Οι ορθόδοξοι Ιουδαίοι προσεύχονται τρεις φορές την ημέρα ως εξής : «Είθε με το θέλημά Σου, να χτιστεί γρήγορα ο Ναός στις ημέρες μας».
Η ιδέα της ανοικοδόμησης του Τρίτου Ναού φαίνεται να κερδίζει συνεχώς έδαφος στις συνειδήσεις των Ισραηλιτών.
Σ’ ένα γκάλοπ που έγινε πριν λίγα χρόνια, σχετικά με το κτίσιμο του Ναού ένα ποσοστό 58% των Εβραίων ήταν θετικό στην ιδέααυτή, την ώρα που το 1983 το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 18%...
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ

Μερικά χρόνια αργότερα, το 132 μ.Χ. οι Ιουδαίοι ξανά επαναστάτησαν υπό την ηγεσία του Μπάρ- Κοχεμπά, ο οποίος που ισχυρίστηκε ότι ήταν ο Μεσσίας.Ο αυτοκράτορας Ανδριανός έστειλε τον Σεβήρο, ο οποίος με μεγάλη αγριότητα κατέπνιξε την επανάσταση, αροτρίασε, κυριολεκτικά, την Ιερουσαλήμ, της άλλαξε το όνομά της και την μετονόμασε Aelia Capitolina, την μετέβαλε σε ελληνορωμαϊκή πόλη, απαγόρευσε την διδασκαλία του Μωσαϊκού Νόμου, έκτισε Ναό του Δία στο όρος Σιών και έδιωξε όλους τους Ιουδαίους.

Εντυπωσιακή, μάλιστα, είναι η μαρτυρία του καλύτερου και πιο αμερόληπτου ΕΘΝΙΚΟΥ ιστορικού και φίλου του Ιουλιανού, του Αμμιανού Μαρκελλίνου.
«Ο Ιουλιανός» λέει ο Αμμιανός «σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να χτίσει με ένα υπέρογκο ποσό τον υπερήφανο ναό και ανάθεσε αυτή την αποστολή στον Αλύπιο της Αντιοχείας. Ο Αλύπιος τέθηκε με ορμή στο έργο αυτό και υποβοηθήθηκε από τον κυβερνήτη της επαρχίας. Φοβερές σφαίρες φωτιάς, έβγαιναν μέσα από την γη και κοντά στα θεμέλια του ναού και συνέχισαν τις επιθέσεις τους, μέχρι που οι εργάτες, ζεματισμένοι συνεχώς, δεν μπορούσαν να πλησιάσουν. Τότε παράτησαν αυτή την προσπάθεια» (Πηγή: Newman's Ecclesiastical Miracles, σελ. 357)
«Ο Ιουλιανός» λέει ο Αμμιανός «σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να χτίσει με ένα υπέρογκο ποσό τον υπερήφανο ναό και ανάθεσε αυτή την αποστολή στον Αλύπιο της Αντιοχείας. Ο Αλύπιος τέθηκε με ορμή στο έργο αυτό και υποβοηθήθηκε από τον κυβερνήτη της επαρχίας. Φοβερές σφαίρες φωτιάς, έβγαιναν μέσα από την γη και κοντά στα θεμέλια του ναού και συνέχισαν τις επιθέσεις τους, μέχρι που οι εργάτες, ζεματισμένοι συνεχώς, δεν μπορούσαν να πλησιάσουν. Τότε παράτησαν αυτή την προσπάθεια» (Πηγή: Newman's Ecclesiastical Miracles, σελ. 357)


ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΝΑΟΥ:

Ένα άλλο κίνημα είναι το The TempleMount and Land of IsraelFaithful Movement ("Το Πιστό Κίνημα για το Όρος του Ναού & την Γη του Ισραήλ") http://www.templemountfaithful.org με επικεφαλής τον Gershon Salomon, ( φωτο - που και αυτός πολέμησε στον πόλεμο των 6 ημερών).

Τον Απρίλιο του 2008, κατά την εορτή του Ιουδαϊκού Πάσχα, έγινε από μέλη του κινήματος τελετουργική «θυσία» αρνιού, που παρουσιάστηκε ως "πρόβα" για αυτό που θα λάβει χώρα όταν ανοικοδομηθεί ο Ναός.
Το Κίνημα κέρδισε την έγκριση του Ανώτατου Δικαστηρίου του Ισραήλ, για να πραγματοποιήσει την «θυσία», παρά τις διαμαρτυρίες των υπερασπιστών των δικαιωμάτων των ζώων.

Η θυσία που συνοδεύτηκε κι από άλλες θρησκευτικές τελετές, πραγματοποιήθηκε σε εξέχουσα «yeshiva» θέση στην Ιερουσαλήμ, με θέα το όρος του Ναού.
Δείτε το βίντεο για το Τρίτο Ναό, όπου μιλάει και οGershon Salomon.

Σε μία τέτοια εκδήλωση το 1990, 17 άτομα σκοτώθηκαν, ύστερα από άγριες συμπλοκές με μουσουλμάνους, ενώ το 1996, κατά την διάρκεια έργων για το άνοιγμα μίας αρχαίας σήραγγας σκοτώθηκαν 58 άτομα…
Τον Φεβρουάριο του 2007, 20 Παλαιστίνιοι και 15 ισραηλινοί αστυνομικοί τραυματίστηκαν από τις συγκρούσεις μουσουλμάνων πιστών με την ισραηλινή αστυνομία στην Πλατεία των Τζαμιών.




Σημειώνεται ότι για να χτιστεί ο Ναός θα πρέπει να γκρεμιστεί το τέμενος του Ομάρ,( τζαμί Αλ Ακσά), το οποίο αποτελείτον τρίτο πιο ιερό τόπο για τους μουσουλμάνους (μετά την Μέκκα και την Μεδίνα), αν και υπάρχουν κάποιες διαφωνίες, μεταξύ των Ιουδαίων ειδικών, σχετικά με την ακριβή τοποθεσία.

Η δική μας «Καθημερινή» σε φύλλο της στις 16 Νοεμβρίου 1997, είχε άρθρο με τίτλο "Τρία σενάρια νέου πολέμου στη Μ. Ανατολή", και στην ανάλυση του 1ου Σεναρίου ο τίτλος ήταν "Ενα βλήμα χτυπάει το τζαμί του Ομάρ". Το άρθρο καταλήγει: "Ποια θα μπορούσαν να είναι τα κίνητρα των φανατικών Εβραίων για μια τέτοια ενέργεια; Πολλά από την παρεμπόδιση της ειρήνης με την Αίγυπτο (που επιτεύχθηκε το 1980), ως την εξεύρεση του αναγκαίου χώρου για την ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντα".
Μπορεί να κτιστεί ο Τρίτος Ναός στην Ιερουσαλήμ χωρίς να γκρεμιστεί ο "Θόλος του Βράχου";
Πηγη: Jerusalem Post
Μια νέα διαθρησκευτική εβραϊκή πρωτοβουλία που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα, διατυπώνει την άποψη ότι για να κτιστεί ο Τρίτος Ιουδαϊκός Ναός στην Ιερουσαλήμ δεν απαιτείται να καταστραφεί ο «Θόλος του Βράχου» (Dome of Rock)( ή «Όρος του Ναού» κατά τους Ιουδαίους, που έχει μείνει γνωστός και ως το «τέμενος του Ομάρ» από τον χαλίφη Ομάρ - εμπν - ελ Χαττάμπ, (581 - 644 μ.X.) ο οποίος το έκτισε αφού κατέλαβε την Ιερουσαλήμ).
Το σχέδιο του "Οράματος του Αγίου Όρους του Θεού" ("God's Holy Mountain Vision") δίνει ελπίδες για την εκτόνωση των θρησκευτικών συγκρούσεων δείχνοντας ότι η θεωρία του «Τέλους των Ημερών» σύμφωνα με την Ιουδαϊκή θρησκεία, θα μπορούσε να συνυπάρξει αρμονικά με την σημερινή Ισλαμική αρχιτεκτονική ηγεμονία για το Όρος.
"Το όραμα για την ειρηνική γειτνίαση των ιερών Ναών των δύο θρησκειών μπορεί να μετατρέψει το Ιερό Όρος από τόπο διαμάχης σε κοινό ιερό τόπο λατρείας, τον οποίο θα μοιράζονται Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Χριστιανοί», λέει ο Yoav Frankel, επικεφαλής αυτής της πρωτοβουλίας.
Ο «Σύνδεσμος της Διαθρησκευτικής Προσέγγισης» (Interfaith Encounter Association) στο Συνεδριακό Κέντρο Mishkenot Sha'ananim του Konrad Adenauer στην Ιερουσαλήμ είναι ο χορηγός αυτού του προγράμματος, το οποίο περιλαμβάνει διαθρησκειακή μελέτη και άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Σύμφωνα με την ισλαμική παράδοση, ο «Θόλος του Βράχου», κτίστηκε το 691 μ.Χ., και αποτελεί το σημείο από το οποίο ο Μωάμεθ ανέβηκε στον Παράδεισο, με την συνοδεία του Άγγελου Γαβριήλ.
Όμως, σύμφωνα με την εβραϊκή παράδοση, το όρος Μοριά (Mount Moriah), που βρίσκεται τώρα κάτω από τον Θόλο του Βράχου, είναι ο τόπος που υπήρχε ο Ναός του Σολομώντα με τα Άγια των Αγίων.
Όμως, σύμφωνα με την εβραϊκή παράδοση, το όρος Μοριά (Mount Moriah), που βρίσκεται τώρα κάτω από τον Θόλο του Βράχου, είναι ο τόπος που υπήρχε ο Ναός του Σολομώντα με τα Άγια των Αγίων.
(Μάλιστα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού του στην Ιερουσαλήμ, ο Mark Twain έγραψε ότι μερικά τμήματα του Θόλου του Βράχου είναι κατασκευασμένα από πέτρες του Ναού του Όρους, οι οποίες ήταν κομμάτι του Εβραϊκού Ναού που καταστράφηκε από τους Ρωμαίους το 70 μ.Χ. Όταν η Ιερουσαλήμ έπεσε στα χέρια των σταυροφόρων, επί Baldwin Α΄, το 1104 μ.Χ., οι Ναΐτες Ιππότες, οι οποίοι πίστευαν ότι ο Θόλος του Βράχου ήταν το σημείο του Ναού του Σολομώντα, εγκατέστησαν το διοικητήριο τους στο Τέμενος Αλ Ακσά δίπλα στο Θόλο για το μεγαλύτερο μέρος του 12ου αιώνα. Βλέπε αναλυτικά στο Middleeast.gr)
Ωστόσο, σε ένα άρθρο που δημοσιευθηκε το 2007 στο Tehumin, μια εφημερίδα που ασχολείται με θέματα του Ιουδαϊκού Νόμου, ο Frankel, ένας νέος θεολόγος, παρουσίασε μια διαφορετική πρόταση.
Το κύριο επιχείρημα είναι ότι η Ιουδαϊκή θρησκεία υπογραμμίζει το ρόλο του «προφήτη» σχετικά με την ανοικοδόμηση του Ναού.
Ο προφήτης αυτός θα έχει κάποια υπερεξουσία, συμπεριλαμβανομένης της διακριτικής ευχέρειας να προσδιορίσει εκείνος την ακριβή τοποθεσία του Ναού, ανεξάρτητα από τις αποκλίνουσες εβραϊκές παραδόσεις.

Ο Frankel έχει υιοθετήσει το σενάριο ενός αυθεντικού προφήτη στον οποίο έχει δοθεί μία ιερή «αποκάλυψη» ότι ο Ναός θα ανοικοδομήθηκε στην συγκεκριμένη ή σε άλλη τοποθεσία στο Όρος του Ναού, αλλά σε ειρηνική γειτνίαση με τον τέμενος και άλλους μουσουλμανικούς οίκους προσευχής, όπως το τζαμί Al Aksa και τους άλλους χριστιανικούς ναούς που βρίσκονται τριγύρω.
Ωστόσο, τόσο οι Μουσουλμάνοι όσο και οι Εβραίοι έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στην πρωτοβουλία αυτή.

"Γιατί να πάρουμε εμείς αυτήν την ευθύνη να αποφασίζουμε για τέτοια πράγματα;" δήλωσε ο Darwish σε τηλεφωνική συνέντευξη της εφημερίδας Jerusalem Post.
"Ακόμη και οι Εβραίοι πιστεύουν ότι απαγορεύεται να ξαναχτίσουν το Ναό μέχρι να εμφανισθεί ο Μεσσίας. Γιατί λοιπόν να συζητάμε;
"Ο Mahdi θα αποφασίσει αν θα ξαναχτιστεί ή όχι ο Ναός. Και εάν εκείνος αποφασίσει τελικά ότι θα πρέπει να ξανακτιστεί, τότε εγώ ο ίδιος θα βγω έξω και θα πάω στο Ιερό Όρος και θα βοηθήσω κουβαλώντας πέτρες" λέει, ο Darwish προειδοποιώντας μάλιστα ότι είναι ενάντιος σε κάθε προσπάθεια για το ξαναχτίσιμο του Ναού πριν από την έλευση του Mahdi.
"Όσο υπάρχει ακόμα και ένας μουσουλμάνος ζωντανός, κανένας Ιουδαϊκός Ναός δε θα βρεθεί στο Al-Haram Al-Sharif [το Ιερό Όρος]. Το status quo πρέπει να διατηρηθεί, διότι διαφορετικά θα υπάρξει αιματοχυσία."
"Όσο υπάρχει ακόμα και ένας μουσουλμάνος ζωντανός, κανένας Ιουδαϊκός Ναός δε θα βρεθεί στο Al-Haram Al-Sharif [το Ιερό Όρος]. Το status quo πρέπει να διατηρηθεί, διότι διαφορετικά θα υπάρξει αιματοχυσία."
"Όποιος λέει οτιδήποτε άλλο απλά δεν ξέρει για τι τι μιλάει", είπε. "Ένας προφήτης δεν έχει τη δύναμη να αλλάξει το Νόμο, στον οποίο αναφέρεται ρητά η τοποθεσία του Ναού."
"Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα Sanhedrin (το Συνέδριο, το οποίο και «δίκασε» τον Ιησού)", είπε.
Το κύριο Σώμα των Ορθόδοξων Ραβίνων του Ισραήλ έχουν αντιταχθεί στις προσπάθειες να ξαναχτιστεί ο Ναός, από τότε που το Όρος τέθηκε υπό ισραηλινό έλεγχο, το 1967.
Το Ύπατο Ραβινάτο ακόμα εξέδωσε διάταγμα που απαγορεύει την είσοδο των Εβραίων στην περιοχή για την τέλεση διαφόρων τελετουργικών «καθαρισμού», σύμφωνα με τα ιουδαϊκά έθιμα.

-------------------------------
Σημειώνεται ότι ο ραββίνος Ariel Yisrael, ιδρυτής του Ινστιτούτου του Ναού, (The Temple Institute) δεν είναι κάποιος ασήμαντος, γραφικός ή απλά «αντιδραστικός» ραβίνος, όπως θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει από το άρθρο. Στον Yisrael απονεμήθηκε πέρσι, από το Ισραηλινό Υπουργείο Παιδείας το "Βραβείο του Ιουδαϊκού Πολιτισμού" (Δες άρθρο στο ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ).
Ο ραββίνος Yisrael Ariel (φώτο) υπήρξε αλεξιπτωτιστής του πολέμου "των 6 ημερών" και ίδρυσε το Ινστιτούτο για την Έρευνα και την Οικοδόμηση του Ναού,
(Institute for Research and Building the Temple ) πιο γνωστό ως τοΙνστιτούτο του Ναού (Temple Institute), περίπου πριν από 20 χρόνια.
Το Ινστιτούτο έχει ήδη κατασκευάσει με γνήσια υλικά (όπως αναφέρονται στην Παλαιά Διαθήκη) αυθεντικά αντικείμενα για την λειτουργία του τρίτου Ναού, προκειμένου όλα να είναι έτοιμα όταν θα κατασκευαστεί ο Τρίτος Ναός.

Υπάρχουν όμως και άλλοι που πιστεύουν ότι πιο σημαντικό είναι να παρουσιαστεί ο Ναός σαν ένα μεγάλο βήμα προς μια «πνευματική παγκοσμιοποίηση», παρά σαν μία εθνική επιχείρηση…
Το παράξενο είναι ότι εκτός από τους Ιουδαίους μεγάλο ενδιαφέρον για το χτίσιμο του Ναού έχουν οι λεγόμενοι «χριστιανοί σιωνιστές». Τέλος υπάρχουν σοβαρές πληροφορίες ότι το κτίσιμο του Ναού αποτελεί επιδίωξη και των Μασόνων, οι οποίοι ανυπομονούν να παρουσιάσουν το «νέο» χριστό..(βλ. «Ο ναός της Μασονίας είναι το σπίτι του Χριστού» (Edward Waite, «A New Encyclopedia of Freemasonry and of Cognate Instituted Mysteries: The Rites, Literature and History»,1970)
.
Παρακάτω μασονικό μνημείο στην μέση του δρόμου (!) στο Eliat του Ισραήλ, κοντά στα σύνορα με την Αίγυπτο.
Σύμφωνα με την Ιουδαϊκή θρησκεία, ένα στοιχείο που πρέπει να έχει ο Μεσσίας, είναι να φέρει την «παγκόσμια ειρήνη»… Θα είναι, όπως λένε,ένας ηγέτης που όμοιό του δεν γνώρισε το ανθρώπινο γένος…Κάτω από την καθοδήγησή του θα εμπνεύσει ολόκληρο τον κόσμο να αλλάξει πορεία…
Κρατήστε μόνο στο μυαλό σας, ότι σύμφωνα με την κρατούσα άποψη, για τους χριστιανούς η ανοικοδόμηση του Τρίτου Ναού θα γίνει από τον «Άνθρωπο της Αμαρτίας», τον επερχόμενο Παγκόσμιο Κυβερνήτη, τον Αντίχριστο.
«Και κατόπιν (ο Αντίχριστος) θα οικοδομήσει το Ναόν στα Ιεροσόλυμα και θα τον ανυψώσει ταχύτητα και θα τον αποδώσει στους Ιουδαίους» (Αγίου Ιππολύτου ΒΕΠΕΣ 6,285)
kokkinos oyranos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου