Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Β.ΠΟΥΤΙΝ!!!ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ!!!Σε ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ 300.000 στρατιώτες του ΝΑΤΟ!!!Αυξανόμενη ένταση μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας!!!





Β.ΠΟΥΤΙΝ!!!ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΣ!!!Σε ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ 300.000 στρατιώτες του ΝΑΤΟ!!!Αυξανόμενη ένταση μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας!!!




Το ΝΑΤΟ φέρεται να προετοιμάζει στρατιωτική δύναμη που θα αγγίξει τα 300.000 άτομα, και πρόκειται να αναπτυχθεί σε καίριες θέσεις μέσα σε διάστημα δύο μηνών, ως απάντηση στην αυξανόμενη ένταση μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ, δήλωσε ότι οι συμμαχικές δυνάμεις, τοποθετούν εκατοντάδες χιλιάδες στρατιώτες, χαρακτηρίζοντας την κατάσταση ως «υψηλού συναγερμού» σε μια προσπάθεια να αποτρέψει πιθανή απειλή από τη Μόσχα.

Ενώ το ΝΑΤΟ μείωσε τον προϋπολογισμό της άμυνας και των στρατιωτικών επενδύσεων μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, η Ρωσία έχει ενισχύσει την στρατιωτική της δύναμη, κάτι το οποίο φαίνεται από τις παρελάσεις, όπου συμμετέχουν περισσότεροι από 100.000 στρατιώτες κάθε χρόνο.

Ο Στόλτενμπεργκ ενίσχυσε το κλίμα τρομολαγνείας δηλώνοντας χαρακτηριστικά στους Times: «Βλέπουμε τη Ρωσία να είναι πολύ πιο ενεργή με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Έχουμε δει μια πιο διεκδικητική Ρωσία η οποία πραγματοποιεί μία σημαντική στρατιωτική ενίσχυση τα τελευταία χρόνια. Στην πραγματικότητα τριπλασίασε τις αμυντικές δαπάνες από το 2000, ανέπτυξε νέες στρατιωτικές δυνατότητες, ενώ χρησιμοποιούν τη δύναμή τους και με τη χρήση στρατιωτικής βίας κατά των γειτόνων».

Και συμπλήρωσε: «Έχουμε δει επίσης τη Ρωσία να χρησιμοποιεί προπαγάνδα στην Ευρώπη μεταξύ των συμμάχων του ΝΑΤΟ και αυτό είναι ακριβώς ο λόγος που τον ΝΑΤΟ απαντάει. Ανταποκρινόμαστε με τη μεγαλύτερη ενίσχυση της συλλογικής μας άμυνας από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου».

Επιπλέον ο Άνταμ Τόμσον, απερχόμενος μόνιμος αντιπρόσωπος του ΝΑΤΟ, εκτιμά ότι προς το παρόν, θα χρειαστούν περίπου 180 μέρες για να αναπτυχθεί ο αριθμός των 300.000 στρατιωτών, και ότι η αύξηση της στρατιωτικής δύναμης είναι κομβικής σημασίας.

Την περασμένη εβδομάδα, η Μόσχα θεωρήθηκε ότι προκάλεσε σκόπιμα το ΝΑΤΟ με την αποστολή εκατοντάδων αλεξιπτωτιστές σε σερβική αεροπορική βάση, τη στιγμή που η Βορειοατλαντική Συμμαχία πραγματοποιούσε ασκήσεις αντιμετώπισης καταστροφών, μόλις 150 μίλια μακριά στο Μαυροβούνιο. Η απόφαση του Πούτιν να κάνει στρατιωτικές ασκήσεις τόσο κοντά με τις ασκήσεις έκτακτης ανάγκης του ΝΑΤΟ στο Μαυροβούνιο, ανέδειξε για μία ακόμα φορά τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές, και ότι η κατάσταση παραμένει έκρυθμη.

Ο Ιγκόρ Σουτιάγκιν, εμπειρογνώμονας στο Βασιλικό Ινστιτούτο Άμυνας και Μελετών Ασφαλείας, δήλωσε: «Η Ρωσία θέλει να δείξει ότι μπορεί να εκφοβίσει το ΝΑΤΟ … και το ΝΑΤΟ λέει στη Ρωσία ότι αν εμφανιστεί θα είμαστε κι εμείς εκεί».




volcanotimes

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.....



ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.....






volcanotimes

Δόγμα «προληπτικής δράσης» από την Τουρκία και ενδείξεις φινλανδοποίησης της Ελλάδας


aegean_sea_greece_turkey_simaies
Στην στρατηγική της «προληπτικής δράσης» στρέφεται η Τουρκία για την επίτευξη των στόχων της εξωτερικής της πολιτικής και την κατοχύρωση της εθνικής της ασφάλειας, σύμφωνα με εκτενή ανάλυση του Metin Gurcan στο Al-Monitor με τίτλο «Turkey’s new ‘Erdogan Doctrine’».
Πυρήνας της νέας αυτής προσέγγισης της Άγκυρας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων ασφαλείας είναι η έγκαιρη, προληπτική και αποτρεπτική δράση κατά τα πρότυπα της «Στρατηγικής Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ», ή αλλιώς «Δόγμα Μπους». «Από σήμερα δεν θα περιμένουμε να ξεσπάσουν τα προβλήματα στα σύνορά μας. Δε θα περιμένουμε μέχρι το τελευταίο λεπτό, μέχρι να βουλιάξουμε στο βάλτο. Από σήμερα θα αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα» ήταν η χαρακτηριστική αποστροφή του προέδρου Recep Tayyip Erdoğan που πυροδότησε σειρά συζητήσεων στο εσωτερικό της γείτονος.
Εξειδικεύοντας περαιτέρω το επονομαζόμενο πλέον «Δόγμα Ερντογάν», ο πρόεδρος του Κέντρου Μεσανατολικών Μελετών, Saban Kardas, αναφέρει σε άρθρο του στην εφημερίδα Yeni Şafak στις 25 Οκτωβρίου ότι η στρατηγική αυτή συνίσταται στην αποτελεσματική χρήση στρατιωτικής βίας και πέραν των συνόρων εφόσον είναι απαραίτητο, και τη λήψη μονομερούς δράσης ανεξάρτητα από τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και τις παραδοσιακές συμμαχικές σχέσεις. Κατά τον Kardas, στις προτεραιότητες του «Δόγματος Ερντογάν» συγκαταλέγονται αυτή την στιγμή η βόρεια Συρία και το Εργατικό Κόμμα του Κουρδιστάν (PKK), η επιρροή του οποίου βαίνει αυξανόμενη στο Ιράκ.
Ακολούθησε στις 2 Νοεμβρίου άρθρο του Nursin Guney στο ίδιο φιλοκυβερνητικό έντυπο, ο οποίος υποστήριξε πως «η αλλαγή αυτή στην στρατηγική της Τουρκίας σηματοδοτεί κατ΄ουσίαν την άρνησή της να περικυκλωθεί, υιοθετώντας επιθετική προσέγγιση αντί παθητικής στάσης. Με την Επιχείρηση «Ασπίδα του Ευφράτη», η Τουρκία κατάφερε να εκμηδενίσει το διάδρομο που προετοίμαζε το ΡΚΚ στην Συρία (…) Ανεξάρτητα από την ισχύ των ΗΠΑ, η Τουρκία θα αξιοποιήσει όλα τα στρατιωτικά, οικονομικά, πολιτικά και διπλωματικά εργαλεία ώστε αυτή η πολιτική (σ.σ. των ΗΠΑ στην Μέση Ανατολή) να έχει βαρύτατο κόστος».
Τα παραπάνω ουσιαστικά επιβεβαιώθηκαν με την ανάπτυξη της 28ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού στη μεθοριακή Σιλώπη του Şırnak, η οποία έτυχε υπέρμετρης προβολής από τα ΜΜΕ στο πλαίσιο εξοικείωσης της τουρκικής κοινής γνώμης με την σκοπιμότητα μιας στρατιωτικής επιχείρησης στο βόρειο Ιράκ. Αναφερόμενος στην εξέλιξη αυτή, ο υπουργός Εξωτερικών Mevlüt Çavuşoğlu δήλωσε ότι η μετακίνηση στρατευμάτων στα ιρακινά σύνορα έχει προληπτικό χαρακτήρα και πως τα στρατεύματα περιμένουν πανέτοιμα να αναλάβουν δράση κατά των τρομοκρατικών οργανώσεων στην ιρακινή πλευρά των συνόρων. Από την πλευρά του, ο υπουργός Άμυνας Fikri Isik είπε πως «εμπλεκόμαστε σε σοβαρό αγώνα κατά των τρομοκρατικών οργανώσεων τόσο στο εσωτερικό όσο και εκτός συνόρων. Αυτή η μεταστάθμευση είναι μέρος των προετοιμασιών μας για την αντιμετώπιση αυτών των απειλών».
Σημειώνεται ότι η 28η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχία Πεζικού με έδρα το Çankırı βορείως της Άγκυρας αποτελεί την στρατηγική εφεδρεία του Γενικού Επιτελείου, είναι άριστα εξοπλισμένη και το προσωπικό της διαθέτει μεγάλη εμπειρία από αποστολές στο εξωτερικό καθώς χρησιμοποιείται ως δεξαμενή για συμμετοχή σε ειρηνευτικές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο ενώ παράλληλα αξιοποιείται για την εκπαίδευση ξένου στρατιωτικού προσωπικού.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ότι η έννοια της περικύκλωσης έχει ταυτιστεί στην τουρκική στρατηγική σκέψη και το συλλογικό υποσυνείδητο με την Κύπρο και τα νησιά του Αιγαίου (βλέπε Μικρασιατική Εκστρατεία), απ΄όπου δύνανται να εφορμήσουν εχθρικές δυνάμεις και να διαμελίσουν την Τουρκία. Ενδεικτικές είναι οι σχετικές αναφορές του πρωθυπουργού Turgut Özal (Milliyet, 1983) πως «η Κύπρος είναι ένα νησί που διαπερνά την Τουρκία σαν μαχαίρι. Είναι εξαιρετικά ζωτική από απόψεως ασφαλείας. Αυτό το νησί δεν πρέπει να βρίσκεται σε ξένα χέρια» και του πρώην υπουργού Εξωτερικών Ahmet Davutoğlu (Στρατηγικό Βάθος, 2002) πως «ακόμα και αν δεν υπήρχε ούτε ένας μουσουλμάνος Τούρκος εκεί, η Τουρκία όφειλε να διατηρεί Κυπριακό ζήτημα. Είναι ένα είδος πλωτής βάσης για την συνολική ασφάλεια της Χερσονήσου της Μικράς Ασίας».
Την ίδια στιγμή, το ισλαμικό καθεστώς της Άγκυρας μπολιάζει το υποσυνείδητο της τουρκικής κοινής γνώμης, την οποία σε μεγάλο βαθμό ελέγχει και χειραγωγεί, με τον σπόρο της ανάκτησης των εδαφών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, αμφισβητώντας μεταξύ άλλων τις διεθνείς συνθήκες που καθόρισαν τα σημερινά σύνορα της Τουρκίας. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι αν η Ελλάδα θα αντιδράσει αποτελεσματικά στην τουρκική επεκτατική πολιτική ή θα αποδεχθεί τα τετελεσμένα, παραμένοντας αδρανοποιημένη μετά τον εγκλωβισμό των διμερών σχέσεων στο πεδίο διαχείρισης του μεταναστευτικού. Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι ενδείξεις δορυφοροποίησης της χώρας από την Τουρκία με πλέον πρόσφατη την προσβλητική απαίτηση του υπουργού Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Τουρκίας Ömer Çelik από την φοβική ελληνική κυβέρνηση να λάβει μέτρα εναντίον προσώπων στην Θράκη που η ίδια χαρακτηρίζει ως οπαδούς του Γκιουλέν καθώς και την ταχεία ολοκλήρωση του ισλαμικού τεμένους στο Βοτανικό, ζήτημα το οποίο «μπήκε στην ατζέντα μετά την κατάληψη του χώρου κατασκευής από ομάδα ρατσιστών», όπως δήλωσε ενώπιον των δημοσιογράφων, έχοντας προφανώς άριστη εικόνα για το τι συμβαίνει στο εσωτερικό της χώρας μας.
Από την άλλη πλευρά, ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι πληθαίνουν οι φωνές που επισημαίνουν την αναγκαιότητα επαναχάραξης της στρατηγικής Ελλάδας-Κύπρου έναντι της Τουρκίας, κάτι που ασφαλώς περνά μέσα από την παραδοχή ότι η πολιτική κατευνασμού απέτυχε παταγωδώς.



hellasforce

Η Ελλάδα θα είναι θεατής του 3ου Παγκοσμίου Πολέμου, δεν θα συμμετάσχει σε αυτόν



Απόσπασμα από την ομιλία του πατήρ Στυλιανού Μακρή, με θέμα «Τα γεγονότα που θα συνταράξουν σύντομα ολόκληρο τον πλανήτη σύμφωνα με τις προφητείες των Αγίων μας και η δική μας προετοιμασία».
Ιερός Ναός Αγίας Παρασκευής Κοπανού Ημαθίας, 7 Ιουνίου 2012.

Υπέρ του Γένους και της Πατρίδος


agios_paisios_ellada
Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου
Το σημαντικότερο κείμενο-παρακαταθήκη του Αγίου Γέροντα Παϊσίου του Αγιορείτου:
“Ο Γέροντας, ξεριζωμένος από την βρεφική του ηλικία, και έχοντας ζήσει τη φρίκη του πολέμου και της Κατοχής, γνώριζε από την πείρα του ότι το να «διάγωμεν ήρεμον και ησύχιον βίον» είναι μεγάλη ευλογία.
Αγαπούσε τη Πατρίδα και έλεγε: «Και η Πατρίδα είναι μία μεγάλη οικογένεια». Δεν επεδίωκε το εθνικό μεγαλείο, τη δόξα και την ισχύ με την κοσμική έννοια, αλλά την ειρήνη, τη πνευματική άνοδο και την ηθική ζωή των πολιτών, για να μας βοηθά και ο Θεός. Ούτε επιζητούσε την ασφάλεια για ν’ απολαμβάνουν οι άνθρωποι τις ανέσεις τους.
Σε κάποιο Έλληνα θερμό πατριώτη που ζούσε στην Αμερική και προσπαθούσε να προβάλλει την Ελλάδα, συνέστησε ν’ αγωνιστεί για ν’ αγιάσει και ύστερα να προβάλλει σωστά και πνευματικά και την Ελλάδα.
Όπως οι Προφήτες του Ισραήλ συμμετείχαν στη ζωή του έθνους ενεργά με τον τρόπο τους, προσεύχονταν, θρηνούσαν, έλεγχαν βασιλείς, κήρυτταν μετάνοια και προφήτευαν για τα επερχόμενα δεινά, το ίδιο και ο Γέροντας δεν ήταν αδιάφορος και απαθής στα θέματα της Πατρίδας. Ο προφήτης δεν ήταν εθνικιστής που έλεγε: «Δια Σιών ου σιωπήσομαι». Το ίδιο και η στάση του Γέροντα ήταν καθαρά πνευματική.
Ενώ ζούσε έκτος κόσμου, αγωνίσθηκε όσο λίγοι για το καλό της Πατρίδας. Αξιοθαύμαστη ήταν η δραστηριότητα και η προσφορά του στα εξωτερικά εθνικά θέματα μας. Μιλούσε εναντίον των ανθελληνικών ρευμάτων, των πλαστογράφων της ιστορικής αληθείας, και κυρίως εναντίον των αδίκων εδαφικών διεκδικήσεων σε βάρος της Ελλάδας, των Σκοπιανών «πανσλαυϊστών», Αλβανών, Τούρ­κων κ.ά. Έλεγε: «Ο ένας θέλει τη Θεσσαλονίκη, ο άλλος θέλει να φθάσει μέχρι τη Λάρισα, ο άλλος θέλει το Αιγαίο. Μα τέλος πάντων δεν υπήρχε ποτέ Ελλάδα;».
Επεσήμανε τους εθνικούς κινδύνους, πριν ακόμη φανούν. Βοήθησε πολλούς να δουν ξεκάθαρα τις ξένες προπαγάνδες σε βάρος της Πατρίδας, και όσοι είχαν θέσεις και ευαισθησία έλαβαν τα ανάλογα μέτρα.
Σχετικά με το Μακεδονικό, αναφέρει ανώτατος αξιωματικός: «Εγώ ήμουν μέσα στα πράγματα και δεν είχα πάρει είδηση. Ο Γέροντας μου άνοιξε τα μάτια. Στην αρχή παραξενευόμουν και έλεγα: Τί είναι αυτά που λέει ο Γέροντας και από πού τα ξέρει; Έπειτα κατάλαβα». Ο Γέροντας ήδη από το 1977, όταν πήγε στην Αυστραλία, ανέφερε το Μακεδονικό θέμα. Αυτά κάποιοι «ειδικοί» τα θεώρησαν «ανεύθυνες φανατικές κινδυνολογίες».
Υπερασπιζόμενος την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ανήρτησε στο αρχονταρίκι του το κείμενο του προφήτη Δανιήλ, που αναφέρεται στο βασιλέα των Ελλήνων Αλέξανδρο, και δίπλα του μία μεγάλη χάρτινη εικόνα ενός Αγγέλου από Σερβικό Μοναστήρι, να δείχνει το κείμενο.
Παρομοίαζε το κράτος των Σκοπίων με οικοδόμημα που είναι κτισμένο με τούβλα και με φαρσαλινούς χαλβάδες, που είναι κομμένοι σε σχήμα τούβλων, και που φυσικό είναι κάποτε να κατάρρευση.
Το βιβλίο του πρώην υπουργού Βορείου Ελλάδος κ. Νικολάου Μάρτη «Η πλαστογράφηση της Μακεδονίας», όταν το διάβασε, τον ενθουσίασε. «Δόξα τω Θεώ», είπε, «υπάρχουν και πατριώτες». Πήρε πολλά βιβλία και τα μοίραζε ευλογία. Έγραψε και ένα επαινετικό ποιηματάκι, το οποίο ο κ. Μάρτης συμπεριέλαβε σε νέα έκδοση του βιβλίου του.
Για την Τουρκία διεκήρυσσε με βεβαιότητα: «θα διαλυθεί,οι Κούρδοι θα κάνουν κράτος και οι μεγάλες δυνάμεις θα μας δώσουν την Πόλη. Όχι επειδή μας αγαπούν αλλά γιατί θα οικονομήσει ο Θεός τα πράγματα έτσι, ώστε το συμφέρον τους θα είναι να την έχουμε εμείς. Θα λειτουργήσουν οι πνευματικοί νόμοι. Οι Τούρκοι έχουν να πληρώσουν πολλά, απ’ αυτά που έχουν κάνει. Αυτό το Έθνος θα καταστραφεί, διότι δεν προήλθε με την ευλογία του Θεού. Τα κόλλυβα τους τα’ χουν στο ζωνάρι τους (δηλαδή πλησίασε το τέλος τους).
Ο άγιος Αρσένιος έλεγε πριν από την Ανταλλαγή: «Την Πατρίδα μας θα την χάσουμε, αλλά πάλι θα την βρούμε».
Ρωτήθηκε ο Γέροντας, πότε θα ελευθερωθεί η Κύπρος, και απάντησε: «Η Κύπρος θα ελευθερωθεί, όταν μετανοήσουν οι Κύπριοι. Να κάνετε πνευματικές βάσεις για να διώξουν τις βάσεις των Τούρκων, των Άγγλων και των Αμερικανών». Έβλεπε δηλαδή το Κυπριακό ως πνευματικό θέμα, όχι ως εθνικό ή πολιτικό, και ότι η λύση του θα προέλθει από την μετάνοια του λαού και την προσευχή.
Βλέποντας τον από Ανατολάς κίνδυνο για την Θράκη, μετέβη στην Κομοτηνή για να στηρίξη εκχριστιανισθέντες Μουσουλμάνους. Ήθελε να παραμείνη μαζί τους για ένα διάστημα για να βοηθήση.
Στα θέματα της Πατρίδος δεν ήθελε οι Χριστιανοί να είναι αδιάφοροι. Πολύ λυπόταν που έβλεπε πνευματικούς ανθρώπους να επιζητούν να βολευθούν οι ίδιοι και να μην ενδιαφέρωνται για την Πατρίδα. Ο καημός του και η απορία του ήταν πως οι υπεύθυνοι δεν αντιλαμβάνονται πού οδηγούμαστε. Ο ίδιος από παλαιά διέβλεπε την σημερινή κατάσταση και ανησυχούσε, αλλά δεν διέσπειρε τις ανησυχίες του στον κόσμο.
Έλεγε: «Από το κακό που επικρατεί σήμερα θα βγει μεγάλο καλό. Βλέπω μια ελιά. Το ένα της κλωνάρι έχει ξεραθεί, το άλλο το τρώγει η κάμπια και θα ξεραθή και αυτό. Αλλά πετιέται ένα άλλο βλαστάρι από κάτω που έχει πολύ θυμό (δύναμη) και αναπτύσσεται γρήγορα».
Λυπόταν για την πνευματική κατάπτωση των πολιτών. Μιλούσε αυστηρά γι’ αυτούς που ψήφιζαν αντιχριστιανικούς νόμους. Λυπήθηκε για την αλλαγή της γλώσσας και είπε: «Η επόμενη γενεά θα φέρει Γερμανούς να μας μάθουν την γλώσσα μας, και τα παιδιά μας θα μας φτύνουν». Έγραφε σε επιστολή του: «Αυτοί που κατάργησαν τα Αρχαία πάλι θα τα ξαναφέρουν».
Δημοσίευσε ένα σύντομο κείμενο υποστηρίζοντας τον αγνότατο πατριώτη και ευλαβέστατο ήρωα Μακρυγιάννη από τις εναντίον του άδικες και ψευδείς κατηγορίες. Πέρα από την αποκατάσταση της αληθείας, υπήρχε τότε, όπως και σήμερα, επιτακτική ανάγκη προβολής ενός ιδανικού προτύπου προς μίμηση για τους πολιτικούς ηγέτες, αλλά και για υποβοήθηση του λαού να αποκτήση ορθά πολιτικά κριτήρια στην επιλογή των κυβερνητών του Έθνους μας.
Κάποιος Πρωθυπουργός, του οποίου κατέκρινε δημοσίως ενέργειες επιζήμιες για το Έθνος και την Εκκλησία, ζήτησε να τον συναντήση στην Σουρωτή. Ο Γέροντας απάντησε: «Ας έρθη, θα του τα ψάλω και μπροστά του». Είχε το ψυχικό σθένος αυτός ο πτωχός καλυβίτης να υψώνη την φωνή του άφοβα μπροστά στους ισχυρούς της ημέρας.
Όταν κάποιος πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφθηκε το Άγιον Όρος, ο Γέροντας συνέστησε στα μοναστήρια να μην τον δεχθούν, γιατί είχε υπογράψει τον νόμο περί των αμβλώσεων.
Από Υπουργό που θέλησε να βοηθήση γνωστό του Μοναστήρι δεν δέχθηκε τίποτε, γιατί ανήκε σε κόμμα που είχε υπογράψει αντιχριστιανικούς νόμους.
Ο Γέροντας ήταν άνθρωπος της ειρήνης και της ενότητος. Δεν ανήκε σε κανένα κόμμα. Ήταν υπεράνω κομμάτων. Απέρριπτε άθεα πολιτικά κόμματα και πολιτικούς που είχαν σχέση με την Μασωνία, για την αθεΐα τους και την πολεμική τους προς την Εκκλησία. Έλεγε: «Τι να το κάνω το δεξί ή το αριστερό χέρι, αν δεν κάνη σταυρό;», απορρίπτοντας έτσι τούς άθεους πολιτικούς ανεξάρτητα από την πολιτική τους τοποθέτηση. Κάποια κόμματα; γνωρίζοντας την επιρροή του στον λαό, ζήτησαν να τον προσεταιρισθούν χάριν ψηφοθηρίας, αλλά ματαίως.
Τον επισκέπτονταν πολιτικά πρόσωπα, βουλευτές, υπουργοί, γερουσιαστές από τις Η.Π.Α. και ο βασιλιάς Κωνσταντίνος του έστελνε κάρτες. Από κανέναν όμως δεν ζήτησε τίποτε για τον εαυτό του ή για γνωστά του μοναστήρια. Μόνο ζητούσε να ενεργούν για το καλό της Πατρίδος και της Εκκλησίας.
Ακόμη βοήθησε πολλούς κρατικούς υπαλλήλους με τις συμβουλές του να είναι τίμιοι και ευσυνείδητοι στην εργασία τους. Εκτιμούσε τους καλούς παιδαγωγούς για το ουσιαστικό έργο που προσφέρουν, και τους ευλαβείς στρατιωτικούς, που έχουν ιδανικά.
Πολλούς νέους αναρχικούς τους έπεισε να υπηρετήσουν στρατιώτες.
Γενικώς συμβούλευε όλους να έχουν σεβασμό και αγάπη προς την Πατρίδα, να ενεργούν για το κοινό καλό ευσυνείδητα και να μην παρασύρωνται από το γενικό πνεύμα της αδιαφορίας, της ισοπεδώσεως των πάντων, του βολέματος και της καταχρήσεως.
Κυρίως όμως ο Γέροντας βοήθησε την Πατρίδα αφανώς με την προσευχή του. Αυτό φαίνεται από το τυπικό που αναφέρθηκε, αλλά και από το ποίημα που έστειλε στην μητέρα του. Στο τέλος γράφει ότι γίνεται καλόγηρος για να προσεύχεται «και για όλη την Πολιτεία». Έδινε πρώτος το παράδειγμα και παρακινούσε, λέγοντας: «Να κάνουμε προσευχή ο Θεός να φωτίζη τους υπευθύνους που έχουν θέσεις μεγάλες στην Πολιτεία, γιατί αυτοί μπορούν να κάνουν μεγάλο καλό».
Όταν υπήρχε ένταση στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, έλεγε: «Πολλά σύννεφα μαζεύτηκαν. Αν μπορέσουμε να τα διώξουμε» (με την προσευχή).
Σε παρόμοια περίπτωση έκανε θεία Λειτουργία στο Καλύβι του. Στους Μακαρισμούς δεν έψαλλε ό,τι προέβλεπε το τυπικό, αλλά από τον κανόνα του οσίου Νικολάου του Κατασκεπηνού, γιατί ήταν κατάλληλο για την περίπτωση αυτή: «Αθέων Αγαρηνών τα βέλη σύντριψον Δέσποινα, και πάσαν επιβουλήν δαιμόνων ματαίωσον, λαόν χριστεπώνυμον σκέπων και φυλάττων, ίνα πόθω σε δοξάζωμεν».
Όταν η Πατρίδα περνούσε περίοδο πολιτικής αστάθειας, λόγω αδυναμίας σχηματισμού κυβερνήσεως, ο Γέροντας πονούσε και ευχόταν πολύ. Την τρίτη φορά που θα γίνονταν εκλογές σε μικρό χρονικό διάστημα συνέβη το εξής, όπως διηγήθηκε: «Ήταν παραμονή εκλογών. Καθόμουν στο ξυλοκρέββατο στο Αρχονταρίκι και έλεγα την ευχή. Ξαφνικά παρουσιάστηκε ο διάβολος με την μορφή του… (ανωτάτου πολιτικού προσώπου της εποχής εκείνης του οποίου κατέκρινε ενέργειες καταστρεπτικές) και με απειλούσε. Αλλά δεν μπορούσε να πλησίαση. Ήταν σαν δεμένος, κάτι τον κρατούσε και σφιγγόταν».
Το ίδιο βράδυ ο Γέροντας παρουσιάσθηκε σ’ έναν έγγαμο ιερέα στον ύπνο του. Του είπε αυστηρά:
«Παπα-… τι κοιμάσαι; Σήκω να κάνης προσευχή, γιατί η Πατρίδα κινδυνεύει».
Την σωτηρία του Έθνους την περίμενε από τον Θεό. Έλεγε: «Αν ο Θεός άφηνε την τύχη του Έθνους στους πολιτικούς θα καταστρεφόμασταν. Αλλά αφήνει λίγο τα πράγματα, για να φανούν οι διαθέσεις του καθενός».
Για τούς πολιτικούς που έκαναν κακό στο Έθνος έλεγε: «Με αναπαυμένη συνείδηση παρακαλώ τον Θεό να τους δίνη μετάνοια και να τους παίρνη, για μην κάνουν μεγαλύτερο κακό, και να αναστήση Μακκαβαίους».
Πίστευε ότι ένας μοναχός μπορεί να βοηθήση ολόκληρο το Έθνος. «Άλλον ο Θεός τον κάνει μοναχό για να βοηθήση μια οικογένεια και άλλον για να βοηθήση ολόκληρο Έθνος. Το Άγιον Όρος πολλά μπορεί να προσφέρη. Μπορεί να δημιουργήση πάλι το Βυζάντιο από το οποίο προήλθε».
Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου
†Ιερομονάχου ΙΣΑΑΚ
vimaorthodoxias



hellasforce

ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ (LIVE): ΤΡΑΜΠ VS ΧΙΛΑΡΙ


%ce%b7%cf%80%ce%b1

ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ…ΤΟΥΡΚΟΥ(???) ARİSTO – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!


%ce%b5%ce%ba%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%ce%b3%ce%b1%ce%bb%ce%bc%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%ba%ce%bf%cf%85-aristo-%ce%b1%cf%81
Με πανηγυρικό τρόπο οι Τούρκοι ανέφεραν ότι έγινε η αναστήλωση του αγάλματος του Αριστοτέλη από την αρχαία πόλη Assos, κοντά στα Δαρδανέλια, ο οποίος φυσικά όπως και όλοι οι αρχαίοι φιλόσοφοι ήταν… τουρκικής καταγωγής!
Όπως αναφέρεται, μετά από επερώτηση του βουλευτή του Λαϊκού Κόμματος του Τσανάκ Καλέ, Muharrem Erkek, το άγαλμα αυτό που από το 2009 βρίσκονταν σε αποθηκευτικό χώρο, ανακαινίστηκε και τελικά εκτέθηκε σαν το σύμβολο της αρχαίας πόλης της Άσσος που βρίσκεται στις ακτές του Αιγαίου στον βορειοδυτική Μικρά Ασία.
Η διαδικασία ανακαίνισης του αγάλματος άρχισε τον Σεπτέμβριο του 2015 και περατώθηκε αυτές τις μέρες, για να εκτεθεί το περίφημο άγαλμα σε κοινή θέα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι σύμφωνα με τις ιστορικές θεωρίες του Κεμάλ Ατατούρκ, που ανανέωσε ο Τουργκούτ Οζάλ την δεκαετία του ογδόντα, ο Αριστοτέλης όπως και οι πλείστοι αρχαίοι φιλόσοφοι ήταν… τουρκικής καταγωγής!
Μάλιστα όπως διαφημίζεται στην Τουρκιά, ο μεγαλύτερος μαθητή του Αριστοτέλη ήταν ο τουρκόφωνος φιλόσοφος Uzluğ el-Fârâbî et-Türkî, (δέκατος αιώνας), που έγραψε πολλά δοκίμια και μελέτες πάνω στην φιλοσοφία του Αριστοτέλη κατά από το πρίσμα του Ισλάμ και της ισλαμικής φιλοσοφίας. Ο Τούρκος λοιπόν Farabi θεωρείται ότι ήταν αυτός που έκανε γνωστό τον Arısto στην υπόλοιπη Ευρώπη και συνεπώς στον σύγχρονο κόσμο.
Μάλιστα!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr