ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ; ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟ!
ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΑΜΕ ΝΑ ……..ΠΝΙΓΟΥΜΕ!
__________Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε! Πρέπει να είναι αποτέλεσμα παραπληροφορήσεως! Πρέπει νά είναι προϊόν προβοκάτσιας! Παρά ταύτα η ανάρτηση έκαμε το γύρο του κόσμου! Έφθασε μέχρι τίς Η.Π.Α.! Απ” εκεί μας ήλθε. Γι” αυτό και την παραθέτουμε.
__________Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε! Δεν υπάρχουν Έλληνες, οι οποίοι θα ημπορούσαν να υπογράψουν μια τέτοια συμφωνία!
_________ Πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να πιστεύσουμε ότι υπάρχουν Ορθόδοξοι Κληρικοί οιουδήποτε ιερατικού βαθμού, που θα μπορούσαν να υπογραψουν ή να προσυπογράψουν ένα τέτοιο κείμενο, τόσο βλαπτικό για την αγία Ορθοδοξία μας!
________Ερευνητέον, λοιπόν, τυγχάνει, εάν το παρακάτω κείμενον αποτελεί μέρος του τρίτου ή κάποιου άλλου Μνημονίου. Εμείς πιστεύουμε, ότι ΝΑΙ, κάποια Μυστική Συμφωνία μεταξύ πολιτικών παραγόντων, μισούντων μάλιστα την Ορθοδοξία, μπορεί νά υπάρχει, έβαλαν όμως κάποια ονόματα Ιεραρχών, οι οποίοι δήθεν υπογράφουν αυτό το κατάπτυστο Μνημόνιον, μόνον και μόνον για να παραπλανήσουν τον Ελληνικό Λαό! Ο καιρός θα το δείξει πολύ σύντομα!
_________Σας το παραθέτουμε όπως μας το απέστειλαν, ακολούθως δε θα σημειώσουμε τα δικά μας σχόλια:
Απίστευτο! Απαράβατος Όρος του 3ου Μνημονίου!
Κατάργηση Εθνικών και Θρησκευτικών Εορτών!
Σοκ… Άρθρα 12
__________Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε! Δεν υπάρχουν Έλληνες, οι οποίοι θα ημπορούσαν να υπογράψουν μια τέτοια συμφωνία!
_________ Πολύ περισσότερο δεν μπορούμε να πιστεύσουμε ότι υπάρχουν Ορθόδοξοι Κληρικοί οιουδήποτε ιερατικού βαθμού, που θα μπορούσαν να υπογραψουν ή να προσυπογράψουν ένα τέτοιο κείμενο, τόσο βλαπτικό για την αγία Ορθοδοξία μας!
________Ερευνητέον, λοιπόν, τυγχάνει, εάν το παρακάτω κείμενον αποτελεί μέρος του τρίτου ή κάποιου άλλου Μνημονίου. Εμείς πιστεύουμε, ότι ΝΑΙ, κάποια Μυστική Συμφωνία μεταξύ πολιτικών παραγόντων, μισούντων μάλιστα την Ορθοδοξία, μπορεί νά υπάρχει, έβαλαν όμως κάποια ονόματα Ιεραρχών, οι οποίοι δήθεν υπογράφουν αυτό το κατάπτυστο Μνημόνιον, μόνον και μόνον για να παραπλανήσουν τον Ελληνικό Λαό! Ο καιρός θα το δείξει πολύ σύντομα!
_________Σας το παραθέτουμε όπως μας το απέστειλαν, ακολούθως δε θα σημειώσουμε τα δικά μας σχόλια:
Απίστευτο! Απαράβατος Όρος του 3ου Μνημονίου!
Κατάργηση Εθνικών και Θρησκευτικών Εορτών!
Σοκ… Άρθρα 12
Άρθρο 1:
Πολυπολιτισμική Παιδεία σε όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, από 11.9.2016.
Άρθρο 2:
Κατάργηση Θρησκευτικών Εορτών και Εθνικών σε όλα τα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, από 11.9.2017.
Άρθρο 3:
Κατάργηση Εκκλησιασμού μαθητών, από 11.11.2016.
Άρθρο 4:
Υποχρεωτική επίσκεψη σε Συναγωγή και Ισλαμικό Τέμενος από Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού και σταδιακώς σε εκπαιδευτικές βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, από 11.11.2016.
Άρθρο 5:
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως από 11.9.2016 και παροχή δωρεάν προφυλακτικών σε όλους τους μαθητές από εκπαιδευτική βαθμίδα του Δημοτικού, από 11.10.2016.
Άρθρο 6:
Κατάργηση μαθήματος Ελληνικής Ιστορίας, κατάργηση για την Ελληνική Επανάσταση, εισαγωγή μαθήματος Ευρωπαϊκής Αναγεννήσεως με κυρίαρχο ζήτημα την Γαλλική και Ιταλική Επανάσταση του Γαριβάλδη του 1843. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 11.12.2018.
Άρθρο 7:
Πρακτική εφαρμογή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 11.12.2017.
Άρθρο 8:
Κατάργηση Εθνικών Εορτών και Παρελάσεων, από 16.10.2016.
Άρθρο 9:
Εισαγωγή εορτών για το περιβάλλον σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 17.10.2016.
Άρθρο 10:
Κατάργηση Θεολογικών Σχολών σε Πανεπιστήμιο από 16.10.2016. Μετατροπή σε Θρησκειολογικές Σχολές του Τμήματος των Φιλοσοφικών Σχολών. Κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες, από 11.9.2016, και εισαγωγή μαθήματος Θρησκειολογίας από 12.9.2016.
Άρθρο 11:
Κατάργηση πολλών Καθηγητών σε εκπαιδευτικές Βαθμίδες και εισαγωγή Διαδικτύου, από 1.1.2017.
Άρθρο 12:
12 Α: Εισαγωγή εικόνων-slides στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, από 19.9.2016.
12 Β: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής ταυτοποιήσεως των μαθητών, από 20.9.2017.
12 Γ: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής Μπάρας ασφαλείας σε όλα τα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εισαγωγή μαθητών-σπουδαστών-καθηγητών στα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με Κάρτα Ασφαλείας.
12 Δ: Εκδρομές Σχολείων Εκπαιδευτικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων σε μέρη σεξουαλικής απελευθερώσεως, από 17.9.2017.
12 Ε: Απελευθέρωση σεξουαλική των μαθητών, από 16.9.2016.
Πολυπολιτισμική Παιδεία σε όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, από 11.9.2016.
Άρθρο 2:
Κατάργηση Θρησκευτικών Εορτών και Εθνικών σε όλα τα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, από 11.9.2017.
Άρθρο 3:
Κατάργηση Εκκλησιασμού μαθητών, από 11.11.2016.
Άρθρο 4:
Υποχρεωτική επίσκεψη σε Συναγωγή και Ισλαμικό Τέμενος από Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού και σταδιακώς σε εκπαιδευτικές βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, από 11.11.2016.
Άρθρο 5:
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως από 11.9.2016 και παροχή δωρεάν προφυλακτικών σε όλους τους μαθητές από εκπαιδευτική βαθμίδα του Δημοτικού, από 11.10.2016.
Άρθρο 6:
Κατάργηση μαθήματος Ελληνικής Ιστορίας, κατάργηση για την Ελληνική Επανάσταση, εισαγωγή μαθήματος Ευρωπαϊκής Αναγεννήσεως με κυρίαρχο ζήτημα την Γαλλική και Ιταλική Επανάσταση του Γαριβάλδη του 1843. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 11.12.2018.
Άρθρο 7:
Πρακτική εφαρμογή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 11.12.2017.
Άρθρο 8:
Κατάργηση Εθνικών Εορτών και Παρελάσεων, από 16.10.2016.
Άρθρο 9:
Εισαγωγή εορτών για το περιβάλλον σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 17.10.2016.
Άρθρο 10:
Κατάργηση Θεολογικών Σχολών σε Πανεπιστήμιο από 16.10.2016. Μετατροπή σε Θρησκειολογικές Σχολές του Τμήματος των Φιλοσοφικών Σχολών. Κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες, από 11.9.2016, και εισαγωγή μαθήματος Θρησκειολογίας από 12.9.2016.
Άρθρο 11:
Κατάργηση πολλών Καθηγητών σε εκπαιδευτικές Βαθμίδες και εισαγωγή Διαδικτύου, από 1.1.2017.
Άρθρο 12:
12 Α: Εισαγωγή εικόνων-slides στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, από 19.9.2016.
12 Β: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής ταυτοποιήσεως των μαθητών, από 20.9.2017.
12 Γ: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής Μπάρας ασφαλείας σε όλα τα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εισαγωγή μαθητών-σπουδαστών-καθηγητών στα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με Κάρτα Ασφαλείας.
12 Δ: Εκδρομές Σχολείων Εκπαιδευτικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων σε μέρη σεξουαλικής απελευθερώσεως, από 17.9.2017.
12 Ε: Απελευθέρωση σεξουαλική των μαθητών, από 16.9.2016.
Πηγή: www.makeleio.gr
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ:
1._________Επαναλαμβάνουμε, ότι αδυνατούμε να πιστεύσουμε την παραπάνω είδηση. Παρά ταύτα στην καθημερινή ζωή βλέπουμε ήδη να εφαρμόζωνται μερικά από τά παραπάνω θρυλούμενα.
1._________Επαναλαμβάνουμε, ότι αδυνατούμε να πιστεύσουμε την παραπάνω είδηση. Παρά ταύτα στην καθημερινή ζωή βλέπουμε ήδη να εφαρμόζωνται μερικά από τά παραπάνω θρυλούμενα.
Σημειώνουμε τα παρακάτω: Στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στη νέα Κυβέρνηση τοποθετήθηκε ένας δεδηλωμένος άθεος, ο κ. Νικ Φίλης! Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος, δυστυχώς, τόν υπεδέχθη στο Γραφείο του με εναγκαλισμούς και ασπασμούς!
2.__________ Η Ένωση Αθέων μέ Υπόμνημά της εζήτησε από τόν προηγούμενο Αναπληρωτή Υφυπουργό της Παιδείας κ. Τ. Κουράκη, δεδηλωμένο δέ άθεο, «να εξαφανιστεί οποιαδήποτε επαφή των σχολείων με κάθε μορφή θρησκείας…»
«Ο τ. υπουργός Παιδείας Τ. Κουράκης συμφώνησε με την Ένωση Αθέων για αλλαγές στην Παιδεία
Να εξαφανιστεί οποιαδήποτε επαφή των σχολείων με κάθε μορφή θρησκείας ζήτησαν με υπόμνημα τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης Αθέων Ελλάδας που την Πέμπτη συναντήθηκαν με τον Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ. Τάσο Κουράκη, ο οποίος όπως φαίνεται είναι πρόθυμος να υλοποιήσει αρκετά από τα αιτήματα τους.
Όπως αναφέρεται σε ανακοινωθέν που εξέδωσε η Ένωση Αθέων «Σημαντικό μέρος της συνάντησης αποτέλεσε η συζήτηση για τα προβλήματα που απορρέουν από την τελευταία εγκύκλιο για απαλλαγή από το ομολογιακό μάθημα των θρησκευτικών καθώς και από την αναγραφή του θρησκεύματος στα απολυτήρια και στα δελτία μαθητών, η οποία εξακολουθεί να γίνεται λόγω άρνησης συμμόρφωσης με τη σχετική (ΑΡ. 77Α / 2002 – ΑΠ: 1143Α 25/06/2002) Απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, θέματα για τα οποία ο Υπουργός εξέφρασε την πρόθεσή του να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν».
Το μάθημα των Θρησκευτικών και ο χαρακτήρας του όμως δεν είναι τα μόνα θέματα που έθεσαν προς τον κ. Κουράκη οι δύο εκπρόσωποι της Ένωσης Αθέων.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Αθέων κ. Φώτης Φραγκόπουλος και ο ταμίας κ. Αντώνης Μαρκουΐζος που συναντήθηκαν με τον κ. Κουράκη ζήτησαν μέσω υπομνήματος που κατέθεσαν την κατάργηση, αγιασμών, εκκλησιασμών, εικόνων στα σχολεία, της αναφοράς των Τριών Ιεραρχών αλλά και του ίδιου του μαθήματος των θρησκευτικών σε δημοτικό και γυμνάσιο προτείνοντας την αντικατάσταση του με «μάθημα φιλοσοφίας των θρησκειών μόνο σε μια τάξη του λυκείου με αμερόληπτη παρουσίαση όλων των θρησκευμάτων καθώς και της αθεϊστικής προσέγγισης».
Η Ένωση Αθέων έχει ομαδοποιήσει τα αιτήματά της σε τρεις κατηγορίες: επείγοντα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας δεν εκδόθηκε καμία ανακοίνωση για το θέμα αλλά το ανακοινωθέν της Ένωσης Αθέων είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό.
Το μάθημα των Θρησκευτικών και ο χαρακτήρας του όμως δεν είναι τα μόνα θέματα που έθεσαν προς τον κ. Κουράκη οι δύο εκπρόσωποι της Ένωσης Αθέων.
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Αθέων κ. Φώτης Φραγκόπουλος και ο ταμίας κ. Αντώνης Μαρκουΐζος που συναντήθηκαν με τον κ. Κουράκη ζήτησαν μέσω υπομνήματος που κατέθεσαν την κατάργηση, αγιασμών, εκκλησιασμών, εικόνων στα σχολεία, της αναφοράς των Τριών Ιεραρχών αλλά και του ίδιου του μαθήματος των θρησκευτικών σε δημοτικό και γυμνάσιο προτείνοντας την αντικατάσταση του με «μάθημα φιλοσοφίας των θρησκειών μόνο σε μια τάξη του λυκείου με αμερόληπτη παρουσίαση όλων των θρησκευμάτων καθώς και της αθεϊστικής προσέγγισης».
Η Ένωση Αθέων έχει ομαδοποιήσει τα αιτήματά της σε τρεις κατηγορίες: επείγοντα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας δεν εκδόθηκε καμία ανακοίνωση για το θέμα αλλά το ανακοινωθέν της Ένωσης Αθέων είναι ιδιαίτερα διαφωτιστικό.
3._________ Η ΣΠΟΥΔΉ ΜΈ ΤΉΝ ΟΠΟΊΑ ΕΝΉΡΓΗΣΕ Η ΕΚ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΉΣ ΜΑΣ ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΚΥΡΊΑ ΣΊΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΎΛΟΥ, ΖΗΤΟΎΣΑ ΑΠΌ ΤΆ ΣΧΟΛΕΊΑ ΝΑ ΔΟΘΉ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΉ ΜΕ ΔΙΚΉ ΤΟΥ ΔΉΛΩΣΗ -ΚΑΊ ΌΧΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΉΛΩΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΈΩΝ ΤΟΥ- ΝΑ ΔΗΛΟΠΟΙΉ, ΌΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΊ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΉ ΤΟ ΜΆΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΏΝ!
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 26/9/2015
4._________ ΤΟ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉΣ ΑΘΗΝΑΪΚΉΣ ΕΦΗΜΕΡΊΔΟΣ » ΜΑΚΕΛΕΙΟ», ΌΠΟΥ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΆΛΛΗ ΌΨΗ! ΔΙΆ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΎΜΑΤΟΣ ΤΟ ΘΈΜΑ ΦΕΎΓΕΙ ΑΠΌ ΤΉΝ ΜΕΤΆΔΟΣΉ ΤΟΥ ΑΠΌ ΑΥΤΊ ΣΕ ΑΥΤΊ ΚΑΊ ΤΏΡΑ ΠΙΑ ΓΊΝΕΤΑΙ «ΒΟΎΚΙΝΟ»! ΤΟ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΊΔΟΣ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ» ΤΗΣ 26-27ΗΣ.09.2015 ΠΑΊΡΝΕΙ ΠΛΈΟΝ ΤΗ ΜΟΡΦΉ ΜΙΆΣ ΔΗΜΌΣΙΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑΣ! ΚΑΤΆ ΤΉΝ ΤΑΠΕΙΝΉ ΜΑΣ ΓΝΏΜΗ, ΤΏΡΑ ΠΛΈΟΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΛΆΒΟΥΝ ΘΈΣΗ ΌΛΟΙ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΊ ΦΟΡΕΊΣ, ΌΠΩΣ Η ΑΚΑΔΗΜΊΑ ΑΥΗΝΏΝ, ΟΙ ΣΎΛΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΏΝ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ, ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ ΜΈΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΎΣΕΩΣ, ΤΩΝ ΓΟΝΈΩΝ ΚΛΠ. ΜΕ ΠΡΏΤΗΝ ΒΕΒΑΊΩΣ ΤΉΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ! ΕΥΤΥΧΏΣ Η ΣΕΠΤΉ ΙΕΡΑΡΧΊΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΜΈ ΤΉΝ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΙΝ ΤΗΣ 8ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ Ε.Έ. ΔΙΑΨΕΎΔΕΙ ΡΗΤΏΣ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΉΝ ΤΟΥ ΚΑΤΆΠΤΥΣΤΟΥ ΑΥΤΟΎ ΚΕΙΜΈΝΟΥ ΕΚ ΜΈΡΟΥΣ ΔΉΘΕΝ ΙΕΡΑΡΧΏΝ ΚΑΊ ΑΠΟΦΑΊΝΕΤΑΙ, ΌΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΊ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΈΣΧΟΝ ΕΙΣ ΠΑΡΌΜΟΙΟΝ ΣΥΜΒΟΎΛΙΟΝ ΚΑΊ ΣΥΝΕΠΏΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΈΡΑΨΑΝ ΈΝΑ ΤΈΤΟΙΟ ΚΕΊΜΕΝΟΝ!
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 26/9/2015
4._________ ΤΟ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉΣ ΑΘΗΝΑΪΚΉΣ ΕΦΗΜΕΡΊΔΟΣ » ΜΑΚΕΛΕΙΟ», ΌΠΟΥ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΠΑΊΡΝΕΙ ΆΛΛΗ ΌΨΗ! ΔΙΆ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΎΜΑΤΟΣ ΤΟ ΘΈΜΑ ΦΕΎΓΕΙ ΑΠΌ ΤΉΝ ΜΕΤΆΔΟΣΉ ΤΟΥ ΑΠΌ ΑΥΤΊ ΣΕ ΑΥΤΊ ΚΑΊ ΤΏΡΑ ΠΙΑ ΓΊΝΕΤΑΙ «ΒΟΎΚΙΝΟ»! ΤΟ ΔΗΜΟΣΊΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΊΔΟΣ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ» ΤΗΣ 26-27ΗΣ.09.2015 ΠΑΊΡΝΕΙ ΠΛΈΟΝ ΤΗ ΜΟΡΦΉ ΜΙΆΣ ΔΗΜΌΣΙΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑΣ! ΚΑΤΆ ΤΉΝ ΤΑΠΕΙΝΉ ΜΑΣ ΓΝΏΜΗ, ΤΏΡΑ ΠΛΈΟΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΛΆΒΟΥΝ ΘΈΣΗ ΌΛΟΙ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΊ ΦΟΡΕΊΣ, ΌΠΩΣ Η ΑΚΑΔΗΜΊΑ ΑΥΗΝΏΝ, ΟΙ ΣΎΛΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΏΝ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ, ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΏΝ ΜΈΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΎΣΕΩΣ, ΤΩΝ ΓΟΝΈΩΝ ΚΛΠ. ΜΕ ΠΡΏΤΗΝ ΒΕΒΑΊΩΣ ΤΉΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ! ΕΥΤΥΧΏΣ Η ΣΕΠΤΉ ΙΕΡΑΡΧΊΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΜΈ ΤΉΝ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΙΝ ΤΗΣ 8ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ Ε.Έ. ΔΙΑΨΕΎΔΕΙ ΡΗΤΏΣ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΉΝ ΤΟΥ ΚΑΤΆΠΤΥΣΤΟΥ ΑΥΤΟΎ ΚΕΙΜΈΝΟΥ ΕΚ ΜΈΡΟΥΣ ΔΉΘΕΝ ΙΕΡΑΡΧΏΝ ΚΑΊ ΑΠΟΦΑΊΝΕΤΑΙ, ΌΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΊ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΈΣΧΟΝ ΕΙΣ ΠΑΡΌΜΟΙΟΝ ΣΥΜΒΟΎΛΙΟΝ ΚΑΊ ΣΥΝΕΠΏΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΈΡΑΨΑΝ ΈΝΑ ΤΈΤΟΙΟ ΚΕΊΜΕΝΟΝ!
5._________ΔΙΑΒΆΣΤΕ. ΛΟΙΠΌΝ, ΤΌ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ»:
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ 26/9/2015
6._________ ΣΚΟΠΙΑ ή Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;
__________Ποιά άραγε να είναι η ορθή ονομασία του κρατιδίου, με το οποίο συνορεύουμε εκεί ψηλά στα Βόρεια Σύνορά μας; Όταν ήμασταν μαθητής του Δημοτικού καί αργότερα του Γυμνασίου (1944-1956) τόσο στο Δημοτικό, όσο και στό Γυμνάσιο στις σχολικές εορτές και τις εθνικές παρελάσεις τραγουδάγαμε το τραγούδι: «Μακεδονία ξακουστή, του Αλεξάνδρου η Χώρα, που σ” έκλεψαν οι Βούλγαροι κι” ελεύθερη είσαι τώρα….», για να ενισχύεται η εθνική μας συνείδηση και ταυτότητα!
________Σήμερα αντιθέτως «σε χάρτη του βιβλίου ιστορίας γενικής κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου τα Σκόπια απεικονίζονται με την ονομασία «Μακεδονία». (Βλ.ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, 2.10.2015, σελ. 10). Το συγκεκριμένο αυτό βιβλίο είναι σε χρήση των μαθητών από την περασμένη διδακτική περίοδο!
__________Σας ερωτώ: Ακούσατε χθές έστω και μια φωνή διαμαρτυρίας για την βεβήλωση αυτή της ιστορίαςμας από κάποιο Φιλόλογο Καθηγητή, από κάποιο γονηό, από κάποιο Σύλλογο Καθηγητών κλπ;
___________Μή ψάχνετε αδίκως! Έως χθές, δυστυχώς, τίποτε δεν ακούσθηκε! Ο εχθρός, λοιπόν, είναι ήδη μέσα από τα τείχη! Ευτυχώς ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος είχε την τόλμη να το διακηρύξη κατά τήν προσφώνησίνΤου πρός τά Μέλη της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας κατά την 6ην Οκτωβρίου ε.έ.
___________Ευτυχώς πάλι, έστω και τόσο αργά, τα μέλη της ΟΛΜΕ κινητοποιούνται…. Ποτέ δέν είναι αργά!
7._________ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΠΕΙΛΟΎΜΕΝΗ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΕΘΝΙΚΏΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΏΝ ΕΟΡΤΏΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΌΛΩΝ, ΤΙ ΝΑ ΠΟΎΜΕ; ΣΤΑΔΙΑΚΆ Η ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΎ ΤΟΥ ΕΊΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΕΤΕΊΩΝ ΈΧΕΙ ΑΡΧΊΣΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΌΖΕΕΤΑΙ ΉΔΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΣΤΡΑΤΌ, ΌΠΩΣ ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΕ ΉΔΗ Ο ΠΑΝΑΓΙΏΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ Κ. ΆΝΘΙΜΟΣ.
6._________ ΣΚΟΠΙΑ ή Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;
__________Ποιά άραγε να είναι η ορθή ονομασία του κρατιδίου, με το οποίο συνορεύουμε εκεί ψηλά στα Βόρεια Σύνορά μας; Όταν ήμασταν μαθητής του Δημοτικού καί αργότερα του Γυμνασίου (1944-1956) τόσο στο Δημοτικό, όσο και στό Γυμνάσιο στις σχολικές εορτές και τις εθνικές παρελάσεις τραγουδάγαμε το τραγούδι: «Μακεδονία ξακουστή, του Αλεξάνδρου η Χώρα, που σ” έκλεψαν οι Βούλγαροι κι” ελεύθερη είσαι τώρα….», για να ενισχύεται η εθνική μας συνείδηση και ταυτότητα!
________Σήμερα αντιθέτως «σε χάρτη του βιβλίου ιστορίας γενικής κατεύθυνσης της Γ΄Λυκείου τα Σκόπια απεικονίζονται με την ονομασία «Μακεδονία». (Βλ.ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ, 2.10.2015, σελ. 10). Το συγκεκριμένο αυτό βιβλίο είναι σε χρήση των μαθητών από την περασμένη διδακτική περίοδο!
__________Σας ερωτώ: Ακούσατε χθές έστω και μια φωνή διαμαρτυρίας για την βεβήλωση αυτή της ιστορίαςμας από κάποιο Φιλόλογο Καθηγητή, από κάποιο γονηό, από κάποιο Σύλλογο Καθηγητών κλπ;
___________Μή ψάχνετε αδίκως! Έως χθές, δυστυχώς, τίποτε δεν ακούσθηκε! Ο εχθρός, λοιπόν, είναι ήδη μέσα από τα τείχη! Ευτυχώς ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος είχε την τόλμη να το διακηρύξη κατά τήν προσφώνησίνΤου πρός τά Μέλη της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας κατά την 6ην Οκτωβρίου ε.έ.
___________Ευτυχώς πάλι, έστω και τόσο αργά, τα μέλη της ΟΛΜΕ κινητοποιούνται…. Ποτέ δέν είναι αργά!
7._________ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΠΕΙΛΟΎΜΕΝΗ ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΕΘΝΙΚΏΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΏΝ ΕΟΡΤΏΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΌΛΩΝ, ΤΙ ΝΑ ΠΟΎΜΕ; ΣΤΑΔΙΑΚΆ Η ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΑΥΤΟΎ ΤΟΥ ΕΊΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΕΤΕΊΩΝ ΈΧΕΙ ΑΡΧΊΣΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΌΖΕΕΤΑΙ ΉΔΗ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΣΤΡΑΤΌ, ΌΠΩΣ ΚΑΤΉΓΓΕΙΛΕ ΉΔΗ Ο ΠΑΝΑΓΙΏΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ Κ. ΆΝΘΙΜΟΣ.
8._________ΑΣ ΕΠΑΝΈΛΘΟΥΜΕ ΤΏΡΑ ΣΤΗΝ ΈΝΩΣΗ ΑΘΈΩΝ, ΠΕΡΊ ΤΗΣ ΟΠΟΊΑΣ ΩΜΙΛΉΣΑΜΕ ΠΑΡΑΠΆΝΩ. ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΤΟ ΥΠΌΜΝΗΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΚΑΤΈΘΕΣΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ.
ΑΙΤΉΜΑΤΑ ΈΝΩΣΗΣ ΑΘΈΩΝ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ
ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ
1. Απαλλαγή από τα θρησκευτικά για όλους
– Εγκύκλιος που να εξασφαλίζει χορήγηση απαλλαγής χωρίς υποχρέωση δήλωσης θρησκευτικών πεποιθήσεων, ούτε θετική ούτε αρνητική (ότι δεν είναι Χ.Ο.) και χωρίς έλεγχο των πεποιθήσεων (από αναγραφή σε απολυτήριο, δελτίο μαθητών, πιστοποιητικό ή ληξιαρχική πράξη γέννησης, άλλο αρχείο ή έγγραφο).
– Ρητή οδηγία προς τις σχολικές μονάδες να ενημερώνουν επαρκώς τους γονείς για τη δυνατότητα απαλλαγής από τα θρησκευτικά, συγκεκριμένα με τους εξής τρόπους: προφορική ανακοίνωση την ημέρα έναρξης του σχολικού έτους, γραπτή ανακοίνωση αναρτημένη στο σχολείο σε εμφανές σημείο καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, γραπτή ατομική ενημέρωση με φυλλάδια που θα διανέμονται σε όλους τους μαθητές την ημέρα έναρξης ή την πρώτη ημέρα που θα προσέλθουν στο σχολείο για τη νέα χρονιά.
– Επαρκής προθεσμία υποβολής της αίτησης απαλλαγής (τουλάχιστον ένας μήνας) ή κατάργηση προθεσμίας (η μεταστροφή πεποιθήσεων μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή και η διακοπή παρακολούθησης δεν προκαλεί αναστάτωση στο πρόγραμμα του σχολείου).
– Εξασφάλιση της τήρησης της εγκυκλίου (έχουν παρατηρηθεί συχνά φαινόμενα διευθυντών που αρνούνται να χορηγήσουν απαλλαγή οδηγώντας σε μεγάλη ταλαιπωρία γονέων και μαθητών). Δυνατότητα προσφυγής των γονέων σε κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου για άμεση χορήγηση της απαλλαγής σε περίπτωση αρνήσεως του διευθυντή (άμεση επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε όσους διευθυντές δεν συμμορφώνονται).
2. Κατάργηση καταγραφής θρησκεύματος σε δελτία μαθητών και σε απολυτήρια
– Ρητή οδηγία προς τις σχολικές μονάδες να ενημερώνουν επαρκώς τους γονείς για τη δυνατότητα απαλλαγής από τα θρησκευτικά, συγκεκριμένα με τους εξής τρόπους: προφορική ανακοίνωση την ημέρα έναρξης του σχολικού έτους, γραπτή ανακοίνωση αναρτημένη στο σχολείο σε εμφανές σημείο καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, γραπτή ατομική ενημέρωση με φυλλάδια που θα διανέμονται σε όλους τους μαθητές την ημέρα έναρξης ή την πρώτη ημέρα που θα προσέλθουν στο σχολείο για τη νέα χρονιά.
– Επαρκής προθεσμία υποβολής της αίτησης απαλλαγής (τουλάχιστον ένας μήνας) ή κατάργηση προθεσμίας (η μεταστροφή πεποιθήσεων μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή και η διακοπή παρακολούθησης δεν προκαλεί αναστάτωση στο πρόγραμμα του σχολείου).
– Εξασφάλιση της τήρησης της εγκυκλίου (έχουν παρατηρηθεί συχνά φαινόμενα διευθυντών που αρνούνται να χορηγήσουν απαλλαγή οδηγώντας σε μεγάλη ταλαιπωρία γονέων και μαθητών). Δυνατότητα προσφυγής των γονέων σε κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου για άμεση χορήγηση της απαλλαγής σε περίπτωση αρνήσεως του διευθυντή (άμεση επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε όσους διευθυντές δεν συμμορφώνονται).
2. Κατάργηση καταγραφής θρησκεύματος σε δελτία μαθητών και σε απολυτήρια
– Τροποποίηση της νομοθεσίας ώστε να πάψει η αναγραφή του θρησκεύματος στα απολυτήρια Α’βαθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης. Ενημέρωση όλων των σχολικών μονάδων για το γεγονός ότι δεν πρέπει να καταγράφεται το θρήσκευμα στα δελτία μαθητών.
– Ρητή οδηγία στις σχολικές μονάδες να μην παραλαμβάνονται έγγραφα κανενός είδους με αναγραφή του θρησκεύματος του μαθητή ή των γονέων του.
– Επικοινωνία με το Υπουργείο Εσωτερικών (Διεύθυνση Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης) με στόχο να ενημερωθούν όλοι οι ληξίαρχοι για την απόφαση 134/2001 ΑΠΔΠΧ, σύμφωνα με την οποία το απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης δεν πρέπει να αναγράφει θρήσκευμα παρά μόνον αν το ζητά ρητά ο ενδιαφερόμενος (ρητή οδηγία σε όλους τους υπαλλήλους που εμπλέκονται στη χορήγηση τέτοιων εγγράφων για τήρηση αυτής της προϋπόθεσης και ενημέρωση των πολιτών) και για το δικαίωμα των πολιτών να διαγράψουν το θρήσκευμά τους καθώς και εκείνο των παιδιών τους με απλή υπεύθυνη δήλωση (εφόσον δεν δηλώνεται νέο θρήσκευμα αλλά παραμένουν άνευ θρησκεύματος).
3. Διευκρίνιση τρόπου αίτησης για απαλλαγή από συμμετοχή σε εκκλησιασμούς
– Ρητή οδηγία στις σχολικές μονάδες να μην παραλαμβάνονται έγγραφα κανενός είδους με αναγραφή του θρησκεύματος του μαθητή ή των γονέων του.
– Επικοινωνία με το Υπουργείο Εσωτερικών (Διεύθυνση Αστικής και Δημοτικής Κατάστασης) με στόχο να ενημερωθούν όλοι οι ληξίαρχοι για την απόφαση 134/2001 ΑΠΔΠΧ, σύμφωνα με την οποία το απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης δεν πρέπει να αναγράφει θρήσκευμα παρά μόνον αν το ζητά ρητά ο ενδιαφερόμενος (ρητή οδηγία σε όλους τους υπαλλήλους που εμπλέκονται στη χορήγηση τέτοιων εγγράφων για τήρηση αυτής της προϋπόθεσης και ενημέρωση των πολιτών) και για το δικαίωμα των πολιτών να διαγράψουν το θρήσκευμά τους καθώς και εκείνο των παιδιών τους με απλή υπεύθυνη δήλωση (εφόσον δεν δηλώνεται νέο θρήσκευμα αλλά παραμένουν άνευ θρησκεύματος).
3. Διευκρίνιση τρόπου αίτησης για απαλλαγή από συμμετοχή σε εκκλησιασμούς
Πρόβλεψη απαλλαγής για όλους τους εκκλησιασμούς του σχολικού έτους με αίτηση στην αρχή της χρονιάς. Γραπτή ενημέρωση όλων, τουλάχιστον μία εβδομάδα νωρίτερα, με δυνατότητα μη συμμετοχής και με πρόβλεψη απασχόλησης στη σχολική μονάδα σε περίπτωση που δεν έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν στο σπίτι.
4. Διευκρίνιση τρόπου διεξαγωγής πρωινής προσευχής.
Κατάργηση απαγγελίας και τήρηση σιγής, ώστε καθένας που θέλει πραγματικά να προσευχηθεί να μπορεί να το κάνει. Διαφορετικά η απαγγελία να γίνεται από μέλος του διδακτικού προσωπικού και όχι από μαθητή, ούτως ώστε να μην υπάρχει περιθώριο άσκησης έμμεσης ή άμεσης πίεσης για συμμετοχή.
ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ
Κατάργηση απαγγελίας και τήρηση σιγής, ώστε καθένας που θέλει πραγματικά να προσευχηθεί να μπορεί να το κάνει. Διαφορετικά η απαγγελία να γίνεται από μέλος του διδακτικού προσωπικού και όχι από μαθητή, ούτως ώστε να μην υπάρχει περιθώριο άσκησης έμμεσης ή άμεσης πίεσης για συμμετοχή.
ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ
1. Αλλαγή του κειμένου περί αθεΐας στο βιβλίο Θρησκευτικών Β” λυκείου
Η αθεΐα παρουσιάζεται με τρόπο διαστρεβλωμένο και προσβλητικό. Πρέπει να αφαιρεθεί το κείμενο ή να ξαναγραφτεί από ομάδα επιστημόνων με συμμετοχή εκπροσώπων μας.
2. Αφαίρεση των θρησκευτικών αναφορών από βιβλία άλλων μαθημάτων
2. Αφαίρεση των θρησκευτικών αναφορών από βιβλία άλλων μαθημάτων
Τα σχολικά βιβλία βρίθουν αναφορών που είτε είναι ομολογιακές είτε θεωρούν δεδομένο ότι όλοι οι Έλληνες είναι Χριστιανοί. Οι αναφορές αυτές πρέπει να αντικατασταθούν.
3. Αφαίρεση των υπερβολών και αναληθειών από τα βιβλία θρησκευτικών.
3. Αφαίρεση των υπερβολών και αναληθειών από τα βιβλία θρησκευτικών.
Αφαίρεση των υπερβολών και αναληθειών (αναφορές σε θαύματα ως να ήταν αληθινά και σε δόγματα ως να ήταν η μοναδική και απόλυτη αλήθεια) και των μεροληπτικών και μη αντικειμενικών αναφορών σε μη ορθόδοξες χριστιανικές πεποιθήσεις.
Συγγραφή νέων βιβλίων από ειδικούς στη φιλοσοφία, την κοινωνιολογία και την ψυχολογία, με δικαίωμα συμμετοχής εκπροσώπων όλων των μεγάλων θρησκειών καθώς και των αθέων, αθρήσκων και αγνωστικιστών.
ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ
ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ
Πλήρης εκκοσμίκευση της παιδείας. Συγκεκριμένα:
– Κατάργηση των εκκλησιασμών, της πρωινής προσευχής και του αγιασμού.
– Απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες.
– Κατάργηση εορτασμού των αποκαλούμενων τριών Ιεραρχών σαν προστατών των Ελληνικών γραμμάτων και θέσπιση εορτασμού Ημέρας της Παιδείας.
– Κατάργηση μαθήματος θρησκευτικών στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο.
– Κατάργηση ομολογιακού μαθήματος θρησκευτικών. Μάθημα φιλοσοφίας των θρησκειών μόνο σε μια τάξη του λυκείου (Α ή Β λυκείου) με αμερόληπτη παρουσίαση όλων των θρησκευμάτων καθώς και της αθεϊστικής προσέγγισης.
Πηγή: http://www.orthodoxia.info/
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ:
_________Έπειτα από όλα αυτά τα παραπάνω, αγαπητοί μου Αδελφοί καί Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά, προσωπικώς τα έχω χαμένα! ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, που φέρεται ότι περιέχει τό Μνημόνιο, ΌΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ ΤΟ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ», ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΊΨΩ!
________ Είναι φανερό, ότι κάτι σοβαρό μαγειρεύεται πίσω από την πλάτη μας! Οι Εβραίοι εισεχώρησαν στη ζωή μας και προσπαθούν να αλλοιώσουν τον χραρακτήρα της Ελλάδος, η οποία επί είκοσι και έναν αιώνες τώρα προβάλλει ως η Χώρα του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!!!!!
__________Η αρχή έγινε μέ τόν πρώτο κρυπτο-άθεο, Εβραϊκής δε καταγωγής, όπως έχει γραφή, Πρωθυπουργό της Χώρας κ. Κωνστ. Σημίτη! Όπως έχει καταγγελθή, ο παππούς του κ. Σημίτη, ονόματι Ααρών Αβδουρής, καταγόμενος από την Θεσσαλίαν, ήταν Εβραίος! Τα στοιχεία του, καθώς λέγεται, υπάρχουν στο Ληξιαρχείο Πειραιώς. Ας μη το ξεχνάμε! Το γκρέμισμα της χριστιανικής Ελλάδος άρχισε με τις ταυτότητες! Ο Πρωθυπουργός κ. Σημίτης κατήργησε την αναγραφή του Θρησκεύματος στις ταυτότητες!
_________ Στην Ροδόπη, σύμφωνα με τις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου, εξελέγησαν τρείς (3) Μουσουλμάνοι Βουλευτές καί ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ “Ελληνας Ορθόδοξος! Δεν είναι και αυτό σημείο των καιρών; Η «ΕΣΤΙΑ» σημειώνει: «…πολύ σύντομα θα ζητήσουν οι Μουσουλμάνοι δημοψήφισμα αυτοδιαθέσεως. Θα με θυμηθείτε:» (βλ. φ. της 23ης Σεπτεμβρίου, Το Περίπτερο, σελ. 8).
___________Στη νέα Κυβέρνηση του κ. Αλέξη Τσίπρα σαράντα (40) περίπου Υπουργοί έδωσαν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΡΚΟ, μόλις δε δώδεκα (12) Υπουργοί ωρκίσθηκαν με Θρησκευτικό Όρκο! Κάτι ανάλογο συνέβη και κατά την ορκομωσία των Βουλευτών μας της νέας Βουλής, τό Σάββατο 3 Οκτωβρίου. Νέα ήθη εισάγονται σιγά-σιγά στή Χώρα μας!
_______________Η αθεΐα κάποτε στο ἀλλοτε Ανατολικό μπλόκ είχεν επιβληθή δια των όπλων. Τελικά όμως νικήθηκε! Στή Χώρα μας, αντιθέτως, η Αθεΐα εισβάλλει διά της ειρηνικής οδού! Εισάγεται και επιβάλλεται διά της κοινοβουλευτικής διαδικασίας! «Υμείς όψεσθε».
– Απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες.
– Κατάργηση εορτασμού των αποκαλούμενων τριών Ιεραρχών σαν προστατών των Ελληνικών γραμμάτων και θέσπιση εορτασμού Ημέρας της Παιδείας.
– Κατάργηση μαθήματος θρησκευτικών στο δημοτικό σχολείο και στο γυμνάσιο.
– Κατάργηση ομολογιακού μαθήματος θρησκευτικών. Μάθημα φιλοσοφίας των θρησκειών μόνο σε μια τάξη του λυκείου (Α ή Β λυκείου) με αμερόληπτη παρουσίαση όλων των θρησκευμάτων καθώς και της αθεϊστικής προσέγγισης.
Πηγή: http://www.orthodoxia.info/
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ:
_________Έπειτα από όλα αυτά τα παραπάνω, αγαπητοί μου Αδελφοί καί Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά, προσωπικώς τα έχω χαμένα! ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, που φέρεται ότι περιέχει τό Μνημόνιο, ΌΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΆΦΕΙ ΤΟ «ΜΑΚΕΛΕΙΟ», ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΊΨΩ!
________ Είναι φανερό, ότι κάτι σοβαρό μαγειρεύεται πίσω από την πλάτη μας! Οι Εβραίοι εισεχώρησαν στη ζωή μας και προσπαθούν να αλλοιώσουν τον χραρακτήρα της Ελλάδος, η οποία επί είκοσι και έναν αιώνες τώρα προβάλλει ως η Χώρα του ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!!!!!
__________Η αρχή έγινε μέ τόν πρώτο κρυπτο-άθεο, Εβραϊκής δε καταγωγής, όπως έχει γραφή, Πρωθυπουργό της Χώρας κ. Κωνστ. Σημίτη! Όπως έχει καταγγελθή, ο παππούς του κ. Σημίτη, ονόματι Ααρών Αβδουρής, καταγόμενος από την Θεσσαλίαν, ήταν Εβραίος! Τα στοιχεία του, καθώς λέγεται, υπάρχουν στο Ληξιαρχείο Πειραιώς. Ας μη το ξεχνάμε! Το γκρέμισμα της χριστιανικής Ελλάδος άρχισε με τις ταυτότητες! Ο Πρωθυπουργός κ. Σημίτης κατήργησε την αναγραφή του Θρησκεύματος στις ταυτότητες!
_________ Στην Ροδόπη, σύμφωνα με τις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου, εξελέγησαν τρείς (3) Μουσουλμάνοι Βουλευτές καί ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ “Ελληνας Ορθόδοξος! Δεν είναι και αυτό σημείο των καιρών; Η «ΕΣΤΙΑ» σημειώνει: «…πολύ σύντομα θα ζητήσουν οι Μουσουλμάνοι δημοψήφισμα αυτοδιαθέσεως. Θα με θυμηθείτε:» (βλ. φ. της 23ης Σεπτεμβρίου, Το Περίπτερο, σελ. 8).
___________Στη νέα Κυβέρνηση του κ. Αλέξη Τσίπρα σαράντα (40) περίπου Υπουργοί έδωσαν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΡΚΟ, μόλις δε δώδεκα (12) Υπουργοί ωρκίσθηκαν με Θρησκευτικό Όρκο! Κάτι ανάλογο συνέβη και κατά την ορκομωσία των Βουλευτών μας της νέας Βουλής, τό Σάββατο 3 Οκτωβρίου. Νέα ήθη εισάγονται σιγά-σιγά στή Χώρα μας!
_______________Η αθεΐα κάποτε στο ἀλλοτε Ανατολικό μπλόκ είχεν επιβληθή δια των όπλων. Τελικά όμως νικήθηκε! Στή Χώρα μας, αντιθέτως, η Αθεΐα εισβάλλει διά της ειρηνικής οδού! Εισάγεται και επιβάλλεται διά της κοινοβουλευτικής διαδικασίας! «Υμείς όψεσθε».
__________Στην Πολιτεία Ντιτρόϊτ των Η.Π.Α. εντελώς πρόσφατα έγιναν αποκαλυπτήρια ενός αγάλματος του Σατανά! Πλήθος Σατανιστών ευρέθησαν εκεί για να τιμήσουν τόν Αρχηγό τους και θεό τους!
___________Στην περιοχή της Αλυκής, εδώ στο Αίγιο, από τις 13 έως τις 15 Σεπτεμβρίου ε.έ. τα μέλη ενός μάλλον σατανιστικού Συλλόγου «του πολιτικού φορέα του Αρτέμη Σώρρα «Ελλήνων Συνέλευσις», όπως έγραψε ο τοπικός Τύπος, (βλ. εφημερίδα ΠΡΩΤΗ, της 17.09.2015) «Δευτέρα και Τρίτη βράδυ καί ώρα δώδεκα καί ένα λεπτό (12 καί 1”) μετά τα μεσάνυκτα…..με θρησκευτική ευλάβεια έγιναν οι κύκλοι, ένας διάβαζε τις επικλήσεις και οι υπόλοιποι επαναλάμβαναν, ώστε επιυτυγχάνοντας τον καλύτερο δυνατό συντονισμό, να πετύχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συγκέντρωση ενέργειας»! Το ερώτημα, το οποίο απευθύνω επισήμως και δημοσίως πρός τά Μέλη της Ενώσεως «Ελλήνων Συνέλευσις» είναι: αγαπητοί μου, εσχηματίσατε ένα κύκλο. ενώσατε τα χέρια σας και τα σηκώσατε ψηλά, καί προέβητε σε επικλήσεις! Πρός ποίον απευθύνονταν οι επικλήσεις σας; Το όνομα του Σωτήρος Χριστού δεν ακούσθηκε: Επομένως μόνο στον Σατανά, τον Εωσφόρο Διάβολο, ήταν η αναφορά σας!
__________Ας τελειώσουμε με ένα κείμενο της τοπικής μας εφημερίδος «ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ» της 1ης Οκτωβρίου, (σελ. 20):
«ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ»
Το μεταναστευτικό είναι ένα πρόβλημα με πολλές όψεις και διαστάσεις και χρήζει ειδικής μελέτης και αντιμετώπισης. Σε κάθε περίπτωση η αύξηση του ισλαμικού στοιχείου στη χώρα μας και η πλειοψηφία του στην ελληνική Βουλή θα εσήμαινε, από άποψη πολιτισμικότητας, την επαναφορά μας στην εποχή του 1821!
Οι γείτονες καραδοκούν, ελπίζουν και προωθούν τα σχέδια τους όσο εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα χτίζουνε τεμένη και τζαμιά και το ρίχνουμε στης τύχης τα γραμμένα.
«ΕΘΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ»
Το μεταναστευτικό είναι ένα πρόβλημα με πολλές όψεις και διαστάσεις και χρήζει ειδικής μελέτης και αντιμετώπισης. Σε κάθε περίπτωση η αύξηση του ισλαμικού στοιχείου στη χώρα μας και η πλειοψηφία του στην ελληνική Βουλή θα εσήμαινε, από άποψη πολιτισμικότητας, την επαναφορά μας στην εποχή του 1821!
Οι γείτονες καραδοκούν, ελπίζουν και προωθούν τα σχέδια τους όσο εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα χτίζουνε τεμένη και τζαμιά και το ρίχνουμε στης τύχης τα γραμμένα.
_________Έλληνες Αδελφοί,
Χριστιανοί Αδελφοί,
Πατέρες και Μητέρες,
______ Ας το πάρουμε χαμπάρι! Η Ελλάδα μας, η Χριστιανική, η Ορθόδοξος Ελλάδα μας, καταποντίζεται χάνεται!
Αν μπορείτε, κάμετε κάτι!
Σηκωθείτε από τον καναπέ σας!
Κλείστε την τηλεόραση!
Ανησυχείστε, ξαγρυπνείστε, στοχασθήτε!
Αντισταθείτε!
Ο εχθρός τώρα πια είναι «εντός των τειχών»!
Αλλοιώς…..!
Πατέρες και Μητέρες,
______ Ας το πάρουμε χαμπάρι! Η Ελλάδα μας, η Χριστιανική, η Ορθόδοξος Ελλάδα μας, καταποντίζεται χάνεται!
Αν μπορείτε, κάμετε κάτι!
Σηκωθείτε από τον καναπέ σας!
Κλείστε την τηλεόραση!
Ανησυχείστε, ξαγρυπνείστε, στοχασθήτε!
Αντισταθείτε!
Ο εχθρός τώρα πια είναι «εντός των τειχών»!
Αλλοιώς…..!
Με πατρική αγάπη καί μέ περισσή αγωνία
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 12 Οκτωβρίου 2015
πηγή: http://www.pentapostagma.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου