Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Πρόεδρος για 18 ημέρες...


Νταϊάν ΤζέιμςΤόσο «άντεξε» στην ηγεσία του ξενοφοβικού UKIP η Νταϊάν Τζέιμς που χθες ανακοίνωσε την παραίτησή της επικαλούμενη...
προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Η Τζέιμς διαδέχθηκε τον Νάιτζελ Φάρατζ στην ηγεσία του κόμματος τον Σεπτέμβριο αλλά η θητεία της αποδείχθηκε εξαιρετικά βραχύβια.

«Δεν έχω επαρκή εξουσία»

«Δεν θα επισημοποιήσω την πρόσφατη υποψηφιότητά μου να γίνω η νέα αρχηγός του κόμματος», δήλωσε το μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε δήλωση που ανάρτησε στο λογαριασμό της στο Twitter και πρόσθεσε (σ.σ. εξηγώντας τους ουσιαστικούς λόγους παραίτησης): «Έχει καταστεί εμφανές πλέον ότι δεν έχω επαρκή εξουσία, ούτε την πλήρη υποστήριξη των συναδέλφων μου στο Ευρωκοινοβούλιο και των στελεχών του κόμματος για να υλοποιήσω τις αλλαγές που πιστεύω ότι είναι αναγκαίες και πάνω στις οποίες βάσισα την υποψηφιότητά μου».

Η Τζέιμς διαδέχθηκε τον Νάιτζελ Φάρατζ στην ηγεσία του UKIP τον Σεπτέμβριο, έχοντας δεσμευτεί να εξασφαλίσει ότι η συντηρητική κυβέρνηση δεν θα διαπραγματευτεί το Brexit με ήπιους όρους.

Η εξέλιξη αυτή φούντωσε τα σενάρια για επιστροφή στο UKIP του Νάιτζελ Φάρατζ ωστόσο ο ίδιος έσπευσε να ξεκαθαρίζει πως δεν θα επέστρεφε «ούτε για δέκα εκατομμύρια δολάρια». Και αν ήταν 20 τα εκατομμύρια ρωτήθηκε, για να απαντήσει «Δεν επιστρέφω, έχω αποσυρθεί».

Ο Βρετανός ακροδεξιός πολιτικός ήταν κεντρική φιγούρα της καμπάνιας υπέρ του Brexit και παραιτήθηκε στις αρχές του Ιουλίου.

Να θυμίσουμε πως ο Φάρατζ, στην τελευταία ομιλία του ως ηγέτης του κόμματος, κάλεσε τη διάδοχό του να ασκήσει πιέσεις για να πετύχει μια «σκληρή» έξοδο από την ΕΕ που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ψηφοφόρων του Ukip.

Όπως είπε, το κόμμα που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στο αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, «άλλαξε το κέντρο βαρύτητας» της βρετανικής πολιτικής....


nonews news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου