Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Το  πρόβλημα με την ονομασία των Σκοπίων, ή αλλιώς ΄΄Μακεδονικό΄΄, είναι ένα πρόβλημα που αφορά τα γερμανικά 
ενεργειακά συμφέροντα.
Το κρατίδιο των Σκοπίων προέκυψε μετά από την διάλυση της πρώην Γιουγκοσλαβίας και κατόπιν του εμφυλίου που μπορεί να ξεκίνησε από την αβελτηρία των λαών της Γιουγκοσλαβίας ωστόσο πολύ γρήγορα έτυχε της φροντίδας της Γερμανίας η οποία φρόντισε για την όξυνση του.

Η Γερμανία τροφοδοτείται από αέριο κατά κύριο λόγο από την Ρωσία με ένα δίκτυο αγωγών που διατρέχουν την ανατολική Ευρώπη και την Βαλτική θάλασσα. Η Γερμανία αποτελεί τον καλύτερο και μεγαλύτερο εμπορικό και οικονομικό εταίρο της Ρωσίας.Οι επενδύσεις της Γερμανίας στη Ρωσία είναι τόσο αναγκαίες για τους Ρώσους όσο και το αέριο για τους Γερμανούς.

Η Γερμανία εδώ και δεκαετίες προσπαθεί να δημιουργήσει μια εναλλακτική δίοδο τροφοδοσίας αερίου από την Αραβική χερσόνησο που ονομάζει Νότιο Ενεργειακό Διάδρομο -ΝΕΔ.
Ο ΝΟΤΙΟΣ ΕΝΕΡΓΙΑΚΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ
Η δίοδος αυτή θα βελτιώσει την μέχρι σήμερα πρακτική της τροφοδοσίας της Γερμανίας με αέριο και πετρέλαιο  από το Κατάρ  και Σαουδική Αραβία με πλοία τάνκερ τα οποία διαπλέουν την διώρυγα του Σουέζ, την Μεσόγειο, τον Ατλαντικό  για να φθάσουν στα λιμάνια της χώρας του ναζισμού.Η διαδρομή αυτή είναι περιορισμένης δυνατότητας συγκρινόμενη με το δίκτυο των αγωγών από την Ρωσία.

Η Γερμανία έκανε στην πρώην Γιουγκοσλαβία ότι έκανε και την Συρία. Στην Συρία η Γερμανία με την βοήθεια του Κατάρ και των ΗΠΑ υποδαύλισαν τον πόλεμο με στόχο την πτώση του Άσαντ ο οποίος δεν ήθελε την διέλευση του αγωγού Κατάρ-Ιορδανίας-Τουρκίας-Ελλάδας-Ιταλίας-Ευρώπης.
Ο αγωγός αυτός θα αποτελούσε  τον Νότιο Ενεργειακό Διάδρομο(ΝΕΔ) επικουρούμενου απο τον ΤΑΡ που θα έφερνε αέριο απο το Αζερμπαϊτζάν  και μερικούς άλλους που θα έφερναν αέριο από το Ιράκ και Κουρδιστάν.

Η Γιουγκοσλαβία το 1989 ακριβώς όπως και η Συρία το 2009-11  αποτελούσε το μεγαλύτερο εμπόδιο στην δημιουργία του ΝΕΔ Η Γερμανία το 1989 δεν ήθελε βέβαια να κάνει κάποιο αγωγό αλλά της άρεσε η ιδέα να συντομεύσει την διαδρομή των τάνκερ  κατά το ήμισυ υλοποιώντας τερματικά λιμάνια στην Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη Από εκεί το αέριο θα μπορούσε να μεταφερθεί με τραίνα αλλά και δια μέσω πλεύσιμων ποταμών -όπως ο Αξιός και ο Δούναβις-προς την κεντρική Ευρώπη.
 Η Γερμανία υποστήριξε απροκάλυπτα τους Κροάτες κατά τον γιουγκοσλαβικό εμφύλιο ,τόσο τους Κροάτες της Κροατίας όσο και αυτούς της Βοσνίας, με αποτέλεσμα η Σερβία να χάσει τον πόλεμο και τον έλεγχο της πάλαι ποτέ Γιουγκοσλαβίας. Οι Κροάτες εξάλλου παρόλο που ομιλούν την ίδια γλώσσα με τους Σέρβους είναι καθολικοί στο θρήσκευμα και ανέκαθεν θεωρούσαν τους εαυτούς τους περισσότερο ως πεπτωκότα  μέλη της πάλαι ποτέ Αυστρουγγαρίας παρα ως Σλάβους που είχαν κάτι κοινό με τους Σέρβους. Οι Κροάτες είχαν πάντα την υποστήριξη του Πάπα.

Η διαλυμένη Γιουγκοσλαβία δεν αποτελούσε πλέον εμπόδιο για την Γερμανία στην υλοποίηση του ΝΕΔ αλλά θα έπρεπε να διαλυθεί και η Ελλάδα για να ολοκληρωθεί το σχέδιο εφόσον η Ελλάδα διαθέτει τα λιμάνια .

Η Γερμανία άρχισε μεθοδικά την εκστρατεία διάλυσης της Ελλάδας με αποκορύφωμα την είσοδο στην ευρωζώνη και την κρίση του 2008 που σοβεί έως σήμερα.

Ο στόχο της Γερμανίας είναι η απώλεια της κυριαρχίας του ελληνικού κράτους στην Μακεδονία και την δημιουργία μιας ενιαίας -Ειδικής Οικονομικής Ζώνης που θα περιλαμβάνει  την κεντρική Μακεδονία και τα Σκόπια και που θα αποτελεί  το τερματικό σταθμό και σταθμό μεταφόρτωσης του αερίου της Γερμανίας.

Η ιδέα για την μετατροπή της Βόρειας Ελλάδας σε είσοδο και τερματικό σταθμού του ΝΕΔ, έστω για λογαριασμό της Γερμανίας , δεν είναι κακή και επιλήψιμη. Η δίοδος αυτή θα είχε την αξία ενός χερσαίου αγωγού και θα απέφερε οικονομικά και γεωπολιτικά κέρδη .Η Γερμανία ωστόσο δεν επέτρεπε ποτέ την Ελλάδα να καθορίζει την δίοδο αυτή .

Όλοι οι αγωγοί ή έστω οι ενεργειακοί δίοδοι διάδρομοι, πρέπει να διατρέχουν κράτη και περιοχές απολύτως ελεγχόμενα ή συμμαχικά κράτη με τον ιδιοκτήτη ή τον μεγαλύτερο εταίρο του αγωγού -διαδρόμου.
Ο ΤΑΡ που είναι ένα αγωγός που θα φέρει αέριο απο το Αζερμπαϊτζάν στην Γερμανία θα διατρέχει την Γεωργία η οποία είναι προτεκτοράτο ων ΗΠΑ, την Τουρκία που είναι σύμμαχος της Γερμανίας εφόσον οι τρεις μαζί με το Κατάρ υποδαύλισαν τον πόλεμο στην Συρία,την Ελλάδα και Αλβανία.Για την Ελλάδα όλοι  γνωρίζουμε ότι είναι πλέον προτεκτοράτο της Γερμανίας.
Η Αλβανία μέχρι και πριν τρία χρόνια ήταν αδιάφορη για την Γερμανία αλλά όταν έγινε χώρα που α την διέσχιζε ο ΤΑΡ η Γερμανία έβαλε την Τουρκία να προσεταιρισθεί την Αλβανία με οικονομική, στρατιωτική και διπλωματική  αρωγή ενώ παράλληλα το ΔΝΤ έδωσε δάνεια με ευνοϊκούς όρους  και χωρίς μνημόνια.Έτσι η Αλβανία έγινε κι αυτή μια συμμαχική προς την Γερμανία χώρα.

Τα Σκόπια είναι μια πιο δύσκολη περίπτωση εφόσον ο πληθυσμός τους είναι μοιρασμένος σε Αλβανούς  Σλαβόφωνους, Αθίγγανους, αλλά κι Ελληνικής καταγωγής μειονότητες .Τα Σκόπια δεν προορίζονται για τον ΤΑΡ αλλά για την χερσαία δίοδο του ΝΕΔ . Οι Γερμανοί και Αμερικάνοι θέλουν τα Σκόπια να παραμείνουν ένα αποδυναμωμένο κρατίδιο το οποίο θα ενωθεί οικονομικά και εμπορικά με την κεντρική Μακεδονία .

 Οι σλαβόφωνοι Σκοπιανοί είναι Βούλγαροι. Οι Βούλγαροι το 600 μχ είχαν φθάσει στα Βαλκάνια σε δύο ορδές που είχαν ηγέτες δύο αδέρφια , τον  χαν Ασπαρούχ και τον χαν Κουμπέρ.Ο πρώτος εγκατέστησε την ορδή του στις νότιες όχθες του Δούναβη και ο δεύτερος στην Παιονία, δηλαδή την σημερινή νότια Σερβία και Σκόπια.Οι σλαβόφωνοι Σκοπιανοί σε γλωσσικό και πολιτιστικό επίπεδο συνεννοούνται με τους Βούλγαρους όπως οι Έλλαδίτες με τους Κύπριους  αποτελούν δηλαδή την ίδια φυλή.
Εάν το κρατίδιο των Σκοπίων διαμοιρασθεί σε Αλβανία και Βουλγαρία τότε θα δημιουργηθούν η μεγάλη Αλβανία και μεγάλη Βουλγαρία, κάτι που δεν συμφέρει καθόλου κανένα, ούτε την Ελλάδα ούτε τη Γερμανία.

Οι  Γερμανία και ΗΠΑ θέλουν  τα Σκόπια αδύναμα και ο λόγος που επιμένουν στην απονομή του ονόματος ΄΄Μακεδονία΄΄ είναι όχι τόσο ότι πιστεύουν ότι η ονομασία θα αποτελέσει τον συνεκτικό κρίκο που θα ομογενοποιήσει τις διαφορές Αλβανών και σλαβόφωνων αλλά διότι η ονομασία θα βοηθήσει την ομογενοποίηση της βόρειας Ελλάδας και κεντρικής Μακεδονίας με τα Σκόπια με στόχο την δημιουργία μιας ενιαίας οικονομικής ζώνης που θα αποτελέσει τερματικό και διαμετακομιστικό ενεργειακό σταθμό για το αέριο της Γερμανίας που θα καταφθάνει απο την Αραβική  χερσόνησο.
Η Ελλάδα αποδυναμωμένη σύρεται εξαναγκασμένη σε αποδοχή της λύσης στην ονομασία η οποία θα εμπεριέχει το ΄Μακεδονία΄΄ και ‘ετσι αποκτά εξήγηση και νόημα -ως προς ένα μέρος – η τεχνητή κρίση που σοβεί στην Ελλάδα.
Το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων θα αποτελέσει τον οδηγό για το πως η Ελλάδα σταδιακά θα ξεπουληθεί και θα διαμελισθεί.



taxalia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου