Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018

Δες τι εγινε Σημερα !!!


Στην οδό Τιμίου Προδρόμου στην περιοχή του Ευόσμου στη δυτική Θεσσαλονίκη.
..και μετά δευτερο γεγονος οδό Ρέας 17, στην Πυλαία..
..πολλές ομοιότητες στα γεγονότα..
Ηταν λες και εγινε ψυχικη επιθεση στην πολη μας, διοτι χωρις να ξερω για αυτα τα δυο γεγονοτα καθομουν με παρεα στο μπαλκονι μου και ετσι οπως χαζευα μου ερχοταν στο μυαλο η παρορμηση να πεσω κατω σαν φαντασια δηλαδη… επιασα τον εαυτο μου να οραματιζεται ασυναισθητα κατι τετοιο και οταν το συνειδητοποιησα λεω τι γινεται;; Αυτες δεν ειναι δικες μου σκεψεις, ουτε καταθλιψη εχω, ουτε εχω αυτοκτονικες τασεις! Και μετα μπαινω και βλεπβ αυτες τις ειδησεις….. δεν παμε καλα

Αν ηταν ψυχικη επιθεση, τοτε οσοι δεν ειχαν αμυνες, όσοι ήταν σε ασχημη ψυχικη κατασταση δηλαδη, πιθανον θα ακολουθουσαν αυτην την στόχευση.
…το αστειο της υποθεσης ειναι οτι τα δυο γεγονοτα ηταν στον δευτερο οροφο. Κι εγω ειμαι σε δευτερο οροφο. LOL..
Αυτη ειναι μια μαρτυρια απο φιλο μας στο facebook ..και εμεις θα συμπληρώσουμε οτι και χτες ειχαμε πτωση 16 χρονου ξανα στην θεσσαλονικη οπου χτυπησε με το κεφαλι στα βραχια …!
Αν μας ρωτατε αν ειναι τυχαιο … να σας πουμε οτι με το που ειδαμε τον δευτερο δεκαεξαχρονο …ξεκινησαμε της δικες μας περιεργες ερευνες οπου η μαρτυρια του φιλου πριν λιγο μας οδηγει στο να κατανοησουμε οτι οι ενεργειες εχουν μεγαλη ορεξη για τροφη ! ….!




katoxika nea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου