Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Απάντηση στην επιστολή του Άρμπεν Λάλα προς τον Πρ. Ελλ. Δημ. Προκόπη Παυλόπουλο



Διαβάζοντας στο διαδίκτυο την προσωπική επιστολή του αλβανού δημοσιογράφου Αρμπέν Λάλακατευθυνόμενη προς τον Πρόεδρο της Ελληνκής Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο μένεις άναυδος. Δεν μπορεί αυτή η επιστολή  παρά  να προκαλέσει οργή και θυμό σε κάθε έλληνα αναγνώστη.

Δεν γνωρίζω αν αξίζει τον κόπο και αν ο κ. Παυλόπουλος ασχοληθεί με το θέμα και απαντήσει σ’ αυτόν τον κύριο.
 
 
 Δεν γνωρίζω επίσης αν αυτός ο κύριος είναι πράγματι αλβανοτσάμης στην καταγωγή του η απλώς ένας αλβανός που καπηλεύεται το τσάμικο ζήτημα. 
 
Αυτό που εγώ διαπιστώνω είναι ότι αυτή η κουτοπόνηρη επιστολή προσβάλει κατάφορα όχι μόνο την υπόληψη και την Ιστορία των ελλήνων, αλλά προσβάλει περισσότερο την νοημοσύνη των βόρειηπειρωτών, ένας από τους οποίους είναι και ο γράφων αυτής της απαντήσεως.

http://www.echedoros-a.gr/2018/02/blog-post_98.html

 
Ο Αρμπέν Λάλα, νομίζω είναι από τους ολίγους αλβανούς υπερεθνικιστές που διακατέχονται από μίσος, έχθρα και μισαλλοδοξία κατά των ελλήνων. 

Αυτό ασφαλώς  προκύπτει από σύμπλεγμα κατωτερότητας σχετικά με τον πολιτισμό των αλβανών, αλλά είναι και ένα κατάλοιπο της αδιάκοπης προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου που υπέστησαν οι αλβανοί στη διάρκεια της Δικτατορίας του Ε. Χότζα. 


Πιστεύω ότι οι περισσότεροι αλβανοί και ειδικά αυτοί που έχουν εγκατασταθεί μόνιμα στην Ελλάδα δεν συμμερίζονται τις απόψεις και τα ανθελληνικά αισθήματα του Αρμπέν Λάλα.


Υπενθυμίζω στον κ. Λάλα ότι το καθεστώς του Ε. Χότζα, αλλά και ο ίδιος ο ηγέτης δεν είχε σε μεγάλη υπόληψη και συμπάθεια τους τσάμιδες. 

Αναφέρω το περιστατικό του στραγγαλισμού και βασανιστικού θανάτου του τσάμη ναυάρχου Τέμε Σέϊκο κάπου εκεί το 1960. Άλλωστε και η πλειοψηφία των αλβανών τινάζουν τι γιακά τους, όταν αναφέρεται κάποιος στους τσάμιδες. 

Εκτός από κουτοπονηριά, η επιστολή του κ. Λάλα διακατέχεται και από ένα απειλητικό ύφος λέγοντας ότι, εδώ είμαστε και κάποια στιγμή θα αναμετρηθούμε.

  Ο άνθρωπος αυτός προσπαθεί με πάθος να οικειοποιηθεί ή να σφετεριστεί την Ένδοξη Ιστορία των Ελλήνων.

Ισχυρίζεται ο κ. Λάλα και αναρωτιέται, γιατί η Ελλάδα είναι αντιαλβανική, όταν οι αλβανοί δεν είναι ανθέλληνες.

Ποιά άλλη απόδειξη χρειάζονται οι έλληνες, εκτός από αυτή την κατάπτυστη επιστολή για να διακρίνουν τα ανθελληνικά αισθήματα κάποιων αλβανών όπως ο Κ. Λάλα;  

Που ποντάρει η επιστολή του κ. Λάλα; Από τη μιά πλευρά προσπαθεί να προσεγγίσει μερικούς έλληνες πολιτικούς που ενδεχομένως να έχουν και κάποια αρβανίτικη ρίζα όπως ο κ. Πάγκαλος ή ο κ. Γκιουλέκας, προσπαθώντας να δείξει ότι, κι εμείς οι αλβανοί αδέλφια είμαστε με τους αρβανίτες, αρά έχουμε προσφέρει αρκετά  στον ελληνικό πολιτισμό και στο Ελληνικό Κράτος.

Αναφέρει μάλιστα αρκετά ονόματα ελλήνων πολιτικών προσώπων, που εγώ αμφισβητώ αν αυτοί γνωρίζουν προσωπικά τον κ. Λάλα. Είναι αντιπερισπασμός και κουτοπονηριά. Όμως δεν είναι καθόλου παράξενο, κάποιοι αλβανοί να έχουν προσεγγίσει πολιτικά πρόσωπα της ελληνικής κοινωνίας με διάφορους τρόπους, αλλά με δόλιο σκοπό.

Ας μην ξεχνούν όμως  οι έλληνες ότι η κολακεία και η ρουφιανιά ήταν το χαρακτηριστικό αρκετών αλβανών όχι μόνο επί δικτατορίας του Ε. Χότζα, αλλά ακόμα και από την εποχή της Τουρκοκρατίας. Αυτό μπορεί έυκολα να το διαπιστώσει οποιοσδήποτε εαν διαβάσει ένα από τα έργα του διάσημου αλβανού συγγραφέα Ισμαήλ Κανταρέ με τίτλο « Φάκελος Ο».

Από την άλλη πλευρά ο Κ. Λάλα προσβάλει κατάφορα του έλληνες λέγοντας τους ότι:  «Εσείς οι έλληνες δεν έχετε καμία σχέση με τους αρχαίους προγόνους σας, αλλά είστε ένα κράμα προερχόμενο από αλβανούς , βλάχους, τούρκους και άλλους». Συνεπώς όχι εσείς οι έλληνες, αλλά εμείς οι αλβανοί είμαστε οι πρώτοι και οι κυρίαρχοι στα Βαλκάνια.

Αυτό βέβαια δεν είναι παρά μιά παραληρηματική ιδέα, αλλά δυστυχώς από αυτή την ιδέα διακατέχονται αρκετοί αλβανοί που κατοικούν ένθεν και εκείθεν των συνόρων.

 Τουλάχιστον ο Ισμαήλ Κανταρέ σε κάποια από τα έργα του αναγνωρίζει το μεγαλείο τους Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού,  προσπαθώντας βέβαια κι’ αυτός να προβάλει τους αλβανούς ως ισότιμους με τους έλληνες και τους δύο μοναδικούς αρχαιότερους λαούς των Βαλκανίων. 

Ο κ. Λάλα και κάποιοι άλλοι αλβανοί γραφιάδες της πλάκας ισχυρίζονται χωρίς να έχουν ούτε ένα επιστημονικό η αρχαιολογικό στοιχείο, ότι οι αλβάνοι ήταν οι πρώτοι στην περιοχή, ότι αυτοί κατάγονται απευθείας από τους Ιλλυριούς ή Πελλασγούς, ότι αυτοί είναι ψηλοί, όμορφοι και ξανθοί. ( στη φωτογραφία του Κ. Λάλα μάλιστα φαίνεται το ξανθό μαλλί του).

Επιπλέον ισχυρίζονται ότι ο Όμηρος μιλούσε αλβανικά, ότι ο Αχιλλέας, ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Πύρρος είχαν αλβανική καταγωγή και μιλούσαν αλβανικά. Αμφισβητούν επίσης την ελληνικότητα της Ιλιάδας και Οδύσσειας με γελοία επιχειρήματα με τελικό στόχο ν’ αποδείξουν ότι οι σημερινοί έλληνες δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους προγόνους τους.

Η ερώτηση είναι απλή προς τον κ. Λάλα : Πως χάθηκαν και που πήγαν τα γονίδια των αρχαίων ελλήνων; Μπορεί οι έλληνες να κατακτήθηκαν από ξένες δυνάμεις, αλλά δεν ξεριζώθηκαν από τα πατρώα εδάφη, όπως έτυχε π.χ. με τους εβραίους. Μπορεί κάποιος να αρνηθεί την καταγωγή των Ιταλών ή των λατινόφωνων λαών από τους Ρωμαίους;

Επιπλέον μπορούμε να πούμε στον κ. Λάλα ότι λίγη σημασία έχει η κληρονομιά των γονιδίων ή του γενετικού υλικού, αλλά προτεραιότητα έχει η κληρονομιά του πολιτισμού.

Ας μας δείξει ο κ. Λάλας έστω και ένα παράδειγμα ή ένα στοιχείο αλβανικού πολιτισμού στην αλβανική γλώσσα, ότι οι αλβανοί προέρχονται από τους Ιλλυριούς η τους Πελασγούς έτσι όπως διατείνονται. Ας μας δείξουν έστω και μία αρχαιολογική επιγραφή στην αλβανική γλώσσα.

Εμείς οι έλληνες μπορούμε να τους δείξουμε ολόκληρη Ελληνική Μυθολογία, ολόκληρο τον Όμηρο στην ελληνική, όπως και ολόκληρες φιλοσοφικές σχολές, τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, τον Ηρόδοτο και Θουκυδίδη, μέχρι και τους λόγιους του Βυζαντίου ή τους ιστοριογράφους.

Ο κ. Λάλα αναφέρεται σε μερικά αμφιλεγόμενα αποσπάσματα σύγχρονων ελλήνων συγγραφέων όπως ο Ν. Δήμου, ο Ελύτης, ο Δ. Επικούρης, τα οποία τα αποσπά από το γενικό περιεχόμενο τους, τα διαστρεβλώνει και τα παρερμηνεύει σκοπίμως, προσπαθώντας ν’ αποδείξε ότι οι ίδιοι οι έλληνες βγάζουν τα άπλητα τους στη φόρα. Καθαρός αντιπερισπασμός και κουτοπονηριά.

Ο κ. Λάλα αποδίδει στον Κ. Παυλοπουλο ότι διακατέχεται από μίσος απέναντι στους αλβανοτσάμιδες, πράγμα αδιανόητο για τον πρόεδρο της Ε. Δημοκρατίας. Τον κατηγορεί επίσης ότι δεν γνωρίζει την ιστορία των τσάμιδων και τον παροτρύνει να ζητήσει συγνώμη για την γενοκτονία τους το 1944-45.


 Χωρίς να είμαι ειδικός στην ιστορία των τσάμιδων, πρέπει να επισημάνω ότι αυτή η καραμέλα που πιπιλίζεται μετά το 1995, δεν ευσταθεί. Για 45 χρόνια στην Αλβανία δεν άκουσα ποτέ ούτε από τους αλβανούς και ούτε από τσάμιδες να διεκδικούν και να θέλουν να επιστρέψουν στα πατρώα εδάφη. 

Το είχαν ξεχάσει το ζήτημα. Το ζήτημα είναι απλό: Υπάρχουν τόσες φωτογραφίες και τόσα αποδεικτικά στοιχεία για τη συνεργασία των τσάμιδων με τους Ιταλούς και γερμανούς σε βάρος των ελλήνων που δεν μπορεί να διαψευτούν. 

Η εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας και η δέσμευση των περιουσιών των αλβανών, δεν σχετίζεται με τους τσάμιδες. Απλώς οι Ιταλοί, οι γερμανοί και οι συνεργάτες τους έχασαν τον πόλεμο και όπως σε κάθε πόλεμο υπάρχουν και αθώα θύματα.

 Οι τσάμιδες της Θεσπρωτίας έφυγαν από τις εστίες τους το 1944-45, επειδή φοβήθηκαν την εκδίκηση των ελλήνων για τις ωμότητες και τις σφαγές που προκάλεσαν στους έλληνες. 

Υπάρχουν τόσες δικαστικές αποφάσεις στα δικαστήρια των Ιωαννίνων. Και μην ξεχνάμε ότι οι τσάμιδες της Θεσπρωτίας ήταν γύρω στους 20.000 (είκοσι χιλιάδες) κατοίκους, ένω οι έλληνες αριστεροί αντάρτες  που εξωστρακίστηκαν στην Αλβανία το 1948-49 ήταν 60.000 (εξήντα χιλιάδες).

 Αυτά έχουν οι πόλεμοι και ας μην ξεχνάμε ότι τον Εληνο-Ιταλικό πόλεμο τον προκάλεσαν και τον ξεκίνησαν οι Ιταλοί μαζί με τους Αλβανούς. Αν τον είχαν κερδίσει, σήμερα θα είχαμε τη ‘’ Μεγάλη Αλβανία’’ υπό την κατοχή των Ιταλών και δεν νομίζω θα ήταν σε όφελος των αλβανών.


Ο κ. Λάλα προτείνει στον κ. Παυλόπουλο να επιστρέψει τα κλοπιμαία των αλβανοτσάμιδων και να δημιουργήσει συνθήκες αποκατάστσης στο έδαφος τους. Όνειρα καλοκαιρινής νυχτός.

Τα κλοπιμαία των ελλήνων βόρειοηπειρωτών που συνεχίζονται ακόμα και σήμερα, ποιός θα τα επιστρέψει και ποιός θα τα πληρώσει; Βέβαια το Βόρεοηπειρωτικό ζήτημα δεν έχει άμεση σχέση με τους τσάμιδες, αλλά αυτή η επιστολή όπως και πληθώρας άλλων κειμένων στο διαδίκτυο είναι ένα ξεκάθαρο πολεμοχαρή μανιφέστο για αλλαγή συνόρων από τους βόρειους γείτονες μας.
 
 
Οι Σκοπιανοί θέλουν να μας κλέψουν ολόκληρη τη Μακεδονία. Στους αλβανούς δεν αρκεί η Θεσπρωτία, αλλά διεκδικούν όλη την Ήπειρο, μέρος της Μακεδονίας εώς και την Κέρκυρα.
Οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί τελείως και ας μην έχουν αυταπάτες οι έλληνες. 

Αυτοί προετοιμάζονται για πόλεμο και αλλάγή συνόρων. Στην Αλλοδαπή υπάρχει μιά κυβέρνηση της λεγόμενης Τσαμουριάς και εκκολάπτεται ο U Ç Ç ( Απελευθερωτικός Στρατός Τσαμουριάς ).


Μήπως ήρθε η στιγμή για την Ελληνική Κυβέρνηση και γενικώς για τους έλληνες να θέσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους αλβανούς το Βόρεοηπειρωτικό Ζήτημα και να διεκδικήσουν σθεναρά την Ένωση της Βορείου Ηπείρου με την Ελλάδα;
 
 Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης είχε δηλώσει το 1992 ότι: « Όπως ζητάει η Αλβανία την ένωση με το Κοσυφοπέδιο έτσι πρέπει και η Ελλάδα να ζητήσει τη προσάρτηση της Βορείου Ηπείρου».
 
 
 
 
Σήμερα στην Ελλάδα κατοικούν πάνω από 281.000 ( διακόσιες ογδώντα μία χιλιάδες ) έλληνες βόρειοηπειρώτες με καθαρή ελληνική συνέιδηση. Η Ελληνική Κυβέρνηση πρέπει να προτείνει στους αλβανούς με ειρηνικό τρόπο να διεξαχθεί Δημοψήφισμα στο Νότο της Αλβανίας στις Επαρχίες Χειμάρα, Αγίους Σαραντα, Αργυρόκαστρο, Πρεμετή και Κορυτσά.
 
 Το δημοψήφισμα πρέπει να γίνει στις πόλεις και στις περιοχές που υπάρχει μικτός πληθυσμός, ενώ οι περιοχές δίπλα στα σύνορα, όπως Πωγώνι, Δρόπολη και Ριζά- Βούρκος πρεπει άμεσα και χωρίς δημοψήφισμα να ενωθούν με την Ελλάδα.
 
 Στο δημοψήφισμα κάτω από την επίβλεψη ευρωπαϊκών ή διεθνών οργανισμών, πρέπει να λάβουν μέρος όλοι αυτοί οι εκτοπισμένοι έλληνες από την Αλβανία, αλλά και όσοι άλλοι ορθόδωξοι και μη αλβανοί από Ελλάδα θα προτιμούσαν  να είναι με το Ελληνικό ή με το Αλβανίκό Κράτος.
 
 Άραγε θα μπορούσε να γίνει αυτό το δημοψήφισμα με ειρηνικό τρόπο, το οποίο δεν επέτρεψαν οι μεγάλες δυνάμεις το 1913-1914; 
 
Μόνο ένας επαναπροσδιορισμός των συνόρων με ειρηνικό τρόπο, θα φέρει την αρμονία και την ειρήνη στην περιοχή μεταξύ ελλήνων και αλβανών και ίσως στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού γίγνεσθαι υλοποιηθεί και η πρόταση του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη για δύο Ομόσπονδα Κράτη, δύο βασιλείες δύο γλώσσες και δύο θρησκεύματα. 
 
 
Οι έλληνες πολιτικοί ας λάβουν σοβαρά υπόψη τη προκλητική δήλωση του Αρμπέν Λάλα ότι: « Έχουμε ακριβή στατιστικά στοιχεία ( ίσως εννοεί του αλβανούς μετανάστες ή και κάτι άλλο) έχουμε επαφές με την ψυχή και τους αδελφούς μας εξ αίματος στην Ελλάδα...» 
 
Για μένα είναι μια ξεκάθαρη απειλή προς την Ελλάδα για εμφύλιο αιματοκύλισμα. Ας το λάβουν υπόψη και ο Κ. Παυλόππουλος, τα ελληνικά κόμματα όπως και η Ελληνκή Κυβέρνηση.
 
 
Σοφοκλής Έξαρχος. Νέα Υόρκη 10/2/ 2018.




ethnika themata ellada

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου