Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

#ΘΥΜΟΣ #ΟΡΓΗ Αρχίζει το EURO σήμερα… Οι επαναστάσεις αναβάλλονται;;; Για εμένα ΟΧΙΙΙΙ


150









Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Μα είναι δυνατόν να ζητάς από τον Έλληνα να κάνει επανάσταση μέσα στο καλοκαίρι και μάλιστα σε χρονιά που έχει euro; 
Έτσι μου έγραψε ένας φίλος χθες βράδυ και τείνω να πιστέψω ότι τελικά έχει δίκιο.
Δεκάδες μπλογκς και σελίδες αναπαρήγαγαν την πρόσκληση μου να συμμετάσχουμε στο #Παραιτηθείτε την 15/6. Ξέρετε τι ανταπόκριση είχα μέχρι σήμερα; 40 άτομα… Ναι κύριοι 40 άτομα…
Τόσοι είναι διατεθειμένοι να αφήσουν τον καναπέ τους, το euro, τις μπύρες και τις παραλίες την Τετάρτη…
Μην απορήσεις φίλε/η που τον Τσίπρα θα αντικαταστήσει ο Κούλης. Εσύ το επέτρεψες, εσύ και η απάθεια σου και η προφητολαγνεία σου και η ρωσοπουτινομανία σου και κανένας άλλος.
Μην απορείς για τίποτα.
Σε λίγο θα κατάσχουν το σπίτι του διπλανού σου…αλλά τι σε νοιάζει εσένα εσύ δεν χρωστάς. Όταν όμως εσένα ο Κούλης θα σε διώξει από τη δουλειά και το σπίτι σου θα γίνει μόνιμη κατοικία λαθροπιθήκων τότε μπορείς να αυτοκτονήσεις, όχι γιατί σου πήραν το σπίτι αλλά γιατί είσαι ανίκανος να κάνεις οτιδήποτε άλλο.
Ναι ρε αν ήσουν Έλληνας πραγματικός θα καπελώναμε την Τετάρτη 15/6 τα 10-20.000 κοτσαβάκια – μισθοδοτούμενους των ΠΑΣΟΚΟΝΔΠΟΤΑΜΙΣΙΩΝ και θα δίναμε το δικό στίγμα και ας έλεγαν ότι ήθελαν.
Ξέρεις πόσο εύκολα μπορούμε να τους κατεβάσουμε στο κάτω μέρος της πλατείας; Το κάναμε ρε φίλε επί 2 χρόνια σαν αγανακτισμένοι. Τους συριζομαλάκες τους είχαμε ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ, πίσω από τα σκαλάκια.
Τώρα;
Τώρα μερικοί από εσάς θα διαδηλώσουν στους αγώνες του euro… ακριβώς όπως έκαναν τότε… Εμείς όμως φίλε μείναμε στο δρόμο για 1,5 χρόνο και ας είχε ποτιστεί αυτή η πέτσα με τόνους χημικών , αγαπημένο σπορ του (Μ)ΠΑ(Τ)ΣΟΚ…
Εγώ θα είμαι πάλι εκεί, ανώνυμος όπως έχω επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια, με τη γυναίκα και το παιδί μου και τους καλούς μου φίλους και το μόνο που θα κρατάω είναι η σημαία, αυτήν που κάθε μέρα αναρτώ στο μπαλκόνι μου και κάθε δειλινό την υποστέλλω.
Θα είμαι εκεί με την ίδια σημαία που κατέβηκα στις διαδηλώσεις κατά του Ευρώ, για τα Ίμια, όταν πήραμε το EURO2004, όταν η Παπαρίζου κέρδισε την EUROVISION, όταν βγήκαμε δεύτεροι στο μουντομπάσκετ, όταν το ΟΧΙ βγήκε 20 μονάδες μπροστά… Την ίδια σημαία που προσέχω σαν τα μάτια μου και ελπίζω κάποτε να την αναρτήσω στα Θεοδοσιανά τείχη της Πόλης…
Εσύ κάνε ότι θες…







katoxika nea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου