Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ «56»!!


Μετά την κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών και την καθιέρωση της Θρησκειολογίας, που εξισώνει την Ορθοδοξία με τον Ισλαμισμό και τον Βουδισμό, η γνωστή παρέα των δήθεν προοδευτικών καθηγητών ετοιμάζεται να δώσει ένα ακόμη χτύπημα στους πυλώνες του Ελληνισμού και του ελληνικού έθνους. Σε κείμενο που υπογράφουν 56 πανεπιστημιακοί, ζητούν την κατάργηση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών στο πρωτότυπο κείμενο και τη μετατροπή τους σε μάθημα επιλογής. Την ίδια στιγμή που σε δεκάδες πανεπιστήμια του εξωτερικού τα Αρχαία Ελληνικά διδάσκονται στο πρωτότυπο κείμενο, ενώ σε ορισμένα υπάρχουν έδρες Αρχαίων Ελληνικών.
Ο… κατήφορος ωστόσο δεν σταματάει εκεί, καθώς ο επικεφαλής της επιτροπής για τον Εθνικό Διάλογο Αντ. Λιάκος (φωτό) προτείνει την κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων και της προσευχής στα σχολεία. Αμφότερες οι προτάσεις έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από παράγοντες και φορείς της εκπαίδευσης, την Εκκλησία, τα πολιτικά κόμματα κ.ά.
Ο εν λόγω κύριος έχει μακρύ και «σκοτεινό παρελθόν», υπήρξε μέντορας της ανεκδιήγητης Μαρίας Ρεπούση που ισχυρίσθηκε ότι δεν υπήρξε καταστροφή της Σμύρνης και σφαγιασμός χιλιάδων ελλήνων, αλλά ένας απλός… συνωστισμός! Είναι εκείνος που υποστήριξε ότι οι Έλληνες έκαναν εθνοκάθαρση σε βάρος των εβραίων και των μουσουλμάνων αμέσως μετά την επανάσταση. Ακόμη έχει χαρακτηρίσει «εθνικιστές» τους Μίκη Θεοδωράκη και Γ. Ρίτσο, ενώ είναι μεταξύ εκείνων που αρνούνται ότι υπήρξε γενοκτονία των Ποντίων. Ως εκ τούτου εξηγείται γιατί επελέγη από τον Ν. Φίλη για επικεφαλής του Διαλόγου για την Παιδεία.
Τα επιχειρήματα που προβάλλουν οι 56 πανεπιστημιακοί, προκειμένου να στηρίξουν την πρότασή τους για κατάργηση του μαθήματος των Αρχαίων (με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών διδασκαλίας των Νέων Ελληνικών), είναι έωλα, αστεία έως και επικίνδυνα. Μεταξύ άλλων υποστηρίζουν ότι η διδασκαλία των Αρχαίων αποβαίνει σε βάρος της νέας ελληνικής γλώσσας, που δεν καλλιεργείται επαρκώς, κάτι που, όπως λένε, πλήττει περισσότερο τους… αλλόγλωσσους μαθητές! Επικαλούνται ως ενισχυτικό της θέσης τους την… αποτυχία (!) των μαθητών στο μάθημα των Αρχαίων καθώς και την αδυναμία των μαθητών του γυμνασίου, έπειτα από τρία χρόνια διδασκαλίας, να μεταφράσουν ένα απλό αδίδακτο αρχαίο κείμενο! Το κείμενο υπογράφουν οι Αγάθος Θανάσης (ΕΚΠΑ), Αγγελάκος Κωνσταντίνος (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Αθανασιάδης Χάρης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Αθήνη Αναστασία (Πανεπιστήμιο Πατρών), Ακριτόπουλος Αλέξανδρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Ανδρούτσου Αλεξάνδρα (ΕΚΠΑ), Αραμπατζίδου Ελένη(ΑΠΘ), Αρχάκης Αργύρης (Πανεπιστήμιο Πατρών), Αυγητίδου Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Βαρελάς
Λάμπρος (ΑΠΘ), Βούλγαρη Σοφία (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο), Βρυνιώτη Καλλιόπη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Γούτσος Διονύσης (ΕΚΠΑ), Γρίβα Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Δημητριάδου Κατερίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Θωίδης Γιάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Κακριδή Μαρία (ΕΚΠΑ), Καλογήρου Τζίνα (ΕΚΠΑ), Καμαρούδης Σταύρος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Καμπάκη- Βουγιουκλή Πένη (Δημοκρίτειο), Καραφύλλης Αθανάσιος (Δημοκρίτειο), Κατσαρού Ελένη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Κονδύλη Μαριάννα (Πανεπιστήμιο Πατρών), Κορτέση-Δαφέρμου Χαρίκλεια (ΕΚΠΑ), Κωστούλα Τριανταφυλλιά (ΑΠΘ), Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Λιάμπας Αθανάσιος (ΑΠΘ), Μαλαφάντης Κων/νος (ΕΚΠΑ), Μανουηλίδου Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πατρών), Μαρκομιχελάκη Αναστασία (ΑΠΘ), Ματθαιουδάκη Μαρίνα (ΑΠΘ), Μαυροσκούφης Δημήτρης (ΑΠΘ), Μικέ Μαίρη (ΑΠΘ), Μπακογιάννης Μιχάλης (ΑΠΘ), Μπέτσας Γιάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Νάκας Θανάσης (ΕΚΠΑ), Ντίνας Κώστας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Ξούριας Γιάννης (ΕΚΠΑ), Ξυδόπουλος Γιώργος (Πανεπιστήμιο Πατρών), Παλαιολόγου Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Παπαδοπούλου Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Παπαδοπούλου Μαρία (ΠΤΠΕ), Παπανδρέου Μαρία (ΑΠΘ), Ρούσσου Άννα (Πανεπιστήμιο Πατρών), Σακελλαρίου Αγγελική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Σειραγάκης Μανώλης, Στάμου Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Σταυροπούλου Ερασμία (ΕΚΠΑ), Σφυρόερα Μαρία (ΕΚΠΑ), Τικτοπούλου Κατερίνα (ΑΠΘ), Τσάφος Βασίλης (ΕΚΠΑ), Φτερνιάτη Άννα (Πανεπιστήμιο Πατρών), Φραγκουδάκη Άννα (ΕΚΠΑ), Χατζηδάκη Άσπα (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Χοντολίδου Ελένη (ΑΠΘ), Χρυσανθόπουλος Μιχάλης (ΑΠΘ).
Οργή από τους φιλολόγους
Την κατηγορηματική διαφωνία της με την πρόταση των 56 πανεπιστημιακών για μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών εκφράζει η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων. Χαρακτηρίζει την πρωτοβουλία τους πρωτοφανή, εξωθεσμική, η οποία -όπως τονίζουν σε σχετική ανακοίνωσή τους- «παρακάμπτει τα εκλεγμένα επιστημονικά όργανα των φιλολόγων και θέτει ένα σοβαρό εκπαιδευτικό ζήτημα στην πρόχειρη κρίση μιας συχνά τυχαίας υπογραφής». Διατυπώνουν ακόμη τη λύπη τους, διότι η κίνηση των πανεπιστημιακών εκδηλώνεται σε μια περίοδο κατά την οποία τα ανθρωπιστικά μαθήματα δέχονται ολόπλευρη επίθεση από το υπουργείο Παιδείας. Τέλος, επικρίνουν τους 56 πανεπιστημιακούς, διότι, αντί να ζητούν την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, συναινούν στην υποβάθμιση της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών και επιχειρούν να στηρίξουν την πρότασή τους με αντιεπιστημονικά επιχειρήματα, τα οποία αρνούνται τη σημασία της ανάδειξης, κατά τη διδασκαλία, της διαχρονικής συνέχειας της ελληνικής γλώσσας ανά τους αιώνες.
Την αντίθεσή της στην πρόθεση του υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη να μετατρέψει το μάθημα των Θρησκευτικών -καταργώντας το, επί της ουσίας- σε Θρησκειολογία εκφράζει και η Νεολαία των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Σε σχετική ανακοίνωσή της κατηγορεί τον κ. Φίλη για «εμμονές» και «ιδεοληψίες» κι ότι δίνει την αίσθηση ότι δεν καταλαβαίνει ούτε τις έννοιες των λέξεων. Του επισημαίνουν ότι ο ρόλος του είναι να υπηρετεί τους έλληνες πολίτες και να σέβεται τη βούλησή τους και του υπενθυμίζουν ότι «η ορθόδοξη πίστη και παράδοση χαρακτηρίζει τους Έλληνες και τους οδηγεί μέσα στον χρόνο». Τέλος, η νεολαία των Ανεξάρτητων Ελλήνων καλεί τον υπουργό Παιδείας «να σταματήσει να προκαλεί με την ανεπάρκειά του».
Ζητούν από τους Έλληνες να απεμπολήσουν τη γλώσσα τους!
Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,
Παρά τον Μιθριδατισμό που έχει προσβάλει τους Έλληνες, ώστε να αδιαφορούν και να ανέχονται όσους υποσκάπτουν τις αξίες που διατήρησαν ζωντανό το «ανάδελφο» έθνος μας, και παρά την περίεργη επιδημία που εξαπλώθηκε στους ιθύνοντες της πατρίδας μας να συναγωνίζονται ποιος θα γίνει περισσότερο καταστρεπτικός, ώστε να μην απομείνει τίποτα όρθιο στον τόπο, και παρότι τελικά πολλοί αγωνίζονται μέχρι θανάτου για να γιγαντωθούν οι επιβουλές εχθρικών λαών εναντίον μας, ενώ ταυτόχρονα με τον ίδιο ή και περισσότερο ζήλο κατεδαφίζουν κάθε συνεκτικό αρμό της φυλής μας, εντούτοις συνταραχθήκαμε όταν ακούσαμε προχθές από την εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου» του Kontra Channel ότι έλληνες πανεπιστημιακοί ζητούν με έγγραφό τους την κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών από τα ελληνικά εκπαιδευτήρια.
Ζητούν να απεμπολήσουν, δηλαδή, οι Έλληνες τη γλώσσα τους.
Εξοργιστήκαμε φοβερά. Διερωτηθήκαμε έως πότε όλον αυτόν τον συρφετό θα τον τρέφομε, θα τον πληρώνομε και σαν αυτόχειρες θα τον προωθούμε. Και αυτοί, με τον μανδύα της επιστημοσύνης, ελεύθεροι, θα κατατρώνε σαν το σαράκι καθετί που κρατά ζωντανή την Ελλάδα. Έτσι, βαφτίζοντας «νεκρή γλώσσα» τα αρχαία, θέλουν να τα καταργήσουν, αδιαφορώντας για το ότι αυτήν τη γλώσσα κατά κάποιον τρόπο μιλούμε μέχρι σήμερα όλοι μας. Να καταργηθεί η γλώσσα που διδάσκεται στα εκπαιδευτήρια του πολιτισμένου κόσμου, στην οποία προσφεύγουν οι όπου Γης επιστήμονες για να δώσουν όνομα σε κάποιο επίτευγμα της επιστήμης ή της τεχνολογίας.
Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που από τις καθομιλούμενες γλώσσες στον πλανήτη μόνο με τα ελληνικά μπορούν να κυριολεκτήσουν. Και αυτά χρησιμοποιούν. Εμείς, που ως παιδιά στις πρώτες τάξεις του οκτατάξιου τότε γυμνασίου μάς έφερναν σε επαφή με τα αρχαία και μαθαίναμε το «Πέλoψ ο Ταντάλειος ες Πίσαν μολών θοαίσιν ίπποις…», σε τι υστερήσαμε στη ζωή μας; Και όταν πηγαίνει στην εκκλησιά ο αγράμματος καταλαβαίνει το Ευαγγέλιο που λέει ο παπάς. Μήπως αυτό είναι που θέλουν να καταργήσουν; Παραβλέπουν οι κυρίες και οι κύριοι ότι η αρχαία εβραϊκή γλώσσα είναι σήμερα η επίσημη γλώσσα του Ισραήλ, που την αναστήσανε και τη μαθαίνουν και τη μιλούν, χωρίς να υπάρχει Εβραίος που να την αμφισβητεί, παρότι ήταν σε αχρηστία για πάνω από χίλια χρόνια. Αλλά είπα πολλά, ενώ ήταν αρκετό μονάχα ένα: ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!





hellasforce

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου