Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Σε πλειστηριασμό σπίτι από ισπανική τράπεζα

ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ



Ξεχειλίζει η «λαϊκή οργή» για τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, με συγκεντρώσεις να λαμβάνουν χώρα σε όλα τα Ειρηνοδικεία όπου είναι προγραμματισμένοι πλειστηριασμοί. Σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση στέλνει ομάδα ακτιβιστών και απλών πολιτών, με έντονες αντιδράσεις, έχοντας στόχο τη ματαίωσής τους.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε χθες στο Ειρηνοδικείο Περιστερίου, αναφορικά με πλειστηριασμό για χρέη σε ισπανική τράπεζα. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη Union de Creditos Inmobiliarios, η οποία βρίσκεται πίσω από τους πλειστηριασμούς στην Ισπανία. «Είμαι σε τραγική κατάσταση κι έχω μπλέξει και την οικογένειά μου» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ιδιοκτήτρια ακινήτου Κ.Τ. από το Ειρηνοδικείο Περιστερίου, τονίζοντας πως «πήρε ο πατέρας μου τα δάνεια για να ανοίξω εγώ μία επιχείρηση. Δεν πήγε καλά και τώρα είμαι άνεργη. Είμαι σε μία τραγική κατάσταση, δεν ξέρω τι να κάνω».




imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου