemens was not yet listed on the NYSE and therefore was not subject to U.S. regulation. Undeterred by foreign laws that prohibited bribery, Siemens put several payment mechanisms in place, including the use of cash and off-books accounts, to make payments as necessary to win business.

13. The term Niitzliche Aufwendungen («NAY’)or »useful expenditures» was acommonly used tax law term and was commonly listed on Siemens’ cost calculation sheets to denote payments to third parties, including illicit payments to foreign officials. 

Ερωτάται η Γερμανική Κυβέρνηση:

- Η απόλυτα ηθική και νόμιμη αυτή πρακτική σταμάτησε... επειδή η SIEMENS εισήχθη στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο; Δηλαδή αν δεν είχε εισαχθεί, θα εξακολουθούσε το Γερμανικό Δίκαιο να το αποδέχεται ως θεμιτή φοροαπαλλασσόμενη πρακτική;

- Αυτή η Γερμανική Νομοθεσία που παρείχε φοροαπαλλαγές για διαφθορά... αφορούσε όλες τις Γερμανικές Εταιρείες που εξήγαγαν προϊόντα και υπηρεσίες Γερμανικών Εταιρειών;

- Ποιες Γερμανικές Εταιρείες από το 1990 και μετά εξάγουν στην Ελλάδα;

- Θα προσκομίσουν έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι σήμερα, Μάρτιο του 2015, εφαρμόζουν απόλυτα την αμερικανική Νομοθεσία Καταπολέμησης της Διαφθοράς (FCPA), ώς οφείλουν;

Ερωτάται η Ελληνική Κυβέρνηση:

- Εάν σκοπεύει να ελέγξει, κατόπιν αυτού του εγγράφου, όλες τις Γερμανικές Εταιρείες στην Ελλάδα για το εάν ακολουθούν αυτές τις «φοραπαλλασσόμενες» πρακτικές.

- Εάν στα πλαίσια του Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους, και εάν ΜΟΝΟΝ από τη SIEMENS η ζημία του Ελληνικού Δημοσίου αντιστοιχεί κατά τους υπολογισμούς του Γ.Λ.Κ. σε τουλάχιστον 2 δισεκατ. ευρώ, αντιστοιχούσα με 10% υπερτίμημα σε προμήθειες ύψους 20 δισεκατ. ευρώ, αυτό σημαίνει ότι εάν συνήφθη δάνειο του Ελλ. Δημοσίου γιά την αποπληρωμή του, και έναντι αυτού εξεδόθησαν Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου, τοτε αυτό ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΙΛΗΨΙΜΟ, ΑΠΕΧΘΕΣ ΧΡΕΟΣ; (ODIOUS DEBT)

- Εάν αυτή η πρακτική έχει ακολουθηθεί έως σήμερα μήπως θα πρέπει να ελεγχθούν ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ όλες οι έως σήμερα αναθέσεις συμβάσεων με Γερμανικές Εταιρείες;
Ακολουθούν τα σχετικά έγραφα…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Δικηγόρος

Δείτε τα έγγραφα "φωτιά" πιο κάτω:













tromaktiko

Εδώ είναι τα μπλόκα της αστυνομίας για τον εντοπισμό οδηγών χωρίς ΚΤΕΟ





Μπλόκα πραγματοποιεί σήμερα η τροχαία στο...
κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην πλατεία Καραϊσκάκη, στην πλατεία Συντάγματος, αλλά και στις οδούς Πανεπιστημίου και Σταδίου.

Οι αστυνομικοί της Τροχαίας δεν ελέγχουν μόνο τους οδηγούς για δίπλωμα, κράνος, άδεια, αλλά και για το ΚΤΕΟ, όπου στην περίπτωση που το όχημα δεν έχει περάσει από ΚΤΕΟ το πρόστιμο είναι 400 ευρώ, όπως επίσης και για τον Δακτύλιο, όπου σε περίπτωση παράβασης του μέτρου το πρόστιμο είναι 200 ευρώ.

Τέλος, κλειστή θα είναι η οδός Σταδίου από τη μία το μεσημέρι λόγω των κινητοποιήσεων στο κέντρο της Αθήνας.







tromaktiko

Κράτος εν κράτει η Σαββαϊδου: "Αρνούμαι να παραιτηθώ, θα προχωρήσω στις απαραίτητες νομικές ενέργειες"



Για όποιον δεν κατάλαβε, ο Τσίπρας υπογράφοντας το Μνημόνιο υπέγραψε ότι δεν μπορεί να παραιτήσει καμία Σαββαϊδου...

Από το left:   

Ολόκληρη η ανακοίνωση που εξέδωσε η Κ. Σαββαΐδου έχει ως εξής:

Σε συνέχεια του αιτήματος του Πρωθυπουργού κ. Αλέξη Τσίπρα, το οποίο διατυπώθηκε τηλεφωνικά από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο, γα την υποβολή της παραίτησης μου από τη θέση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων με σκοπό τη «διευκόλυνση» της κυβέρνησης μετά την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος μου για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος λόγω της έκδοσης της απόφασης για την απόδοση του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων, αλλά κυρίως στο πλαίσιο λογοδοσίας προς τους πολίτες, θα ήθελα να αναφέρω τα ακόλουθα:



Με επιστολή μου ενημέρωσα γραπτώς τον Πρωθυπουργό τόσο για την ουσία των δυο υποθέσεων που είδαν το φως της δημοσιότητας όσο και για την πρόθεσή μου να μην παραιτηθώ από τη θέση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων καθώς και για τους λόγους που μου επιβάλλουν την ΛΗΨΗ της απόφασης αυτής.
Α) Όσον αφορά την άσκηση της ποινικής δίωξης για την απόφαση σχετικά με το χρόνο απόδοσης του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων:

Ο φόρος τηλεοπτικών διαφημίσεων θεσπίσθηκε το 2010 και δεν εφαρμόσθηκε ποτέ καθώς με συνεχείς νομοθετικές παρεμβάσεις, της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας,  η έναρξη ισχύος αναστελλόταν κάθε φορά για ένα έτος. Πρώτος χρόνος εφαρμογής είναι το 2015, δεδομένου ότι η τελευταία αναστολή έληξε στο τέλος του 2014.

Ως Γ.Γ.Δ.Ε. υπέγραψα και απέστειλα στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης δύο αποφάσεις σχετικές με το χρόνο απόδοσης του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων: την ΠΟΛ 1016/2015 η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 115 Β΄ της 21ης Ιανουαρίου 2015 και την ΠΟΛ 1180/2015 η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1835 Β΄ της 25ης Αυγούστου 2015. Και οι δυο αποφάσεις δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ μετά από έλεγχο νομιμότητας εκ  μέρους της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης. Κάθε απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως υπόκειται σε έλεγχο νομιμότητας και εγκρίνεται από τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης πριν την αποστολή της προς δημοσίευση στο ΦΕΚ. Ο ΈΛΕΓΧΟΣ νομιμότητας αφορά την αρμοδιότητα του συγκεκριμένου οργάνου για την έκδοση της απόφασης καθώς και τη συμβατότητα αυτής με τις κείμενες διατάξεις.

Με την πρώτη ΠΟΛ 1016/2015 προβλέφθηκε η μετάθεση του χρόνου απόδοσης του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων και όχι η αναστολή επιβολής του φόρου. Με την απόφαση αυτή δεν επέρχεται απώλεια δημοσίων εσόδων, ούτε επιβάρυνση του προϋπολογισμού,  διότι τα έσοδα ως και τον Φεβρουάριο 2016 αποτελούν έσοδα του έτους 2015.

Όσον αφορά το ύψος του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων τα παρακάτω στοιχεία είναι ενδεικτικά: σύμφωνα με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους έχουν προϋπολογισθεί έσοδα της τάξεως των 94 εκατομμυρίων ευρώ αλλά εξαιτίας της συρρίκνωσης της οικονομικής δραστηριότητας, το πρώτο τετράμηνο του έτους βεβαιώθηκαν έσοδα της τάξεως των 12,2 εκατομμυρίων ευρώ εκ των οποίων εισπράχθηκαν 3,7 εκατομμύρια ευρώ.  Σε αυτές τις συνθήκες της αγοράς η απόφαση του Ιανουαρίου 2015 ήρθε απλώς να δώσει περισσότερο χρόνο, χωρίς να διαγράφει καμία φορολογική υποχρέωση, για την εξόφληση του φόρου κατόπιν συνολικού αιτήματος των επιχειρήσεων της αγοράς (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας,  Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας και Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας). Διευκρινίζεται ότι ο φόρος τηλεοπτικών διαφημίσεων βαρύνει τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις και όχι τα κανάλια.    

Για το ζήτημα του χρόνου απόδοσης του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων η νέα κυβέρνηση ενημερώθηκε αμέσως μετά τις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Συγκεκριμένα ενημερώθηκαν από εμένα προσωπικά η τότε Αναπληρώτρια Υπουργός Οικονομικών κα Νάντια-Όλγα Βαλαβάνη καθώς και ο τότε Προϊστάμενος του Οικονομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού κ. Φραγκίσκος Κουτεντάκης αναφορικά με τη δυνατότητα τροποποίησης της εν λόγω απόφασης, σε περίπτωση που αυτό κρινόταν επιβεβλημένο. Άλλωστε η είσπραξη του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων συμπεριελήφθη και στην επιστολή Βαρουφάκη προς τους θεσμούς της 20 Φεβρουαρίου 2015. Επομένως η Κυβέρνηση ήταν ενήμερη και θα μπορούσε, αν το έκρινε απαραίτητο, να μου ζητήσει νωρίτερα την τροποποίηση της ως άνω απόφασης και την επίσπευση της διαδικασίας απόδοσης του φόρου. Αυτό έγινε μόλις τον Αύγουστο του 2015, οπότε και ενήργησα άμεσα προς αυτό.

Με τη δεύτερη απόφαση (ΠΟΛ 1180/2015) προβλέφθηκε διαφορετικό χρονοδιάγραμμα καταβολής του φόρου για το 2015 και συγκεκριμένα η καταβολή μέχρι 30/9/2015 για το πρώτο τετράμηνο του έτους και μέχρι 30/11/2015 για το δεύτερο. Για τους τελευταίους τέσσερις μήνες, η καταβολή θα γίνεται σε μηνιαία βάση. Πρακτικά επομένως με τη δεύτερη απόφαση, η οποία ελήφθη σε συνεννόηση με το γραφείο του Πρωθυπουργού, η είσπραξη του φόρου ξεκινά μόλις τέσσερις μήνες νωρίτερα σε σχέση με την πρώτη απόφαση. Και με τη δεύτερη απόφαση άλλωστε, καταληκτική ημερομηνία εξόφλησης της τελευταίας δόσης  του φόρου για το 2015 (αυτής του Δεκεμβρίου), είναι ο Ιανουάριος του 2016.

Η πρώτη απόφαση για την οποία κατηγορούμαι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι αποδιδόμενες σε εμένα κατηγορίες είναι παντελώς αβάσιμες και ως εκ τούτου δεν τίθεται κανένα θέμα νομιμότητας ούτε επομένως και ηθικής τάξης, το οποίο να δικαιολογεί την απαίτηση του Πρωθυπουργού για παραίτησή μου.    

 Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει κλητήριο θέσπισμα, δεν γνωρίζω σε τι συνίσταται η παράβαση καθήκοντος για την οποία διώκομαι και η μόνη ενημέρωσή μου προέρχεται από τα δημοσιεύματα.

Β) Όσον αφορά τις καταγγελίες περί «παγώματος προστίμου» που επιβλήθηκε σε εταιρεία λόγω της απόφασης επανελέγχου της, σημειώνονται τα ακόλουθα:

1.    Στην περίπτωση επανελέγχου, ΚΑΜΙΑ από τις υποχρεώσεις του φορολογούμενου και τα δικαιώματα του Δημοσίου δεν αναστέλλονται. Δηλαδή, ο φορολογούμενος εξακολουθεί να έχει την υποχρέωση να καταβάλει τους φόρους και τα πρόστιμα που του έχουν καταλογιστεί ενώ σε περίπτωση που δε συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις του εφαρμόζονται όλες οι προβλεπόμενες συνέπειες ΛΉΨΗ αναγκαστικών μέτρων είσπραξης, άσκηση ποινικής δίωξης για μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο).

2.    Η ΓΓΔΕ έχει λάβει στη συγκεκριμένη υπόθεση μέτρα αναγκαστικής είσπραξης (μέχρι το χρόνο επιβολής των capital controls, καθώς στη συνέχεια τα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης «πάγωσαν» σε συνέχεια της έκδοσης διαδοχικών Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου), έχει κάνει όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για την άσκηση ποινικής δίωξης για μη καταβολή των σχετικών χρεών και δεν έχει διατάξει καμία αναστολή καταβολής των προστίμων που καταλογίσθηκαν στην εταιρεία. Επομένως, ο επανέλεγχος δεν συνιστά ευνοϊκή μεταχείριση της εταιρείας, πολύ περισσότερο δε όταν επεκτάθηκε και στις υπόλοιπες εμπλεκόμενες επιχειρήσεις.

Ο αρχικός ΈΛΕΓΧΟΣ αφορούσε μία επιχείρηση, ο επανέλεγχος αφορά τρεις. Ο επανέλεγχος της επιχείρησης δηλαδή συνοδεύτηκε από αντίστοιχες εντολές για τον έλεγχο όλων των συνδεόμενων επιχειρήσεων (εκδότες-λήπτες τιμολογίων για αγορές εμπορευμάτων και παροχή υπηρεσιών) προκειμένου να διασφαλιστούν πλήρως τα δικαιώματα του Δημοσίου καθώς και το ενιαίο του φορολογικού ελέγχου των υποθέσεων αυτών ελέγχοντας όλο το κύκλωμα των συναλλαγών. Επομένως, ο επανέλεγχος μπορεί ενδεχομένως να οδηγήσει σε καταλογισμό μεγαλύτερων φόρων και προστίμων.

3.    Σε καμία περίπτωση ο επανέλεγχος δεν ακυρώνει ή τροποποιεί καταλογιστική πράξη επιβολής φόρου ή προστίμου, η οποία έχει εκδοθεί. Επομένως, ανεξαρτήτως, αποτελέσματος η ΓΓΔΕ, δεν ακύρωσε και δεν μπορεί να ακυρώσει τις πράξεις επιβολής προστίμων.

4.    Η έκθεση επανελέγχου που συντάσσεται –ανεξαρτήτως αποτελέσματος - διαβιβάζεται στο αρμόδιο Δικαστήριο και συνεκτιμάται από αυτό, το οποίο και μόνο μπορεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την αρχική πράξη επιβολής φόρου ή προστίμου.

5.    Οι ελεγκτές των ειδικών συνεργείων δεν επιλέγονται από το Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, ενώ οι παραιτήσεις μελών των συνεργείων στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι οφείλονται στο φόβο των ελεγκτών να ασχοληθούν με μία υπόθεση, για την οποία η ελεγχόμενη εταιρεία έχει υποβάλει μήνυση κατά των εμπλεκόμενων εφοριακών και τελωνειακών υπαλλήλων.  Το υπαρκτό αυτό πρόβλημα, του φόβου δηλαδή των ελεγκτών να ασχοληθούν με μία υπόθεση, επιχειρούσε να αντιμετωπίσει η προωθούμενη σε συνεννόηση με την Κυβέρνηση και τους Θεσμούς διάταξη νόμου, η οποία εμφανίστηκε από μερίδα του Τύπου ως προσπάθειά μου να κατοχυρώσω την ασυλία μου.

6.    Σε αντίθεση, με όσα αναληθώς αναφέρονται σε κακόβουλα δημοσιεύματα, ότι δήθεν καθυστέρησε ο ΈΛΕΓΧΟΣ και η έκδοση πράξεων επιβολής φόρου εισοδήματος και ΦΠΑ, επειδή δεν συνεδρίαζε η Επιτροπή του άρθρου 30 που κρίνει το κύρος των βιβλίων των εταιρειών, σημειώνω ότι η εν λόγω Επιτροπή έχει καταργηθεί και επομένως απαιτούνταν η ψήφιση διάταξης για την επανασύστασή της, γεγονός για το οποίο είχα ενημερώσει επανειλημμένως την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, δεδομένου ότι το ζήτημα ήταν γενικότερο και αφορούσε πλειάδα εκκρεμών υποθέσεων. Ωστόσο, μέχρι σήμερα το ζήτημα δεν έχει ρυθμισθεί νομοθετικά, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις της ΓΓΔΕ.

7.    Η απόφαση για την πραγματοποίηση επανελέγχου αποτελεί αρμοδιότητα της φορολογικής διοίκησης που την ασκεί κατά διακριτική ευχέρεια, ενώ δεν απαγορεύεται από καμία διάταξη σε περίπτωση που η υπόθεση εκκρεμεί στα δικαστήρια.

Συμπερασματικά έχω να σημειώσω:

1.    Οι κατηγορίες που μου αποδίδονται είναι αβάσιμες νομικά και έχουν σκοπό να πλήξουν την εντιμότητα και την αξιοπρέπειά μου, καθώς και στο πρόσωπό μου, την ανεξαρτησία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

2.    Σε κάθε περίπτωση από τις αποφάσεις μου δεν ζημιώθηκε σε καμία περίπτωση το Δημόσιο, ούτε ωφελήθηκα με κανένα τρόπο εγώ προσωπικά, πράγμα που θα ήταν απαραίτητο προκειμένου οι ως άνω αποφάσεις να στοιχειοθετούν ποινικά αδικήματα.

3.    Σε αντίθεση, με όσα αναληθώς αναφέρονται σε δημοσιεύματα, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων δεν προώθησε διατάξεις περί ασυλίας του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων με σκοπό να αποφευχθεί η ποινική μου δίωξη. Οι σχετικές διατάξεις περί οριοθέτησης της ευθύνης των οργάνων της ΓΓΔΕ, οι οποίες προβλέπονται τόσο στο γενικό πλαίσιο της αυτονομίας της ΓΓΔΕ όσο και ως ξεχωριστή μνημονιακή υποχρέωση στο τρίτο πλέον μνημόνιο (Ν.4336/2015) με χρόνο υλοποίησης τον Οκτώβριο 2015, και οι οποίες επρόκειτο να κατατεθούν προς ψήφιση, έχουν αποτελέσει αντικείμενο μακροχρόνιων συζητήσεων μεταξύ της Κυβέρνησης και των δανειστών, στις οποίες συζητήσεις συμμετείχε η ΓΓΔΕ. Οι διατάξεις αυτές, που αφορούν τους ελεγκτές και άλλους υπαλλήλους της ΓΓΔΕ και του ΣΔΟΕ που έχουν θέσεις ευθύνης, καθώς και τον εκάστοτε Γραμματέα, είχαν ως σκοπό να προστατεύουν το σύνολο του ελεγκτικού μηχανισμού (ΓΓΔΕ και ΣΔΟΕ) από αβάσιμες καταγγελίες που στοχεύουν να εμποδίσουν το έργο τους. Οι διατάξεις άλλωστε ρητά αναφέρουν ότι σε περίπτωση δόλου δεν υπάρχει η παραμικρή ποινική προστασία.

4.    Η αναφορά από μερίδα του Τύπου σε δήθεν παραβάσεις μου εγείρει ερωτηματικά, καθώς συμπίπτει χρονικά με μνημονιακές δεσμεύσεις για τη μεταφορά από το ΣΔΟΕ στη ΓΓΔΕ σημαντικών υποθέσεων φοροδιαφυγής (μνημονιακή υποχρέωση που πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ως τις 30 Οκτωβρίου 2015), την θεσμοθέτηση της πλήρους ανεξαρτησίας της ΓΓΔΕ (μνημονιακή δέσμευση διαρκούς χαρακτήρα), καθώς και την ψήφιση των διατάξεων για την μη άσκηση ποινικής δίωξης των οργάνων της φορολογικής διοίκησης, μεταξύ των οποίων και του Γενικού Γραμματέα (μνημονιακή δέσμευση η οποία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τον Οκτώβριο του 2015 και πριν τη μεταφορά του ΣΔΟΕ).

ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ από τη θέση του Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, καθώς δεν μπορώ να αποχωρήσω σε μια χρονική στιγμή που αβάσιμα αμφισβητείται η ορθή εκπλήρωση των καθηκόντων μου και πλήττεται η εντιμότητά μου και η αξιοπρέπειά μου λόγω της εμπλοκής του ονόματος μου σε δικαστικές περιπέτειες.

Άλλωστε, δεν θα επιτρέψω, η παραίτησή μου να θεωρηθεί ως παραδοχή της εμπλοκής μου σε οποιοδήποτε σκάνδαλο ή να οδηγήσει στη μετατροπή της ανεξάρτητης Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων σε μια φοβισμένη φορολογική διοίκηση που δεν μπορεί να εκπληρώσει την αποστολή της.

Τέλος, είμαι αποφασισμένη να προχωρήσω σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη δικαίωσή μου και την προστασία της τιμής και της υπόληψής μου.
Ειδικότερα:

1)    Όσον αφορά το ζήτημα της απόφασης απόδοσης του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων, θα περιμένω να μου κοινοποιηθεί το κλητήριο θέσπισμα, προκειμένου να ενημερωθώ σε τι συνίσταται η παράβαση καθήκοντος και να μπορέσω να ασκήσω τις όποιες νόμιμες ενέργειες. Να επισημάνω ότι η δημοσιοποίηση της δίωξης έγινε πριν καν λάβω επίσημα γνώση για αυτήν καθώς μέχρι σήμερα δεν μου έχει κοινοποιηθεί το κλητήριο θέσπισμα για τη σε βάρος μου άσκηση δίωξης.
2)    Όσον αφορά τις καταγγελίες περί «παγώματος προστίμου» που επιβλήθηκε σε εταιρεία λόγω της απόφασης επανελέγχου της, προσήλθα σήμερα στον Εισαγγελέα και αφού έδωσα προφορικές εξηγήσεις, ζήτησα και έλαβα προθεσμία για την υποβολή γραπτών εξηγήσεων (υπομνήματος) έως τη Δευτέρα 26-10-2015.

***********************************

Προθεσμία για τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου, ώστε να προετοιμάσει τις εξηγήσεις της, έλαβε από τους εισαγγελείς, Γιάννη Δραγάτση και Αγγελική Τριανταφύλλου, η γγ Δημοσίων Εσόδων, Κατερίνα Σαββαϊδου, η οποία κλήθηκε σε κατάθεση με την ιδιότητα του υπόπτου για το ενδεχόμενο διάπραξης κακουργηματικής απιστίας στην υπηρεσία.


Η κλήση της κ. Σαββαϊδου, που σύμφωνα με πληροφορίες έχει ζητηθεί η παραίτησή της από την κυβέρνηση, αφορά απόφασή της να επανεξεταστεί φορολογικό πρόστιμο 78 εκατ. ευρώ που είχε επιβληθεί σε εταιρεία, παρότι το πρόστιμο είχε επικυρωθεί και από επιτροπή διοικητικής επίλυσης φορολογικών διαφορών. Η ελεγχόμενη από τους εισαγγελείς απόφαση φέρεται να «πάγωσε» επ' αόριστον το πρόστιμο, καθώς 2,5 χρόνια μετά από αυτήν ο επανέλεγχος φέρεται να βρίσκεται σε εκκρεμότητα.   Η υπόθεση απασχόλησε τους εισαγγελείς Διαφθοράς, Γ. Δραγάτση και Αγγελική Τριανταφύλλου, μετά από διαδυκτιακό δημοσίευμα, τον περασμένο Αύγουστο, που αναφέρονταν σε εμπλοκή της κ. Σαββαϊδου στο θέμα του προστίμου, το οποίο, ουσιαστικά, με την εντολή για επανέλεγχο δεν έχει καταστεί απαιτητό. Επίσης, στο δημοσίευμα αναφερόταν πως για τη συγκεκριμένη εταιρία εκρεμμεί δικογραφία που αφορά κατηγορία τοκογλυφίας, καθώς φέρεται να δάνειζε άλλη εταιρεία με υπέρογκα επιτόκια.   Η υπόθεση του προστίμου είναι η δεύτερη που φέρνει την κ. Σαββαϊδου ενώπιον της Δικαιοσύνης, καθώς εκρεμμεί σε βάρος της ποινική δίωξη για πλημμεληματικού βαθμού κατηγορία για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.


Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/

Η τραγική ιστορία του 61χρονου που έπεσε στα βράχια της Ακρόπολης - “Εγώ φυλακή δεν θα κάνω”




Τέλος στη ζωή του αποφάσισε να βάλει ένας 61χρονος, ο οποίος έπεσε στο κενό, στο αρχαίο θέατρο του Διονύσου στην Ακρόπολη.

Στο μνημείο βρίσκονταν εκείνη την ώρα δεκάδες τουρίστες, οι οποίοι ήταν σοκαρισμένοι με την τραγωδία που συνέβη μπροστά στα μάτια τους.

Ο άνδρας διακομίσθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διέγνωσαν και τυπικά το θάνατό του.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η σύζυγος του 60χρονου άνδρα κατέθεσε στους αστυνομικούς που ερευνούν την υπόθεση, πως το πρωί ο άνδρας της φαίνονταν πιεσμένος αλλά και τρομοκρατημένος.
Μάλιστα φέρεται να της αποκάλυψε μόλις σήμερα το πρωί, ότι έχει ένα σοβαρό δικαστήριο και φοβάται πως θα καταδικαστεί και θα καταλήξει στην φυλακή λέγοντας της χαρακτηριστικά πως: «...εγώ φυλακή δεν θα κάνω».


Το πρωί της ίδιας ημέρας έφυγε από το σπίτι του στην Ανάβυσσο, λέγοντας στην σύζυγό του πως θα κατεβεί στο κέντρο της Αθήνας για να δει κάποιους γνωστούς του κοντά στην περιοχή της Ακρόπολης, για να συζητήσει το θέμα που τον "έκαιγε", ώστε ακόμα και την υστάτη στιγμή πριν το δικαστήριο να βρεθεί μια λύση.

Το μεσημέρι η γυναίκα άρχισε να ανησυχεί λόγω της απουσίας του άνδρα της και με δεδομένη την άσχημη ψυχολογική του κατάσταση επικοινώνησε με την Άμεση Δράση, ενημερώνοντας το κέντρο της Υπηρεσίας πως ο σύζυγος της δεν έχει δώσει σημεία ζωής, συμπληρώνοντας παράλληλα πως θα πήγαινε στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην περιοχή της Ακρόπολης.

Αμέσως περιπολικά της Άμεσης Δράσης άρχισαν να «χτενίζουν» την περιοχή, μέχρι που την λύση του μυστηρίου έδωσε ένας κάτοικος κοντά στην Ακρόπολη, ο οποίος είδε έναν άνδρα να πέφτει στα βράχια στο Διονυσιακό θέατρο.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν το πτώμα του άτυχου άνδρα και αμέσως ενημέρωσαν την σύζυγο του, η οποία στο άκουσμα της είδησης υπέστη σοκ.


Μετά το πρώτο σοκ, η συντετριμμένη γυναίκα έψαξε στα πράγματα του αυτόχειρα συζύγου της και βρήκε δυο σημειώματα για την ίδια και τα παιδιά τους, όπου ο 60χρονος εξηγούσε τους λόγους που τον οδήγησαν στην αυτοχειρία με προεξέχουσαν αιτία το δικαστήριο που είχε για προσωπική του υπόθεση.


Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com

Κατρούγκαλος: Τέλος οι επικουρικές συντάξεις - ΒΙΝΤΕΟ





«Τέλος οι επικουρικές συντάξεις» ανέφερε ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου «στον ενικό».
«Η επικουρική σύνταξη είχε λόγο ύπαρξης στο παρελθόν γιατί χρηματοδοτείτο αποκλειστικά από τις εισφορές των εργοδοτών και των εργαζομένων. Τα τελευταία χρόνια το μεγαλύτερο κομμάτι στα περισσότερα ταμεία της χρηματοδότησης ήταν από το κράτος» υπογράμμισε ο υπουργός και συμπλήρωσε:
«Αν εφαρμόζαμε την περίφημη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος που είναι στο μνημόνιο θα οδηγούμαστε σε τυφλές μειώσεις στις επικουρικές».
«Η πρόταση η δική μου προς το υπουργικό συμβούλιο είναι να ενσωματωθούν όλες οι υποχρεώσεις του κράτους σε μία σύνταξη» σημείωσε.
Δείτε το βίντεο από το STAR


Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com

Δεν δίνουν την δόση των 2 δις στον Τσίπρα..."Πάρε και άλλα μέτρα"! Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2015/10/2_20.html#ixzz3pC8r9sHJ




Ενα σαφές μήνυμα ότι πρέπει να γίνουν όλα όσα έχουν συμφωνηθεί, έστειλαν οι Ευρωπαίοι στην Αθήνα.
Εξαιτίας του γεγονός ότι δεν έχουν εφαρμοστεί όλα τα προαπαιτούμενα μέτρα, αναβλήθηκε η σύσκεψη του EuroWorking Group, από την οποία εξαρτάται και η εκταμίευση των 2 δισ. ευρώ από τη δόση του ελληνικού προγράμματος, η οποία κατά τα φαινόμενα θα καθυστερήσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ, η τηλεδιάσκεψη των επικεφαλής οικονομολόγων των υπουργείων Οικονομικών της ευρωζώνης, η οποία ήταν προγραμματισμένη για την Τετάρτη, αναβλήθηκε. Στη σύσκεψη θα γινόταν ενημέρωση από τους Θεσμούς, για την πορεία υλοποίησης του ελληνικού προγράμματος, ώστε να γίνει το πρώτο βήμα για την εκταμίευση του πρώτου μέρους της δόσης.
Ομως, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η τηλεδιάσκεψη δεν θα γίνει επειδή η Ελλάδα δεν έχει εφαρμόσει τα προαπαιτούμενα στο σύνολό τους, και το θέμα θα συζητηθεί μόλις αυτά εφαρμοστούν πλήρως.


Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com

Μάρτιν Σουλτς – Ένας τενεκές ξεγάνωτος δίχως απολυτήριο Λυκείου και πρώην αλκοολικός



Μάρτιν Σουλτς – Ένας τενεκές ξεγάνωτος δίχως απολυτήριο Λυκείου και πρώην αλκοολικός
Τον Μάρτιν Σουλτς, τον Γερμανό σοσιαλδημοκράτη πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβούλιο τον γνωρίζετε. Τον ξέρετε όμως; Ξέρετε ποιος είναι; Εμείς κάναμε μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο, επειδή κάποια «παραπολιτικά» είχαμε ακούσει, και πέσαμε πάνω σε δημοσιεύματα άκρως αποκαλυπτικά για τον βίο και την πολιτεία του.Λοιπόν, θα σας συμβουλεύαμε να καθίσετε όσο πιο αναπαυτικά γίνεται, όπου βρίσκεστε, και να «απολαύσετε» τις πληροφορίες για τον κ. Σουλτς.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του ozy.com, με ημερομηνία ανάρτησης 13 Μαΐου 2014, ο Μάρτιν Σουλτς στα 24 του χρόνια παραλίγο να μας… αφήσει για τον άλλον κόσμο.
Ήταν αλκοολικός, δεν είχε κοπέλα, δεν είχε απολυτήριο Λυκείου και σε αυτή την κατάσταση, εντελώς χαμένο κορμί, έκανε και μια απόπειρα αυτοκτονίας.
Το Ozy μας πληροφορεί ότι στη Γερμανία το όνομα του Σουλτς είναι συνώνυμο με τη μετριότητα.
Γεννήθηκε σε μια οικογένεια ανθρακωρύχων στο Άαχεν. Σχολείο δεν πήγε πολύ. Είπαμε στα 24 δεν είχε καν πάρει το απολυτήριο Λυκείου.
Πριν βρεθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση να παριστάνει τον σπουδαίο, το μόνο προηγούμενο δημόσιο αξίωμα του ήταν η εκλογή του ως Δήμαρχος σε μια μικρή πόλη 35.000 κατοίκων.
Ο Σουλτς στο σοσιαλδημοκρατικό κόμμα είχε οργανωθεί από 19 ετών, ανήκε στην αριστερή πτέρυγα και έκανε μάλιστα «καριέρα» ως «αριστερό ροτβάιλερ». Τόσο σκληρός αριστερός λέμε.
Το επάγγελμά του ήταν βιβλιοπώλης. Εργαζόταν ως υπεύθυνος σε ένα βιβλιοπωλείο και μετά απέκτησε και δικό του βιβλιοπωλείο.
Σας γράψαμε παραπάνω ότι ήταν αλκοολικός, τον είχε εγκαταλείψει η κοπέλα του και είχε αποπειραθεί να αυτοκτονήσει. Υποτίθεται ότι τα ξεπέρασε όλα αυτά πηγαίνοντας σε κέντρο αποτοξίνωσης.
Και για να λέμε την αλήθεια, πράγματι κατάφερε να αλλάξει πλήρως τη ζωή του. Από ένα αλκοολικό ρεμάλι εξελίχθηκε σε έναν μαχητικό σοσιαλιστή και Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, δίχως όμως να πάρει ποτέ έστω το απολυτήριο Λυκείου.

Ήθελε να γίνει ποδοσφαιριστής

Ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτή την τεράστια ευρωπαϊκή πολιτική προσωπικότητα, τον Μάρτιν Σουλτς, μας δίνει και το αζέρικο azernews.az.
Εκεί διαβάζουμε ότι όταν ήταν παιδί το όνειρό του ήταν να γίνει ποδοσφαιριστής. Αλλά ένας τραυματισμός έβαλε τέλος στο όνειρο αυτό πριν ξεκινήσει.
Σε μια συνέντευξη που είχε δώσει στους Financial Times, στις 26 Απριλίου του 2013, είχε παραδεχθεί:
«Δεν έκανα τίποτα άλλο από το να παίζω μπάλα στο σχολείο». Αλλά δύο σοβαροί τραυματισμοί στο γόνατο, στα 18 του, ήταν το τέλος του ονείρου του.
«Από τη μία ημέρα στην άλλη πάτωσα στο σχολείο και το ποδόσφαιρο για εμένα είχε τελειώσει και τότε έπεσα σε μεγάλη κρίση [σ.σ. κατάθλιψη προφανώς] και άρχισα να πίνω πολύ».
Η Bild έχει γράψει ότι ο νεαρός Σουλτς είχε χάσει και τη δουλειά του μια φορά γιατί είχε πάει μεθυσμένος.
Μετά ζούσε με το επίδομα ανεργίας, ενώ οικογένεια και φίλοι τον εγκατέλειψαν.
Τότε ξεκίνησε να πουλά βιβλία και με τον καιρό έγινε υπεύθυνος σε ένα βιβλιοπωλείο. Αργότερα άρχισε να εργάζεται για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Θεωρείται παρορμητικός, επιθετικός και ότι δεν ξέρει τι λέει όταν ανοίγει το στόμα του.

Επίσης είναι και… λαμογιάκος – Να εξηγήσουμε τι εννοούμε

Ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο γερμανικό κανάλι ADR, στις 29 Απριλίου 2014, αποκάλυψε ότι οι Ευρωβουλευτές λαμβάνουν για κάθε συμμετοχή τους σε Επιτροπή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 304 ευρώ ημερήσια αποζημίωση. Αυτά τα χρήματα είναι εξτρά του μισθού τους. Ο Σουλτς είχε γράψει τον εαυτό του σε όλες τις επιτροπές και εκτός από τον μισθό του, έπαιρνε και αποζημίωση καθημερινή, για 365 ημέρες το χρόνο, ότι συμμετείχε σε Επιτροπές. Έτσι «καθάριζε» ακόμα ένα εξτραδάκι 110.000 ευρώ τον χρόνο καθαρά. Το ετήσιο προσωπικό του εισόδημα είναι 200.000 ευρώ.
Αυτό το… λαμόγιο, λοιπόν, έρχεται και κάνει υποδείξεις «ηθικής» στην Ελλάδα.

Τι μας λέει η Wkipedia για τον Σουλτς

Πήγε σχολείο στο Broich (τώρα Würselen) του Άαχεν. Αρχικά ονειρευόταν να κάνει καριέρα ως ποδοσφαιριστής, αλλά ένας σοβαρός τραυματισμός στο γόνατο έβαλε τέλος στις εφηβικές του φιλοδοξίες.
Έγινε μαθητευόμενος βιβλιοπώλης και αργότερα άνοιξε το δικό του βιβλιοπωλείο στο Würselen. Αυτή την εποχή ήταν ήδη ενεργός πολιτικά και σε ηλικία 31 ετών εκλέχθηκε δήμαρχος του Würselen το 1987, μια θέση που κράτησε μέχρι το 1998.
Εκτός από γερμανικά, μιλά μερικά αγγλικά και γαλλικά και καταλαβαίνει μερικά ιταλικά και ολλανδικά. Με άλλα λόγια, δεν μιλά τίποτα πέρα από γερμανικά.
Γεννήθηκε το 1955. Ο πατέρας του ήταν τοπικός αστυνομικός. Μετά από 4 χρόνια στο δημοτικό, από το 1962 έως το 1966, πήγε σε ρωμαιοκαθολικό σχολείο για 9 χρόνια δίχως να πάρει ποτέ απολυτήριο.
Από το 1975 έως το 1977 ο Σουλτς εκπαιδεύτηκε ως βιβλιοπώλης. Τα επόμενα δύο χρόνια εργάστηκε σε εκδοτικούς οίκους και βιβλιοπωλεία και το 1982 άνοιξε το δικό του βιβλιοπωλείο, το οποίο κράτησε ανοιχτό μέχρι το 1994.






ethnika themata ellada

Παραδίδουμε τα σύνορα, μας τονίζουν οτι τα σύνορα είναι Ευρωπαϊκά...και όχι Ελληνικά



Ενίσχυση του οργανισμού Frontex με 291 επιπλέον συνοριοφύλακες οι οποίοι θα αξιοποιηθούν στα λεγόμενα hotspots στην Ελλάδα και την Ιταλία αποφάσισαν 19 κράτη - μέλη της ΕΕ.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, στις 2 Σεπτεμβρίου, η Frontex ζήτησε 775 συνοριοφύλακες από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και των χωρών που ανήκουν στο Σένγκεν,
έτσι ώστε να μεταφερθούν στην Ελλάδα και την Ιταλία και να συνδράμουν στην καταγραφή και την ταυτοποίηση των μεταναστών στα σύνορά τους.
Ωστόσο, μέχρι τη Σύνοδο Κορυφής της περασμένης εβδομάδας, μόνον έξι χώρες είχαν ανταποκριθεί στο κάλεσμα για ανθρώπινο δυναμικό με 48 συνοριοφύλακες.
Στο πλαίσιο της Συνόδου, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, κάλεσε τα κράτη-μέλη να "εκπληρώσουν τις δεσμεύσεις τους" και να ανταποκριθούν στο αίτημα.
«Είμαστε αντιμέτωποι με μια μεταναστευτική και προσφυγική κρίση. Η Frontex ζήτησε από τα κράτη-μέλη, για πρώτη φορά, για να παράσχουν ένα τέτοιο μεγάλο αριθμό συνοριοφυλάκων. Εκτιμώ ότι έχουν ανταποκριθεί με το μεγαλύτερο αριθμό υπαλλήλων, που έχει προσφερθεί ποτέ», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Frontex, Φαμπρίτσε Λετζέρι, ευελπιστώντας πως θα επιτευχθεί τελικά και ο στόχος των 775 συνοριοφυλάκων.
«Τα κράτη μέλη μπορούν να εξακολουθήσουν να συνδράμουν, ακόμη και αν η προθεσμία έχει περάσει», κατέληξε ο ίδιος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, όσον αφορά τις ώρες εργασίας, η ανταπόκριση από τα κράτη - μέλη καλύπτει περίπου το ένα τέταρτο των αναγκών του Frontex.






ellhnwn nea

Χρήσιμο να αναφερόταν στον διαθρησκευτικό διάλογο των πνευματικών ηγετών στην Αθήνα οτι όπου υπάρχει η Ουνία εκέι ξεσπά και ένας πόλεμος


Ο Ρώσος Πατριάρχης αρνήθηκε συνάντηση με τον Πάπα της Ρώμης
Πολύ «ντόρος»  έγινε μετά  από την  άρνηση του Ρώσου προκαθήμενου Πατριάρχη Κύριλλου να συναντηθεί με τον Πάπα της Ρώμης Φραγκίσκο, την  Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας το 2016,
αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti .
Η  άρνηση του Ρώσου πατριάρχη αποτέλεσε λεκτικό πεδίο, ανάμεσα σε δύο προκαθήμενους της ρωσικής και της καθολικής εκκλησίας, με εκατέρωθεν δηλώσεις. Πάντως η προσπάθεια του Πάπα να « προσεγγίσει» την Ρωσία αποτελεί μία νέα  κίνηση στην σκακιέρα των δύο εκκλησιών.
«Η συζήτηση για το ενδεχόμενο συνάντησης μεταξύ του Πατριάρχη Κυρίλλου και του Πάπα , σύμφωνα με  την ημερήσια διάταξη της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας  δεν «έγινε» επίσημα ποτέ, αλλά ούτε  αναφέρθηκε και η  ακριβή ημερομηνία εφαρμογής της, ώστε να μιλήσουμε για  «αποτυχία», μιας πιθανής συνάντησης του  Προκαθήμενου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και του Πάπα,   σχετικά με το ζήτημα που ανέκυψε, δήλωσε ο γραμματέας του τμήματος Εξωτερικών διαχριστιανικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτης  Στεφάν .
Νωρίτερα, ο Αρχιεπίσκοπος της Κρακοβίας, Καρδινάλιος Stanislaw Dziwisz. δήλωσε ότι  ο Προκαθήμενος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αρνήθηκε επίσημη  πρόσκληση συνάντησης  με τον Πάπα στην Κρακοβία το 2016, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νεολαίας.
Ο καθολικός ιερέας εξέφρασε τη λύπη του για την ακατανόητη απόφαση του Ρώσου  Πατριάρχη , ο οποίος « δεν επιθυμεί  να επωφεληθεί  από μια σημαντική ευκαιρία για οικουμενικό διάλογο». Νομίζουμε ότι ορθώς πράττει ο Ρώσος προκαθήμενος και δεν συζητάει με Καθολικούς, όπως πράττουν «άλλοι» ιεράρχες
« Η συζήτηση για την πιθανότητα επίτευξης συνάντησης του Ρώσου Πατριάρχη με τον Πάπα,  στην ημερήσια διάταξη δεν υπήρξε στην ουσία ποτέ, αλλά και δεν αναφέρθηκε η ακριβή ημερομηνία εφαρμογής της, εν όψει της ανάγκης για μια προκαταρκτική μελέτη μερικών από των πιο περίπλοκων ζητημάτων   που ταλανίζουν τις σχέσεις μεταξύ των δύο εκκλησιών»,είπε ο εκπρόσωπος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Ο Γραμματέας  του τμήματος  Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου της Μόσχας,  υπενθύμισε πόσο σημαντική είναι η ανάπτυξη των σχέσεων μεταξύ των λαών της Ρωσίας και της Πολωνίας, καθώς και ο διαχριστιανικός διάλογος.
Παράλληλα, ο Ρώσος Μητροπολίτης  πρόσθεσε την  αντίδραση του ρωσικού Πατριαρχείου στην  πολιτικοποιημένη Διάσκεψη Πολωνών Επισκόπων, σε σχέση με  ορισμένες πρόσφατες εξελίξεις, στην Ουκρανία .
Σύμφωνα με ανάλυση από την ιστοσελίδα μας pentapostagma.gr,οι σχέσεις μεταξύ του Βατικανού και του ρωσικού Πατριαρχείου  είναι τυπικές. Μία συνάντηση  των δύο προκαθήμενων σε μια νεοεποχίτικη εκδήλωση μόνο κακό θα προκαλούσε στην Μόσχα. Από την άλλη πλευρά η στάση του Βατικανού με την Ουνία στην ανατολική Ουκρανία είναι γνωστή. Η Ουκρανία είναι μία χώρα στην οποία στην κυριολεξία  η δύση προσπαθεί να  την αποσπάσει από την ρωσική επιρροή, με όλους τους τρόπους . Υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ των αντιλήψεων των  δύο εκκλησιών, κάτι που φάνηκε και στην συγκεκριμένη περίπτωση.





ellhnwn nea