Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

ΕΚΤΑΚΤΟ! ΦΟΒΟΙ ΓΙΑ ΚΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ

Ο Ντόναλντ Τραμπ… ξεβράκωσε τη Μέρκελ! Η απάντηση…!!


Η Ευρώπη κρατάει στα χέρια της το πεπρωμένο της, δήλωσε η καγκελάριος της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ σήμερα απαντώντας με αυτόν τον τρόπο στη συνέντευξη που παραχώρησε ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ κατά τη διάρκεια της οποίας είπε πως πιστεύει ότι και άλλες χώρες θα αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά τη Βρετανία.
«Πιστεύω ότι εμείς οι Ευρωπαίοι κρατάμε τη μοίρα μας στα χέρια μας» επισήμανε η επικεφαλής της γερμανικής κυβέρνησης σε μια κοινή συνέντευξη Τύπου με τον πρωθυπουργό της Νέας Ζηλανδίας.
«Θα παραμείνω προσηλωμένη προκειμένου τα 27 κράτη μέλη να εργάζονται από κοινού προς το μέλλον (…) μπροστά στις προκλήσεις του 21ου αιώνα» συμπλήρωσε η Γερμανίδα καγκελάριος.
Ερωτηθείσα σχετικά με την κριτική του Ντόναλντ Τραμπ στην μεταναστευτική πολιτική που η ίδια ακολουθεί, η Άγγελα Μέρκελ απάντησε: «Προσωπικά αναμένω την ορκωμοσία του Αμερικανού προέδρου. Κατόπιν φυσικά θα συνεργαστούμε μαζί του σε κάθε επίπεδο».



hellasforce

Υπάρχουν τουλάχιστον 100 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου…


%cf%80%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%bb%ce%b1%ce%b9%ce%b1
Αποκάλυψη από ΕΛΠΕ: Υπάρχουν τουλάχιστον 100 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου στον Πατραϊκό
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ελληνικά Πετρέλαια, Γρηγόρης Στεργιούλης, προχώρησε σε μια μεγάλη αποκάλυψη για το Ιόνιο και τις εξορύξεις, που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα της οικονομίας της χώρας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών Ελληνικά Πετρέλαια, Γρηγόρης Στεργιούλης, τόνισε σε συνέντευξή του πως έχει μπει σε τροχιά σχέδιο εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων σε διάφορα σημεία της χώρας, ωστόσο αυτό που προκάλεσε μεγαλύτερη εντύπωση είναι τα… νούμερα.
Στη συνέχεια ρωτήθηκε αν υπάρχουν υδρογονάνθρακες και πετρέλαια στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Ιόνιο και απάντησε: «Είναι εθνικό καθήκον η καταγραφή του πλούτου της χώρας μας. Έχουμε ανοίξει τα φτερά μας και επειδή το θέμα της έρευνας και της εξόρυξης των υδρογονανθράκων ξεπερνά και τα οικονομικά δεδομένα και τα σύνορα της χώρας, έχουμε ξεκινήσει έναν αγώνα δημιουργίας παγκόσμιων συμμαχιών που θα φέρουν κεφάλαια για να δούμε τι κρύβει αυτός ο χώρος».
Για να συνεχίσει και να αποκαλύψει: «Τα τελευταία στοιχεία από τις σεισμικές μελέτες που κάναμε στον Πατραϊκό είναι άκρως ενθαρρυντικά. Έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον μεγάλων παικτών και μας έδωσαν την ευκαιρία να δούμε όλα τα σεισμικά δεδομένα της χώρας. Μιλάμε για περίπου 100 εκατομμύρια βαρέλια, που είναι η ετήσια κατανάλωση της χώρας για τα Ελληνικά Πετρέλαια.
Στο Ιόνιο δεν έχουμε κάνει ακόμη σεισμικές δοκιμές, όμως έχουμε κάνει κοινοπραξίες με μεγάλες εταιρείες. Επαναλαμβάνω ότι ξανά κοιτάμε όλη τη χώρα».
Στη συνέχεια ο κύριος Στεργιούλης αποκάλυψε πως οι εταιρείες που θα έρθουν να «τρυπήσουν», ζητούν το 1/3 της αξίας των κοιτασμάτων, ελλείψει ελληνικών υποδομών στον συγκεκριμένο τομέα.
Όσο για το χρονοδιάγραμμα, δήλωσε: «Πιστεύω πως το 2018 και το 2019 θα είναι κρίσιμα από την άποψη της εξόρυξης. Έχει μεγάλη σημασία σε αυτά τα πρότζεκτ να ξεκινήσει κανείς. Να βρεί τα πρώτα χρήματα, τους συνεργάτες, τα τρυπάνια».

ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ (ΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ)


%ce%bf%ce%bb%ce%b7-%ce%b7-%ce%b1%cf%80%cf%8c%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b8%ce%b5%ce%bb%ce%ae-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85
Ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής υπέγραψε Απόφαση για τον καθορισμό του τρόπου, της διαδικασίας υποβολής δηλώσεων και τη ρύθμιση λοιπών θεμάτων εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Πέμπτου «Οικειοθελής Αποκάλυψη Φορολογητέας Ύλης Παρελθόντων Ετών» (άρθρα 57-61), του ν. 4446/2016.
Οσοι επιθυμούν θα μπορούν να υποβάλλουν τροποποιητικές ή αρχικές δηλώσεις στην εφορία έως την 31.5.2017 για εισοδήματα που δεν είχαν δηλώσει στο παρελθόν.
Για τα εισοδήματα αυτά θα προβλέπεται πρόσθετος φόρος 8% αν η δήλωσή υποβληθεί έως 31.3.2017 και 10% αν η δήλωση υποβληθεί μετά την ημερομηνία αυτή και έως 31.5.2017. Ο πρόσθετος αυτός φόρος θα προσαυξάνεται κατά 25% για δηλώσεις που θα αφορούν εισοδήματα έως το 2001, 23% για εισοδήματα ώς το 2002, 22% για εισοδήματα που δεν είχαν δηλωθεί ώς το 2003, 16% για εισοδήματα αδήλωτα ώς το 2004, 15% έως το 2005, 12% ώς το 2006, 10% ώς το 2007, 6% ώς το 2008, 5% ώς το 2009 ενώ για τα εισοδήματα απο το 2010 και μετά δεν προβλέπεται προσαύξηση.
Απο εκεί κει πέρα, προβλέπονται μια σειρά απο περιπτώσεις που ο πρόσθετος φόρος προσαρμόζεται ανάλογα. Έτσι, για όσους λάβουν εντολή ελέγχου ή πρόσκληση για παροχή πληροφοριών στο εξής ( μετά την κατάθεση του νομοσχεδίου) και υποβάλλουν δήλωση μετά την πάροδο 90 ημερών απο την ημερομηνία αυτή, τότε ο πρόσθετος φόρος κυμαίνειται απο 15% έως 30%, αν κοινοποιηθεί εν τω μεταξύ ο προσωρινός προσδιορισμός φόρου.
Για τους φορολογούμενους στους οποίους έχει κοινοποιηθεί εντολή ελέγου ή έχει κοινοποιηθεί πρόσκληση παροχής πληροφοριών, μπορούν να υποβάλλουν δήλωση σε 60 μέρες απο τη δημοσίευση του νόμου, με πρόσθετο φόρο 13%.
Χρήση των διατάξεων για την οικειοθελή αποκάλυψη εισοδημάτων τους μπορούν να κάνουν και οι φορολογούμενοι για τους οποίους έχει εκδοθεί εντολή ελέγχου ή έχει ζητηθεί παροχή πληροφοριών, έως την 31.5.2017.
Η καταβολή της οφειλής που προκύπτει απο την οικειοθελή αποκάλυψη εισοδημάτων γίνεται εφάπαξ σε 30 ημέρες απο την υποβολή της δήλωσης, είτε μέσω ρύθμισης τμηματικής καταβολής στην οποία μπορεί να ενταχεί ο φορολογούμενος.
Ολη η απόφαση για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί αναφέρει:
«ΜΕΡΟΣ Α’
ΥΠΟΒΟΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
Άρθρο 1
Υποβολή και εκκαθάριση δηλώσεων
1. Οι δηλώσεις υποβάλλονται στον αρμόδιο κατά την κείμενη νομοθεσία προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ.
2. Οι δηλώσεις που υποβάλλονται χειρόγραφα, υποβάλλονται σε δύο αντίτυπα.
3. Επί του σώματος των χειρόγραφα υποβαλλόμενων δηλώσεων αναγράφεται ρητά ότι «η δήλωση υποβάλλεται βάσει των διατάξεων των άρθρων 57 έως και 61 του ν. 4446/2016». Στις περιπτώσεις υποβολής δήλωσης φυσικών προσώπων και ατομικών επιχειρήσεων αναγράφεται επιπλέον από τον υπόχρεο και ότι «Δεν εμπίπτω στις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 60 του ν.4446/2016». Η αναγραφή των ανωτέρω εξομοιώνεται με υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν.1599/1986 (Α΄ 70). Αν δεν αναγραφούν οι ως άνω φράσεις, θεωρείται ότι η υποβληθείσα δήλωση δεν εμπίπτει στις διατάξεις των άρθρων 57 – 61 του ν. 4446/2016.
4. Εφόσον οι ανωτέρω δηλώσεις υποβάλλονται χειρόγραφα, καταχωρούνται σε ειδικό βιβλίο μεταγραφής δηλώσεων, το οποίο αφορά τη ρύθμιση των άρθρων 57 έως 61 του ν. 4446/2016, ανά φορολογία, ανά έτος, και στο οποίο θα αναγράφονται:
α) Ο αύξων αριθμός χειρόγραφης καταχώρησης, ο οποίος είναι και ο αριθμός της δήλωσης.
β) Η ημερομηνία υποβολής της δήλωσης.
γ) Το ονοματεπώνυμο ή η επωνυμία του φορολογουμένου.
δ) Το Α.Φ.Μ του φορολογουμένου.
ε) Το έτος που αφορά η υποβαλλόμενη δήλωση.
στ) Το ποσό του προκύπτοντος φόρου.
ζ) Ο τυχόν πρόσθετος φόρος.
5. Οι δηλώσεις που υποβάλλονται σύμφωνα με την παρούσα ρύθμιση, εκκαθαρίζονται με βάση τις ισχύουσες διατάξεις κατά το έτος που αφορούν. Η αρμόδια Δ.Ο.Υ. στην οποία υποβάλλεται η δήλωση θα προβαίνει στην εκκαθάρισή της υπολογίζοντας τον πρόσθετο φόρο, κατά περίπτωση, κατ’ εφαρμογή των άρθρων 57 και 58 του ν.4446/2016.
Άρθρο 2
Δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος
1. Για τις δηλώσεις που αφορούν απόδοση φόρου εισοδήματος, και λοιπών φόρων, τελών, εισφορών, εκ των αναφερομένων στο Παράρτημα του ν.4174/2013, εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι διατάξεις των άρθρων 57 έως 61 του ν.4446/2016.
2. Για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 57 – 61 του ν.4446/2016, οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος υποβάλλονται χειρόγραφα.
3. Κατά την υποβολή της αρχικής ή τροποποιητικής χειρόγραφης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος στη Δ.Ο.Υ. προσκομίζονται, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά από τα οποία προκύπτουν τα ποσά τα οποία δηλώνονται.
Όταν δεν είναι διαθέσιμα τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις εκάστοτε Αποφάσεις για τον τύπο και περιεχόμενο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος που εκδίδονται κατ’ έτος από τη Φορολογική Διοίκηση, τα εισοδήματα που δηλώνονται αποδεικνύονται με κάθε διαθέσιμο πρόσφορο μέσο.
4. Αν τα εισοδήματα που δηλώνονται προέρχονται από γνωστή πηγή, δηλώνονται στον οικείο κωδικό της δήλωσης. Σε περίπτωση προσαύξησης περιουσίας από άγνωστη και μη κατονομαζόμενη πηγή, δηλώνονται στον κωδικό 507, για τις χρήσεις μέχρι 31.12.2013, και στον κωδικό 403, για χρήσεις από 1.1.2014. Ως προς τα δικαιολογητικά στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται τα οριζόμενα στην παρ. 12 της ΠΟΛ.1095/29.4.2011 εγκυκλίου.
Άρθρο 3
Δηλώσεις ΦΠΑ
1. Οι δηλώσεις υποβάλλονται χειρόγραφα.
2. Ειδικά για τις δηλώσεις του άρθρου 38 του Κώδικα Φ.Π.Α. θα γίνεται χρήση των ακόλουθων εντύπων, με τη διόρθωση των αντίστοιχων κωδικών όπου απαιτείται:
α) για φορολογικές περιόδους που έληξαν έως 31.12.2013 το έντυπο Φ2 050 ΕΚΔΟΣΗ 2011(2η), που ορίστηκε με την ΑΥΟ ΠΟΛ.1149/14.7.2011 (Β΄1688), όπως ισχύει,
β) για φορολογικές περιόδους από 1.1.2014 και εφεξής το έντυπο Φ2 050 ΕΚΔΟΣΗ 2016, που ορίστηκε με την Α ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1084/23.6.2016 (Β΄1943) και
γ) για διαχειριστικές περιόδους με λήξη έως και 31.12.2013, το έντυπο Φ1009/12, που ορίστηκε με την ΑΥΟ ΠΟΛ.1045/23.2.2012 (Β΄565), για την υποβολή των εκκαθαριστικών δηλώσεων.
Άρθρο 4
Δηλώσεις τελών και ειδικών φορολογιών
Οι δηλώσεις για τέλη, εισφορές, ειδικούς και λοιπούς φόρους που περιλαμβάνονται στην περίπτωση ε΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του ν.4174/2013 και αναφέρονται στο Παράρτημα του ίδιου νόμου, όπως ισχύουν, υποβάλλονται χειρόγραφα.
Άρθρο 5
Δηλώσεις στοιχείων ακινήτων, Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας, Ενιαίου Τέλους Ακινήτων, Φόρου Ακίνητης Περιουσίας, Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων και Ειδικού Φόρου Ακινήτων
1. Αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις Φ.Μ.Α.Π. φυσικών και νομικών προσώπων καθώς και δηλώσεις Ε.Τ.ΑΚ. και Φ.Α.Π. νομικών προσώπων υποβάλλονται χειρόγραφα.
Με την υποβολή των δηλώσεων συνυποβάλλονται και τα φύλλα υπολογισμού της αξίας των ακινήτων καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απαλλαγή ακινήτων ή εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε ακίνητα.
2. Αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις Ε.Φ.Α. υποβάλλονται χειρόγραφα.
Με την υποβολή της δήλωσης συνυποβάλλονται και τα φύλλα υπολογισμού της αξίας των ακινήτων καθώς και τα απαιτούμενα με βάση τις οικείες αποφάσεις δικαιολογητικά.
3. Αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις Ε9 ετών 2010 και επομένων υποβάλλονται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, με εξαίρεση τις δηλώσεις των αποβιωσάντων και των νομικών προσώπων που έχουν διακόψει τις εργασίες τους για τα έτη πριν τη διακοπή των εργασιών τους.
Επί των σημειώσεων των φορολογουμένων θα αναγράφεται η φράση «ν. 4446/2016». Σε περιπτώσεις στις οποίες η δήλωση υποβάλλεται από φυσικά πρόσωπα αναγράφεται η φράση «δεν εμπίπτω στις εξαιρέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 60 του ν. 4446/2016». Η ως άνω σημείωση εξομοιώνεται με την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 70). Αν δεν αναγραφούν οι συγκεκριμένες φράσεις με το συγκεκριμένο λεκτικό, όπως ακριβώς ορίζονται στην παρούσα, θεωρείται ότι η δήλωση δεν εμπίπτει στις ευνοϊκές διατάξεις των άρθρων 57-61 του ν. 4446/2016.
4. Μετά την υποβολή δηλώσεων Ε9, δηλώσεις – πράξεις προσδιορισμού Ε.Τ.ΑΚ. και Φ.Α.Π. φυσικών προσώπων, καθώς και ΕΝΦΙΑ, φυσικών και νομικών προσώπων, συντίθενται και εκκαθαρίζονται ηλεκτρονικά, με βάση την ισχύουσα ηλεκτρονική εφαρμογή, και ο τυχόν επιπλέον προσδιορισθείς πρόσθετος φόρος διαγράφεται με απόφαση του αρμοδίου προϊσταμένου Δ.Ο.Υ., μετά από αίτηση του υποχρέου.
Άρθρο 6
Δηλώσεις φορολογίας κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών, κερδών από τυχερά παίγνια και μεταβίβασης ακινήτων
1. Αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις με τη χρήση των ευνοϊκών διατάξεων των άρθρων 57 έως και 61 του ν. 4446/2016 υποβάλλονται χειρόγραφα.
2. Με την υποβολή των δηλώσεων συνυποβάλλονται και τα φύλλα υπολογισμού της αξίας των ακινήτων καθώς και τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά.
ΜΕΡΟΣ Β’
ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ
Άρθρο 7
Διαδικασία υπαγωγής στη ρύθμιση σε περιπτώσεις ελέγχου
1. Στις διατάξεις της ρύθμισης των άρθρων 57 έως 61 του ν. 4446/2016 μπορούν να υπαχθούν και φορολογούμενοι για τους οποίους έχει εκδοθεί ή θα εκδοθεί εντολή ελέγχου μέχρι την 31.05.2017, με την επιφύλαξη των εξαιρέσεων του άρθρου 60 του νόμου αυτού.
2. Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του Ελεγκτικού Κέντρου ή του Ειδικού Συνεργείου Ελέγχου του άρθρου 39 του ν. 1914/1990, ή της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., υπάλληλος των οποίων διενεργεί ή θα διενεργήσει έλεγχο βάσει εντολής ελέγχου που έχει εκδοθεί ή θα εκδοθεί μέχρι την 31-05-2017 και εφόσον δεν έχει κοινοποιηθεί στον φορολογούμενο η εντολή ελέγχου ή η πρόσκληση παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν.4174/2013, συντάσσει σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της παρούσης και κοινοποιεί στον φορολογούμενο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 4174/2013, ειδική πρόσκληση προκειμένου, εφόσον το επιθυμεί, να ασκήσει το σχετικό δικαίωμα περί υποβολής δηλώσεων.
Στην ειδική πρόσκληση αναγράφονται ο αριθμός, η ημερομηνία της εντολής ελέγχου, η φορολογική περίοδος ή υπόθεση καθώς και το είδος φορολογίας που αφορά ο φορολογικός έλεγχος.
Μετά την κοινοποίηση της ειδικής πρόσκλησης, έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα στο δεύτερο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 58 του ν. 4446/2016 για την προθεσμία υποβολής δηλώσεων και τον καθορισμό του οφειλόμενου πρόσθετου φόρου.
3. Για κάθε δήλωση της παραγράφου 1 του άρθρου 57 του ν. 4446/2016 συνυποβάλλεται υποχρεωτικά και υπεύθυνη δήλωση, συμπληρωμένη σύμφωνα με συνημμένο υπόδειγμα, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας, στην οποία εμπεριέχονται στοιχεία αναφορικά με την κοινοποίηση (και την ημερομηνία κοινοποίησης) ή μη εντολής ελέγχου ή πρόσκλησης παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν.4174/2013 ή ειδικής πρόσκλησης της παραγράφου 2 του άρθρου 7 της παρούσας, την φορολογική περίοδο ή υπόθεση και το είδος της φορολογίας που αφορά ο φορολογικός έλεγχος, την αρμόδια Ελεγκτική Υπηρεσία, όπως αυτά αναφέρονται στην εντολή ελέγχου, την πρόσκληση του άρθρου 14 ν. 4174/2013 ή την ειδική πρόσκληση, την κοινοποίηση (και την ημερομηνία κοινοποίησης) ή μη προσωρινού προσδιορισμού φόρου, τελών, εισφοράς ή προστίμου.
Κατόπιν υποβολής των δηλώσεων του ν. 4446/2016, οι φορολογούμενοι προσκομίζουν φωταντίγραφα των υποβληθεισών δηλώσεων και των σχετικών παραστατικών στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία, προκειμένου αυτές να συνεκτιμηθούν κατά τη διενέργεια του ελέγχου. Παράλληλα οι Δ.Ο.Υ., οι οποίες παραλαμβάνουν τις δηλώσεις, ενημερώνουν χωρίς καθυστέρηση τις ελεγκτικές υπηρεσίες, οι οποίες και μπορούν να αναζητούν τις δηλώσεις αυτές.
Άρθρο 8
Περιπτώσεις υπαγωγής
1. Οι φορολογούμενοι δύνανται να υποβάλουν τις δηλώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 57 εντός τριάντα (30) ημερών από τη δημοσίευση του ν. 4446/2016, ήτοι έως την 23.1.2017, εφόσον έχει ήδη κοινοποιηθεί σε αυτούς προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου ή προστίμων, κατά την ημερομηνία κατάθεσης του ν. 4446/2016 στη Βουλή (12.12.2016) και δεν έχει κοινοποιηθεί οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού φόρου ή προστίμων ή οποιαδήποτε αντίστοιχη καταλογιστική πράξη, με βάση τις προϊσχύσασες του ν. 4174/2013 διατάξεις.
Οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου ή επιβολής προστίμων που αφορούν προσωρινούς διορθωτικούς προσδιορισμούς φόρου ή προστίμων, οι οποίοι είχαν ήδη κοινοποιηθεί κατά την ημερομηνία κατάθεσης του ν. 4446/2016 στη Βουλή, κοινοποιούνται μόνο μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών.
Σε περίπτωση που πριν την κοινοποίηση των ανωτέρω οριστικών πράξεων υποβάλλονται δηλώσεις σύμφωνα με το ν. 4446/2016, ισχύουν τα ακόλουθα:
α. Εφόσον η φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις δηλώσεις αυτές, δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τη φορολογητέα ύλη του προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου και αφορά την ίδια φορολογική περίοδο και το ίδιο φορολογικό αντικείμενο που αναφέρεται στην εντολή ελέγχου, αυτή θα λαμβάνεται υπόψη κατά την σύνταξη της οικείας έκθεσης ελέγχου και την ολοκλήρωση της υπόθεσης, ως προς το συγκεκριμένο φορολογικό αντικείμενο και τη συγκεκριμένη φορολογική περίοδο.
Ομοίως, εφόσον η φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις δηλώσεις αυτές, δεν διαφοροποιείται σε σχέση με τη φορολογητέα ύλη των εκδοθεισών πράξεων οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου, και υπό τις ίδιες ως άνω προϋποθέσεις, οι εκδοθείσες οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου και επιβολής προστίμων θα τροποποιούνται αναλόγως, με αιτιολογημένη πράξη, η οποία συντάσσεται και υπογράφεται από το όργανο που τις εξέδωσε.
β. Εφόσον η φορολογητέα ύλη των δηλώσεων του ν. 4446/2016 υπολείπεται της φορολογητέας ύλης του προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου, αυτή θα λαμβάνεται υπόψη κατά την σύνταξη της οικείας έκθεσης ελέγχου, προκειμένου να εκδίδονται οι οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου και επιβολής προστίμων.
Ομοίως, εάν η φορολογητέα ύλη των δηλώσεων του ν. 4446/2016 υπολείπεται της φορολογητέας ύλης των εκδοθεισών οριστικών πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού, θα γίνεται τροποποίηση των πράξεων αυτών με αιτιολογημένη πράξη, η οποία συντάσσεται και υπογράφεται από το όργανο που τις εξέδωσε, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων του ν. 4174/2013.
γ. Εφόσον με την φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις υποβαλλόμενες δηλώσεις του ν. 4446/2016, αποκαθίστανται πλήρως φορολογικές παραβάσεις σε όλες τις φορολογίες που επηρεάζονται από τις παραβάσεις αυτές, εφαρμόζονται αναλόγως τα αναφερόμενα στην περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου για τους προσωρινούς προσδιορισμούς φόρου και προστίμων καθώς και για τις οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου και προστίμων.
δ. Εφόσον με τη φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις υποβαλλόμενες δηλώσεις του ν. 4446/2016, αποκαθίστανται μερικώς φορολογικές παραβάσεις σε όλες τις φορολογίες που επηρεάζονται από τις παραβάσεις αυτές, εφαρμόζονται αναλόγως τα αναφερόμενα στην περίπτωση β΄ της παρούσας παραγράφου για τους προσωρινούς προσδιορισμούς φόρου και προστίμων καθώς και για τις οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου και πρροστίμων.
ε. Εκδοθείσες οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρου ή επιβολής προστίμων, οι οποίες κοινοποιήθηκαν μετά την ημερομηνία κατάθεσης του ν. 4446/2016 (12-12-2016) και μέχρι τη λήξη της προθεσμίας του τρίτου εδαφίου της παρ. 5 του άρθρου 58 του ως άνω νόμου (23-1-2017), μετά την υποβολή δηλώσεων της παρούσας παραγράφου τροποποιούνται με αιτιολογημένη πράξη του οργάνου που τις εξέδωσε, εφαρμοζομένων των ανωτέρω, κατά περίπτωση. Πράξεις που κοινοποιήθηκαν μετά την 12-12-2016 κοινοποιούνται εκ νέου μετά την πάροδο της ανωτέρω τριακονθήμερης προθεσμίας, σύμφωνα με το τρίτο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 58 του νόμου, είτε ως έχουν, είτε αφού τροποποιηθούν, κατά τα αναφερόμενα στο προηγούμενο εδάφιο. Οι σχετικές διαδικαστικές προθεσμίες εκκινούν μετά την ως άνω εκ νέου κοινοποίησή τους.
2. Ο φορολογούμενος δύναται να υποβάλει τις δηλώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 57, για φορολογικά αντικείμενα που αναφέρονται στην εντολή, εντός εξήντα (60) ημερών από τη δημοσίευση του ν. 4446/2016 εφόσον έχει ήδη κοινοποιηθεί σε αυτόν εντολή ελέγχου ή πρόσκληση παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν. 4174/2013, κατά την κατάθεση του ν. 4446/2016 στη Βουλή (12-12-2016).
Προσωρινοί διορθωτικοί προσδιορισμοί φόρου ή προστίμων, κοινοποιούνται μόνο μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών.
Ο φορολογούμενος δύναται να υποβάλει δηλώσεις για τα φορολογικά αντικείμενα που αναφέρονται στην εντολή και μετά την πάροδο των εξήντα (60) ημερών και μέχρι το πέρας της προθεσμίας της παραγράφου 1 του άρθρου 57, εφόσον δεν έχει εκδοθεί οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού φόρου ή προστίμου.
Αναφορικά με την υποβολή δηλώσεων του ν. 4446/2016, εφόσον έχει ήδη κοινοποιηθεί, την 12-12-2016 εντολή ελέγχου ή πρόσκληση παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν. 4174/2013, ισχύουν τα ακόλουθα:
α. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις του ν. 4446/2016 υποβάλλονται πριν την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας των εξήντα (60) ημερών καθώς και στην περίπτωση που αυτές υποβάλλονται μετά την ανωτέρω προθεσμία και δεν έχει κοινοποιηθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου ή προστίμου, τότε οι δηλώσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη κατά τη διενέργεια του φορολογικού ελέγχου.
β. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις του ν. 4446/2016 υποβάλλονται μετά την ανωτέρω προθεσμία των εξήντα (60) ημερών και έχει ήδη κοινοποιηθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου ή προστίμου, τότε έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.
Εφόσον με τη φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις υποβαλλόμενες δηλώσεις του ν. 4446/2016 αποκαθίστανται πλήρως ή μερικώς φορολογικές παραβάσεις σε όλες τις φορολογίες που επηρεάζονται από τις παραβάσεις αυτές, έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, αντιστοίχως.
3. Ο φορολογούμενος δύναται να υποβάλει τις δηλώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 57, για φορολογικά αντικείμενα που αναφέρονται στην εντολή, εντός ενενήντα (90) ημερών από την κοινοποίηση της εντολής ελέγχου ή της πρόσκλησης παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν. 4174/2013, ή της ειδικής πρόσκλησης της παρ. 2 του άρθρου 7 της παρούσας, εφόσον η εντολή ελέγχου ή η πρόσκληση παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν. 4174/2013, κοινοποιείται σε αυτόν μετά την κατάθεση του ν. 4446/2016 στη Βουλή (12-12-2016).
Προσωρινοί διορθωτικοί προσδιορισμοί φόρου ή προστίμων, κοινοποιούνται μόνο μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας των ενενήντα (90) ημερών.
Ο φορολογούμενος δύναται να υποβάλει δηλώσεις για τα φορολογικά αντικείμενα που αναφέρονται στην εντολή και μετά την πάροδο των ενενήντα (90) ημερών και μέχρι το πέρας της προθεσμίας της παραγράφου 1 του άρθρου 57, εφόσον δεν έχει εκδοθεί οριστική πράξη διορθωτικού προσδιορισμού φόρου ή προστίμου.
Αναφορικά με την υποβολή δηλώσεων του ν. 4446/2016, εφόσον η εντολή ελέγχου ή η πρόσκληση παροχής πληροφοριών του άρθρου 14 του ν. 4174/2013 ή η ειδική πρόσκληση της παρ. 2 του άρθρου 7 της παρούσας κοινοποιείται μετά την 12-12-2016, ισχύουν τα ακόλουθα:
α. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις του ν. 4446/2016 υποβάλλονται πριν την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας των ενενήντα (90) ημερών καθώς και στην περίπτωση που αυτές υποβάλλονται μετά την ανωτέρω προθεσμία και δεν έχει κοινοποιηθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου ή προστίμου, τότε οι δηλώσεις αυτές λαμβάνονται υπόψη κατά τη διενέργεια του φορολογικού ελέγχου.
β. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις του ν. 4446/2016 υποβάλλονται μετά την ανωτέρω προθεσμία των ενενήντα (90) ημερών και έχει ήδη κοινοποιηθεί προσωρινός διορθωτικός προσδιορισμός φόρου ή προστίμου, τότε έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.
Εφόσον με την φορολογητέα ύλη που περιλαμβάνεται στις υποβαλλόμενες δηλώσεις του ν. 4446/2016, αποκαθίστανται πλήρως ή μερικώς φορολογικές παραβάσεις σε όλες τις φορολογίες που επηρεάζονται από τις παραβάσεις αυτές, έχουν εφαρμογή τα οριζόμενα στο πρώτο εδάφιο των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, αντιστοίχως.
4. Οι υποβαλλόμενες σύμφωνα με τον ν. 4446/2016 δηλώσεις, επαληθεύονται και αξιολογούνται πριν η Φορολογική Διοίκηση προβεί στην έκδοση ή την τροποποίηση της εκδοθείσας οριστικής πράξης, εφόσον επηρεάζουν το αποτέλεσμα του φορολογικού ελέγχου.»

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ: ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ…


%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%83-%ce%b7%ce%b3%ce%b5%cf%83%ce%b9%ce%b5%cf%83-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%80%ce%bb%cf%89%ce%bd-%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%bc

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ


%ce%bf%ce%bb%ce%b7-%ce%b7-%ce%b1%ce%bb%ce%ae%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c
Εκπομπή αποκάλυψις του δημοσιογράφου και συγγραφέα Ιωάννη Παπαζήση στον ΕΟΕ WEB TV eoellas.org/web-tv/ καλεσμένος ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας





hellasforce

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! «ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ» ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΠΟΛΕΜΟ


%ce%bf-%cf%83%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%83-%ce%bc%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%83-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc
Ο ΣΟΡΟΣ «ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ» ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΡΑΜΠ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑΣ ΤΟΥ
Ο γνωστός μεγάλος μεγιστάνας, Τζωρτζ Σόρος, ρίχνει άφθονο χρήμα για να προκαλέσει επεισόδια και ταραχές την ήμερα της ορκωμοσίας του νέου Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, με σκοπό ή δυνατόν να ακυρωθεί η ανάληψη των προεδρικών του καθηκόντων.
%ce%bf-%cf%83%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%83-%ce%bc%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%bf%cf%83-%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc
Όπως αναφέρεται, έχει ρίξει για τον σκοπό αυτό άφθονο χρήμα πληρώνοντας εγκάθετους και άλλους πρόθυμους να διοργανώσουν επεισόδια και ταραχές στις 20 Ιανουαρίου, ημέρα της ορκωμοσίας του Τραμπ, καθώς δεν έχει χωνέψει ότι εκλέχτηκε στην προεδρία και την σοβαρή πιθανότητα να δημιουργήσει σοβαρά εμπόδια στα νεοταξικά του σχέδια.
Ήδη οι αναφορές κάνουν λόγο για απώλειες δισεκατομμυρίων από τον μεγιστάνα, ο οποίος κυριολεκτικά αφρίζει και μόνο στη σκέψη ότι έχασε με την Χίλαρι την μεγάλη ευκαιρία να επιβάλλει τα σχέδια του σε παγκόσμια κλίμακα.
Λέτε να βρήκε επιτέλους τον δάσκαλο του?
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.g
r




hellasforce

Το ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ της Κυβέρνησης! ΕΡΧΕΤΑΙ….


ÁÈÇÍÁ - ÕÐÏÕÑÃÅÉÏ ÏÉÊÏÍÏÌÉÊÙÍ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)
Στο προσκήνιο ο «φόρος περιουσίας», μια νέα επιβάρυνση που θα επιβάλλεται επί τους συνόλου της περιουσίας των φορολογούμενων. Η δημιουργία του ηλεκτρονικού περιουσιολογίου, ενός «πόθεν έσχες» για όλους τους Ελληνες δηλαδή, βάζει τις βάσεις για την κατάργηση μεν του ΕΝΦΙΑ αλλά για την υλοποίηση ενός ευρύτερου σχεδιασμού εφαρμογής ενιαίους φόρου περιουσίας.
"ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"
«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
«Έχουμε δεσμευτεί ό,τι όσον αφορά τον ΕΝΦΙΑ κάποια στιγμή θα τον καταργήσουμε» τόνισε προχθες η υφυπουργός Οικονομικών. «Δεν έχει να φοβάται κανένας που έχει παρα πολύ λίγα χρήματα. Κανένας από τους πολίτες που είναι στη μικρή ή στη μεσαία τάξη δεν έχει να φοβάται τίποτα από το περιουσιολόγιο» υπογράμμισε η κυρία Παπανάτσιου. ​«Το περιουσιολόγιο προχωράει, είναι υποχρέωσή μας, ήδη μέσα στο 2018 πρέπει να έχει λήξει» σημείωσε η Κατερίνα Παπανάτσιου.
Ο,τι, λοιπόν, δηλώνεται στο περιουσιολόγιο θα μπορεί και να φορολογείται ενιαία. Ακίνητη περιουσία, μετοχές, ομόλογα, χρυσός, άλλα τιμαλφή αλλά και οι καταθέσεις στις τράπεζες θα μπορούν να αποτελούν την φορολογήσιμη ύλη. Με κάποιους κλιμακωτούς συντελεστές και με εξαιρέσεις θα μπορούσε να επιβληθεί ένας φόρος επί της αξίας της κινητής και ακίνητης περιουσίας που δηλώνει κάποιος. Ακόμη και των καταθέσεων ή των χρημάτων στο στρώμα (που το ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο απαιτεί να δηλώνονται).
Παρά το γεγονός ότι το υπουργείο Οικονομικών λέει ότι το περιουσιολόγιο γίνεται για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, εκτιμάται ότι γίνονται σκέψεις για έναν τέτοιον φόρο, κάτι που, όμως, θα μπορούσε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους επενδυτές και να χειροτερεύσει το φαινόμενο της απόκρυψης κεφαλαίων.
Υπενθυμίζεται ότι το περιουσιολόγιο σε πρώτη φάση θα περιλαμβάνει τις τραπεζικές καταθέσεις, τα ακίνητα και δαπάνες πολυτελείας που γίνονται για αγορές αυτοκινήτων ή δίδακτρα σε ιδιωτικά σχολεία και σε δεύτερη φάση θα ενταχθούν έργα τέχνης και κοσμήματα, ακόμη και… ίππους που διαθέτει κάποιος.
Εφόσον αυτά είναι ασφαλισμένα, τα στοιχεία θα αποσταλούν από τις εταιρείες και τους οίκους στους οποίους έχει γίνει η ασφάλιση ή η εκτίμηση. Με τον τρόπο αυτό, το υπουργείο Οικονομικών θα έχει πλήρη εικόνα της περιουσιακής κατάστασης κάθε φορολογουμένου, με αποτέλεσμα να περιοριστεί σημαντικά η φοροδιαφυγή. Για τα περιουσιακά στοιχεία που δεν θα δηλωθούν μετά το τέλος της διαδικασίας, το υπουργείο Οικονομικών πέραν της φορολόγησής τους θα επιβάλει πρόστιμα και προσαυξήσεις, ενώ θα γίνονται και οι σχετικές διώξεις.

ΤΡΟΜΟΣ! Μάθετε ποια ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ προωθούν


%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%bf%cf%8d-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%ce%b7
ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΗΜΑΙΑ…
Θέλουν να βγάλουν τον σταυρό από την Ελληνική σημαία.Δείτε τα όσα έλεγε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, στα οποία και επαληθεύτηκε. Δείτε επίσης, πως η Γερμανική εταιρεία adidas ξεφτυλίζει την Ελληνική σημαία με τον σταυρό βάζοντας την στις σόλες από τις παντόφλες της.

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΜΕ… ΓΥΝΑΙΚΕΣ


%ce%bc%ce%b5-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%cf%83-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%b1%ce%b8%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%cf%89%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%88
ΜΕ… ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ!
Με απόφαση του υπουργού Άμυνας της Τουρκίας, Fikri Işik, (15/1/2017), αίρονται όλοι οι περιορισμοί για την στράτευση στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις γυναικών, ένα μέτρο που προσπαθεί να καλύψει τα τεράστια κενά που έχουν δημιουργηθεί μετά το αποτυχών πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου.
Αλλά ποια είναι η πραγματική κατάσταση στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις μετά το πραξικόπημα :
%ce%bc%ce%b5-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b5%cf%83-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%b1%ce%b8%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%cf%89%cf%81%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%88
Σύμφωνα με τον Mesut Hsana της Hürriyet, (16/1/2017) το 70% του τουρκικού στόλου μετείχε στο πραξικόπημα και όταν διαφάνηκε η αποτυχία πολλά από τα πλοία… εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς. Συγκεκριμένα κάνει λόγο για 29 πολεμικά πλοία του τουρκικού στόλου για τα οποία συνεχίζονται οι ανακρίσεις και οι έρευνες.
Στις 5 Σεπτεμβρίου του 2016 μαθαίνουμε ότι σύμφωνα με τον Γενικό Εισαγγελέα της Σμύρνης, Zafer Dur, σε κατηγορητήριο αναφορά του επισημαίνει ότι στις τάξεις των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων υπηρετούσαν 22 χιλιάδες προσωπικό, (kadro) που πρόσκεινται στον Φετουλάχ Γκιουλέν. Συγκεκριμένα η κατηγορητήριο αναφορά ανέφερε για 150 στρατηγούς, πτεράρχους και ναύαρχους, 10.000 αξιωματικούς, 12 χιλιάδες υπαξιωματικούς. Συνολικά με τις αποστρατεύσεις ο αριθμός αυξάνεται σε 358 στρατηγούς, πτεράρχους και ναύαρχους, 39.468 αξιωματικούς και 97.145 υπαξιωματικούς.
Οι αριθμοί αυτοί αν και εκ πρώτης κρίνονται υπερβολικοί, εν τούτοις δείχνουν ότι η κατάσταση στις τάξεις των ενόπλων δυνάμεων είναι αποσταθεροποιητική, καθώς μεγάλο μέρος των στελεχών ή έχει συληφθεί, ή έχει αποστρατευτεί, ή είναι υπό διωγμό. Οι συνέπειες σίγουρα επιδρούν στην γενικότερη αξιόμαχη κατάσταση των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.
Η κατάσταση των διώξεων στις ένοπλες δυνάμεις συνεχίζονταν και στις 22 Νοεμβρίου του 2016 γίνονταν γνωστό ότι με την επιβολή της κατάστασης εκτάκτου ανάγκης μετά το αποτυχών πραξικόπημα, έχουν εκδιωχτεί ή συληφθεί από τις τουρκικές ένοπλες 15 χιλιάδες 726 άτομα. Στον τομέα των στελεχών εκδιώχτηκαν από το Γενικό Επιτελείο Στρατού, 1.259 άτομα, από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, 391 από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, 338 και από το Γενικό Επιτελείο Στρατοχωροφυλακής 403.
Όλα αυτά αν μη τι άλλο παρουσιάζουν μια άκρως προβληματική εικόνα για μια χώρα που θέλει να είναι το φόβητρο της περιοχής και που συνεχίζει απροκάλυπτα τις παράνομες διεκδικήσεις σε βάρος της Ελλάδας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
nikosxeiladakis.gr