Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΝΑΔΕΣ, ΔΕΝ ΤΟ Φ Α Ν Τ Α Ζ Ε Σ Θ Ε!

ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ & 

%ce%b7-%ce%bd%ce%b5%ce%bf%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%b7-%ce%bf%cf%81%ce%b3%ce%b1%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b1rigatouΓΟΝΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΕ!
Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά, είναι πιστή ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ (!) του θρησκειολογικού προγράμματος της ΝΕΟΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗΣ ‘Arigatou’ !
%cf%83%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b5%ce%b9%ce%bc-1
ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ & ΜΑΝΑΔΕΣ, ΔΕΝ ΤΟ Φ Α Ν Τ Α Ζ Ε Σ Θ Ε !!!
ΤΟ ‘ΤΙ’ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΤΟ «ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ» ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑ, 2 «ΣΤΕΛΕΧΗ» ΤΟΥ*, Μ Ε Σ Α ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (ΜΗ) ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΠΟ …ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ!
ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ!
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, ΔΕΝ
ΜΑΣΗΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ! ΟΠΩΣ «ΑΛΛΟΙ»…
[*ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ, ΤΗΣ ‘ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ’, ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ ΘΕΟΛΟΓΟ, ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΘΟΥΣΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ (ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ), 2 ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ «ΚΥΡΙΟΙ» ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (α-) ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ» ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ ΠΟΛΥ ΕΥΡΩΣΤΗΣ ΝΕΟΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΣ ‘ARIGATOU’! TI KANOYN; ΑΠΛΩΣ …ΜΕΤΕΦΡΑΣΑΝ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ «ΜΑΘΗΣΕΩΣ» ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
ΟΙ 2 «ΚΥΡΙΟΙ» ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΙΑΓΚΑΖΟΓΛΟΥ, ΠΡΩΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥ(;;;) ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ(!) ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΚΑΙ Α.ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΗΣ… ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΘΕΡΜΩΣ, ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ …»ΧΑΣΟΥΝ» ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ! «Παπαφλέσσας».]
Η ΝΕΟΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑRIGATOU ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ἡ κατάργηση τοῦ Ὀρθοδόξου μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καί ἡ διδασκαλία τῆς πολυθρησκείας εἶναι τό ὅραμα πού προβάλλεται τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τούς ὑπουργούς Παιδείας. Αὐτήν τήν διδασκαλία ὀνομάζουν θρησκειολογία καί τήν προωθοῦν μέ τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν στά Θρησκευτικά[1] Δημοτικοῦ, Γυμνασίου καί Λυκείου.
Προσφάτως εἶδε τό φῶς τῆς δημοσιότητας[2] ἡ δράση τῆς ἰαπωνικῆς νεοβουδιστικῆς ὀργάνωσης Arigatou[3] καί ἡ διασύνδεσή της μέ τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν στά Θρησκευτικά[4], τό ὁποῖο τό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί τό Ἰνστιτοῦτο Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς ἐπιδιώκουν νά ἐφαρμόσουν στά Ἑλληνικά Σχολεῖα.
Σύμφωνα μέ σχετική ἔρευνα τῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῶν Αἱρέσεων τῆς ΠΕΘ, ἡ ὀργάνωση Arigatou International εἶναι γέννημα τῆς ἰαπωνικῆς νεοβουδιστικῆς ὀργάνωσης Myochikai[5], μέ Πνευματικό ἡγέτη τήν Mitsu Miyamoto[6]. Ἡ ὀργάνωση ἀποσχίστηκε τό 1950 ἀπό τό ἰαπωνικό κίνημα Reiyukai πού ἀποτελεῖ παρακλάδι τοῦ Βουδισμοῦ Μαχαγυάνα. Ἀκολουθώντας τά ὁράματα τῆς ἱδρύτριας, ἔγινε στόχος ἡ ἐξάπλωση τῆς διδασκαλίας τοῦ Βουδισμοῦ, τῆς προσευχῆς καί τοῦ διαλογισμοῦ μέ βάση τίς ἱερές γραφές Lotus Sutra[7]. Ὁ μαθητής καί γαμπρός της Takeyasu Miyamoto[8] τή διαδέχτηκε στήν ἡγεσία γιά νά συνεχίσει τό ἔργο της. Ἵδρυσε τό Arigatou Foundation[9] τό 1990, μέ σκοπό νά χτίσει ἕναν κόσμο εἰρήνης μέσα ἀπό τήν προσευχή καί τήν πρακτική τῆς ὀργάνωσης[10]. Συνδέθηκε μέ ἱεραποστόλους ἀπό τούς χώρους τοῦ Βουδισμοῦ[11], τοῦ Ἰνδουισμοῦ[12], τοῦ πνευματισμοῦ καί τῶν μαγικῶν τεχνῶν[13], μέ τούς ὁποίους συνδιοικεῖ τό Global Network of Religions: Interfaith Action for the Children of the World[14] (GNRC) – «Παγκόσμιο Δίκτυο Θρησκειῶν γιά παιδιά» – γιά τήν ἐνθάρρυνση τοῦ διαθρησκειακοῦ ἔργου.
Αὐτό τό Δίκτυο ἀποφάσισε καί ἀνέθεσε σέ ἐπιτροπή τή συγγραφή διαθρησκειακοῦ προγράμματος γιά τήν ἠθική καί θρησκευτική διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν ὅλου τοῦ κόσμου, τό Learning To Live Together[15] (LTLT), σύμφωνα μέ τίς ἰδέες καί βλέψεις τῶν ἀνωτέρω ἱεραποστόλων, ἀλλά καί ὁποιασδήποτε θρησκευτικῆς καί κοσμικῆς ἄποψης[16].
Τὁ ἐν λόγῳ δίκτυο, ἀκριβῶς ἐπειδή ἐνδιαφέρεται, ἀφενός νά ἐξαπλωθεῖ σέ ὅλο τόν κόσμο καί, ἀφετέρου, νά διαδώσει τίς ἰδέες του, δέχεται τήν ὁποιαδήποτε θρησκειακή ἰδέα ἤ πρακτική, ἀτόμων ἤ ὁμάδων, χωρίς νά διακρίνει, ἄν αὐτή ἀνήκει στό χῶρο τῶν μαγικοθρησκευτικῶν πρακτικῶν ἤ τῆς ἀποκαλύψεως τοῦ ὄντως Θεοῦ. Μέ διάφορα προσχήματα, ἡ ὀργάνωση συνεργάζεται μέ διεθνεῖς ὀργανισμούς καί συγκαλεῖ τούς ἐνήλικες σέ διαθρησκειακές συναντήσεις[17], στίς ὁποῖες, μετά ἀπό διαθρησκειακές προσευχές, ἀποφασίζουν γιά προβλήματα πού ἀφοροῦν στά παιδιά, ὅπως ἡ εἰρήνη, ὁ τερματισμός τῆς βίας, τῆς παιδικῆς ἐκμετάλλευσης, τῆς διαθρησκειακῆς ἐκπαίδευσης κ.ἄ. Ὅλους αὐτούς τούς προετοιμάζει καί τούς προγραμματίζει νά ἐργάζονται γιά τήν ἐκπλήρωση τῶν πανθρησκειακῶν σκοπῶν της.
Στίς γραμμές τοῦ ἀνωτέρω Προγράμματος ἔχει συγγραφεῖ ἀπό ὁμάδα ἐμπειρογνωμόνων τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς (ΙΕΠ) τό Νέο Πρόγραμμα Σπουδῶν στά Θρησκευτικά Δημοτικοῦ Γυμνασίου καί Λυκείου, τό ὁποῖο καταργεῖ τήν μοναδικότητα τῆς ἐν Χριστῷ διδασκαλίας καί σωτηρίας καί συγχέει ἤ ἐξισώνει τήν Ὀρθόδοξη διδασκαλία μέ τίς ἰδέες ἑτερόκλητων θρησκειακῶν χώρων. Τήν διδασκαλία αὐτοῦ τοῦ Προγράμματος Σπουδῶν ἐπιδιώκει ὁ Ὑπουργός Παιδείας κ. Φίλης νά ἐπιβάλει.
Σημειωτέον πώς ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος (13-1-2016)[18] καί ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (9-3-2016)[19] ἀπεδοκίμασε τό ἐν λόγῳ Πρόγραμμα, τό ὁποῖο, μέ βάση τό Σύνταγμα, τούς Νόμους, τίς ἀποφάσεις τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας[20] καί τοῦ Διοικητικοῦ Ἐφετείου Χανίων[21], εἶναι παράνομο. Ὡστόσο, οἱ συντάκτες τοῦ Προγράμματος καί ὁ ὑπουργός κ. Φίλης ἐπιμένουν αὐθαίρετα, προκλητικά καί παράνομα νά τό ἐφαρμόσουν σέ ὅλα τά σχολεῖα τῆς Ἑλλάδος, παρουσιάζοντάς το, παραπλανητικά, ὡς σύγχρονο, Ὀρθόδοξο καί πλουραλιστικό Πρόγραμμα[22].
Ὑπό τό φῶς τῆς σχετικῆς ἔρευνας γιά τίς διασυνδέσεις τῆς παραθρησκευτικῆς συγκρητιστικῆς ὀργάνωσης Arigatou, ἀναδεικνύεται ἡ κρισιμότητα τοῦ ζητήματος, γιά τό ποιοί καί πῶς σχεδιάζουν, καθορίζουν καί ἐπιβάλλουν στή χώρα μας τή θρησκευτική ἀγωγή τῶν Ὀρθοδόξων μαθητῶν.
Μέ ποιά λογική ἐπιτρέπεται σέ ξένα κέντρα καί ὀργανώσεις, μέ ἰδέες ξένες καί ἀντίθετες μέ τήν Ὀρθόδοξη πίστη, νά σχεδιάζουν καί νά ποδηγετοῦν τήν διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν μας καί νά μετατρέπουν τήν Ὀρθόδοξη διδασκαλία σέ μία πολυθρησκειακή – συγκρητιστική διδασκαλία, μέ στόχο τήν τελική ἐπικράτηση καί ἐπιβολή τῆς πανθρησκείας τῆς Νέας Ἐποχῆς; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου