Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ!!!ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ γιατί ;;; [ΦΩΤΟ]




Αν θυμάμαι καλά υπάρχουν σύνορα, αν θυμάμαι καλά υπάρχει ένα κράτος που ονομάζεται ΕΛΛΑΔΑ
 
 και που αυτήν την στιγμή με τον Αλέξη ...ξέρεις τον άθεο, άεργο και φιλοσοφημένο 
πινόκιο της χώρας μας θέλει να μας μετατρέψει σε μουσουλμανικό κράτος... 
.τώρα καταλάβαμε όλοι γιατί επέμενε στους προεκλογικούς του αγώνες στο να ανοίξουμε τα σύνορα...και το έπαιζε πονόψυχος...ότι και καλά έχουν πόλεμο και 
είναι οικονομικοί πρόσφυγες ..... 
ΩΡΑΙΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ....
να κάνουν μαθήματα με τα παιδιά των παράνομων μεταναστών........
ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ γιατί? γιατί υπάρχει ένα Σύνταγμα που ορίζει πχ την Ελλάδα ως κράτος...
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ......θα μου πεις εμένα ότι επειδή θέλω να υπάρχει το ελληνικό έθνος και ο σεβασμός μεταξύ των νόμιμων πολιτών ότι είμαι εγώ ρατσίστρια?
Μιλάς για μια Ελλάδα που αυτήν την στιγμή έχει 1 εκατ ανέργους και μας έχουν τσακίσει στην φορολογία και μας λένε πως αν δεν πηγαίνουμε φαγητό στους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ είμαι εγώ ρατσίστρια?
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΝΗΣΤΙΚΑ 8 ΩΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑ?
ξέρεις τι θα γίνει? θα γράφονται τα παιδιά των παράνομα μεταναστών στα ελληνικά σχολεία , θα τα ταίζουν κάθε μέρα τυροπιτούλα και γαλατάκι και τα ελληνόπουλα θα πεθαίνουν από την πείνα ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ξέρεις τώρα εσύ για τα ψηφαλάκια.......
και ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ......
ας σοβαρευτούμε λίγο....
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙ.....
ας δίνει λεφτά στα ιδρύματα πχ των σπαστικών παιδιών, των ατόμων με νοητική στέρηση ....ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΟΥΤΕ ΣΑΛΙΟ.....κατάλαβες φίλε μου......
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ/?
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΘΡΑΣΥΤΑΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που λένε ότι κάνουν απεργία πείνας?
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ............. 









volcano times

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου