Τις προφητείες για την ελληνική Κωνσταντινούπολη προσπαθεί να αποφύγει ο Σουλτάνος, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε υπουργός του ο οποίος μίλησε για γεωστρατηγικούς κινδύνους και Θράκη.
Φαίνεται ότι οι προφητείες του «τριβελίζουν» το μυαλό ενόψει της κόντρας του με τις ΗΠΑ και μιας πιθανής αλλαγής της γεωπολιτικής κατάστασης της περιοχής.
Ο ίδιος γνωρίζει τις Ορθόδοξες προφητείες πολύ καλά για την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Έλληνες και δημιουργεί τεχνητό υδάτινο κώλυμα με το δεύτερο κανάλι ενώ παρακάμπτει και την συνθήκη του Μοντρέ.
Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι το σχέδιο αυτό του Καναλιού της βασιλεύουσας ήταν καθαρά προσωπική απόφαση του Τούρκου προέδρου από το 2005.
Ποια θα ήταν όμως η χρησιμότητα του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης σε περίπτωση πολέμου ή πιθανή κατάληψης της από «ξένες δυνάμεις»;
Την απάντηση δίνει Τούρκος υπουργός σήμερα:
«Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των μελετών, η διαδρομή του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης δημιουργήθηκε λαμβάνοντας υπόψη όλες τους πιθανούς κινδύνους της χώρας μας με την Θράκη και τις αλληλεπιδράσεις συμπεριλαμβανομένης της αστικής μεταμόρφωσης της.
Μετά από αυτό, η δουλειά μας θα συνεχιστεί στον άξονα Küçükçekmece, Sazlıdere, Durusu», δήλωσε σήμερα ο Τούρκος υπουργός ο οποίος είναι υπεύθυνος για το έργο αποκαλύπτοντας πολλά από τα σχέδια του Τούρκου Σουλτάνου.
Από καθαρά στρατιωτική άποψη, το κανάλι θα δυσκόλευε οποιονδήποτε θελήσει να επιτεθεί από τον Βορρά και ήθελε να επιτεθεί σε μια πόλη 15 εκατ. κατοίκων από την στεριά σε έναν πιθανό πόλεμο.
Η ιστορία με την προφητεία για κατάληψη της πόλης από τους Έλληνες πιθανόν να έχει επηρεάσει βαθιά τον Τούρκο πρόεδρο , ο οποίος με αυτό το τεράστιο έργο προσπαθεί να ανατρέψει αυτά που έχουν προφητευθεί εδώ και αιώνες για την πόλη αυτή.
Πιθανόν τρέμει στην ιδέα να χάσει μια πόλη που κατέλαβε ο Σουλτάνος Μωάμεθ το 1453 , όταν ολόκληρη η δύση είχε προδώσει άνανδρα την μόνη αυτοκρατορία που « φύλαγε Θερμοπύλες» έναντι των Βαρβάρων της δύσης.
Σύμφωνα με ανάλυση, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πιθανό πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα.
Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε, καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου. Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Μάλιστα παλαιότερα στην περίοδο έντασης των σχέσεων Ρωσίας κ,αι Τουρκίας «ο ίδιος ο Ερντογάν είχε δηλώσει ότι η Μαύρη Θάλασσα θα είναι το νέο θέατρο των συγκρούσεων μεταξύ της Τουρκίας και της Ρωσίας, και ως εκ τούτου, του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας».
Πρόκειται για σαφή περιγραφή ενός επικείμενου παγκόσμιου πολέμου με αφορμή τον γεωπολιτικό, ναυτικό και στρατιωτικό «στραγγαλισμό» της ρωσικής ομοσπονδίας από τις ΗΠΑ.
Οι Τούρκοι είναι ίσως οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» σε αυτήν την πρώτη μεγέθους πρόκληση κατά της Ρωσίας στον Εύξεινο Πόντο (που είναι η πραγματική ονομασία του) , αναβιώνοντας έτσι το μύθο για το «Χρυσόμαλλο δέρας», το οποίο τώρα είναι η ρωσική «Αρκούδα» η οποία είναι λίαν επικίνδυνη και τρομερή.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ , η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που « μπλοκάρει», λέμε τώρα...τυχαία ο Βόσπορος,
να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου προς την Μεσόγειο!
Φαίνεται ότι οι προφητείες του «τριβελίζουν» το μυαλό ενόψει της κόντρας του με τις ΗΠΑ και μιας πιθανής αλλαγής της γεωπολιτικής κατάστασης της περιοχής.
Ο ίδιος γνωρίζει τις Ορθόδοξες προφητείες πολύ καλά για την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Έλληνες και δημιουργεί τεχνητό υδάτινο κώλυμα με το δεύτερο κανάλι ενώ παρακάμπτει και την συνθήκη του Μοντρέ.
Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι το σχέδιο αυτό του Καναλιού της βασιλεύουσας ήταν καθαρά προσωπική απόφαση του Τούρκου προέδρου από το 2005.
Ποια θα ήταν όμως η χρησιμότητα του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης σε περίπτωση πολέμου ή πιθανή κατάληψης της από «ξένες δυνάμεις»;
Την απάντηση δίνει Τούρκος υπουργός σήμερα:
«Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των μελετών, η διαδρομή του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης δημιουργήθηκε λαμβάνοντας υπόψη όλες τους πιθανούς κινδύνους της χώρας μας με την Θράκη και τις αλληλεπιδράσεις συμπεριλαμβανομένης της αστικής μεταμόρφωσης της.
Μετά από αυτό, η δουλειά μας θα συνεχιστεί στον άξονα Küçükçekmece, Sazlıdere, Durusu», δήλωσε σήμερα ο Τούρκος υπουργός ο οποίος είναι υπεύθυνος για το έργο αποκαλύπτοντας πολλά από τα σχέδια του Τούρκου Σουλτάνου.
Από καθαρά στρατιωτική άποψη, το κανάλι θα δυσκόλευε οποιονδήποτε θελήσει να επιτεθεί από τον Βορρά και ήθελε να επιτεθεί σε μια πόλη 15 εκατ. κατοίκων από την στεριά σε έναν πιθανό πόλεμο.
Η ιστορία με την προφητεία για κατάληψη της πόλης από τους Έλληνες πιθανόν να έχει επηρεάσει βαθιά τον Τούρκο πρόεδρο , ο οποίος με αυτό το τεράστιο έργο προσπαθεί να ανατρέψει αυτά που έχουν προφητευθεί εδώ και αιώνες για την πόλη αυτή.
Πιθανόν τρέμει στην ιδέα να χάσει μια πόλη που κατέλαβε ο Σουλτάνος Μωάμεθ το 1453 , όταν ολόκληρη η δύση είχε προδώσει άνανδρα την μόνη αυτοκρατορία που « φύλαγε Θερμοπύλες» έναντι των Βαρβάρων της δύσης.
Σύμφωνα με ανάλυση, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πιθανό πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα.
Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε, καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου. Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Μάλιστα παλαιότερα στην περίοδο έντασης των σχέσεων Ρωσίας κ,αι Τουρκίας «ο ίδιος ο Ερντογάν είχε δηλώσει ότι η Μαύρη Θάλασσα θα είναι το νέο θέατρο των συγκρούσεων μεταξύ της Τουρκίας και της Ρωσίας, και ως εκ τούτου, του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας».
Πρόκειται για σαφή περιγραφή ενός επικείμενου παγκόσμιου πολέμου με αφορμή τον γεωπολιτικό, ναυτικό και στρατιωτικό «στραγγαλισμό» της ρωσικής ομοσπονδίας από τις ΗΠΑ.
Οι Τούρκοι είναι ίσως οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» σε αυτήν την πρώτη μεγέθους πρόκληση κατά της Ρωσίας στον Εύξεινο Πόντο (που είναι η πραγματική ονομασία του) , αναβιώνοντας έτσι το μύθο για το «Χρυσόμαλλο δέρας», το οποίο τώρα είναι η ρωσική «Αρκούδα» η οποία είναι λίαν επικίνδυνη και τρομερή.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ , η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που « μπλοκάρει», λέμε τώρα...τυχαία ο Βόσπορος,
να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου προς την Μεσόγειο!
hellas press
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου