Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Μητσοτάκη – Αναστασιάδη: «Οι πρακτικές της Άγκυρας δεν είναι εποικοδομητικές»


590_0a577f74f6f7c9be1543644dfd1c06d0
Με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη, συναντήθηκε πριν από λίγη ώρα, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, με το Κυπριακό να βρίσκεται στο επίκεντρο της ατζέντας. Ο κ. Μητσοτάκης επισήμανε ότι πρέπει να υπάρξει λύση το ταχύτερο δυνατόν, ενώ πρόσθεσε ότι οι πρακτικές της Άγκυρας δεν είναι εποικοδομητικές.
Διαβάστε αναλυτικά τη δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη:
«Συναντήθηκα με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, τον καλό φίλο κ. Νίκο Αναστασιάδη. Όπως πάντα, η συζήτηση μαζί του έγινε σε εξαίρετο κλίμα. Ήταν εκτενής και ουσιαστική. Επικεντρώθηκε στο ζήτημα του Κυπριακού. Είναι κοινή μας πεποίθηση ότι πρέπει να υπάρξει λύση το ταχύτερο δυνατόν.
Λύση λειτουργική και βιώσιμη, σύμφωνη με τις αποφάσεις του Ο.Η.Ε. και το κοινοτικό κεκτημένο. Λύση χωρίς στρατεύματα κατοχής και εγγυήτριες δυνάμεις.
Η εποικοδομητική στάση και βούληση της Κυπριακής πλευράς είναι γνωστή και καταγεγραμμένη.
Είναι ανάγκη να υπάρξει ανάλογη στάση και από την άλλη πλευρά. Και όταν λέμε από την άλλη πλευρά εννοούμε πρωτίστως την Τουρκία, η οποία ως κατοχική δύναμη μπορεί να επιβάλλει, τελικά, τη βούλησή της στην Τουρκο – Κυπριακή πλευρά.
Οι πρακτικές, όμως, της Άγκυρας – όπως αυτές που είδαμε και τις τελευταίες ημέρες – δεν είναι εποικοδομητικές.
Και αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να λάβει πολύ σοβαρά υπόψη του ο Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών».




hellasforce

Συνεχίζει το δούλεμα ο Τσίπρας: «Αποκαθίσταται πλήρως η σταθερότητα, φεύγει η αβεβαιότητα» (βίντεο)


tsipras_avramopoulos
Συνάντηση του Πρωθυπουργού με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Τώρα αρχίζει ο μεγάλος και δύσκολος αγώνας για να επουλώσουμε τις πληγές που έχουν υποστεί οι πιο αδύναμοι συμπολίτες μας, τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας, υπογραμμίζοντας πως αποκαθίσταται πλήρως η σταθερότητα και φεύγει η αβεβαιότητα, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον Δημήτρη Αβραμόπουλο.
«Μέσα από τον πυρήνα δύο κρίσεων ταυτόχρονα, της οικονομικής και της προσφυγικής που ήταν πρωτοφανής για τη χώρα μας, βγαίνουμε αλώβητοι, όρθιοι και τώρα αρχίζει ο μεγάλος και δύσκολος αγώνας για να επουλώσουμε τις πληγές που έχουν υποστεί οι πιο αδύναμοι συμπολίτες μας και αυτή είναι μια προσπάθεια για την οποία όλοι αξίζει να καταβάλλουμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Αυτό τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη συνάντηση του με τον Ευρωπαίο Επίτροπο Μετανάστευσης – Εσωτερικών Υποθέσεων – Ιθαγένειας Δημήτρη Αβραμόπουλο. Μίλησε για πολύ σημαντική ημέρα μετά την «πολύ σημαντική συμφωνία στο Eurogroup», συμπληρώνοντας ότι «περιμέναμε 4 χρόνια να υπάρξει μια απόφαση που βάζει έναν συγκεκριμένο οδικό χάρτη και δεσμεύσεις για το χρέος», για να τονίσει: «αποδεικνύει ότι η έννοια της αλληλεγγύης από την πλευρά των εταίρων είναι μια πραγματοποιήσιμη έννοια και όχι μια ευχή».
«Το σημαντικότερο», σημείωσε, «είναι ότι αποκαθίσταται πλήρως η σταθερότητα, φεύγει η αβεβαιότητα, τελειώνει όλη αυτή η συζήτηση για το εάν η Ελλάδα μπορεί να καταφέρει να παραμείνει στον ισχυρό πυρήνα της Ευρώπης».
Είπε ότι σήμερα είχαμε κι άλλη μια καλή είδηση, αναφερόμενος στην Ειδομένη: «Χωρίς βία -κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό- καταφέραμε να εκκενώσουμε ουσιαστικά και τη σιδηροδρομική γραμμή, αλλά να εκκενωθεί επί της ουσίας και η Ειδομένη, που αποτελούσε μια πληγή στην διαχείριση του προσφυγικού, που κατά γενική ομολογία είναι μια επιτυχής διαχείριση που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στη μεγάλη επιτυχία της απόφασης της συμφωνίας ανάμεσα στην ΕΕ και την Τουρκία».
Επ’ αυτού ο Δημήτρης Αβραμόπουλος τόνισε ότι «αυτό που συντελέσθηκε αυτές τις ημέρες στην Ειδομένη είναι ένα ισχυρό μήνυμα προς ολόκληρη την Ευρώπη, ότι με ανθρωπιά, με ευαισθησία αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να τύχουν φιλοξενίας και υποστήριξης, απαλείφοντας μια εικόνα που πραγματικά, όπως είχε λεχθεί στο παρελθόν, ήταν όνειδος για την Ευρώπη, για τον κόσμο, για την πολιτισμένη ανθρωπότητα». «Τώρα τα πράγματα αλλάζουν», πρόσθεσε και τόνισε ότι να πρέπει να συνεχίσει να εφαρμόζεται η συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας για την διαχείριση των προσφυγικών ροών και πως ήδη τα αποτελέσματα είναι θετικά, οι ροές έχουν μειωθεί εντυπωσιακά. Είπε ότι υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες τελευταίες προς ρύθμιση, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα βρεθεί η συνεννόηση που απαιτείται και πως διαπιστώνει από τις συχνές επισκέψεις του και στην Τουρκία ότι υπάρχει η καλή θέληση. «Τούτη την ώρα είμαστε σε ένα κρίσιμο στάδιο, γιατί αν δεν συνεχισθεί η εφαρμογή αυτής της συμφωνίας μπορεί να βρεθούμε μπροστά σε δυσμενείς εξελίξεις, κάτι που κανένας δεν θέλει».
Ως προς τη συμφωνία του Eurogroup, ο Ευρωπαίος Επίτροπος τόνισε ότι «δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι περνάμε σε ένα καινούριο στάδιο». «Νομίζω, όμως, είναι θετικό το αποτέλεσμα του χθεσινού Eurogroup, ξέρω ότι δεν ήταν εύκολη η πορεία μέχρι το χτεσινό Eurogroup, αλλά τελικά άνοιξε μια καινούρια περίοδος και ευχόμαστε όλοι να είναι θετική για την Ελλάδα και την Ευρώπη συνολικά», σημείωσε.





hellasforce

ΥΠΟΝΑΥΑΡΧΟΣ Προειδοποιεί: «Θανάσιμο Λάθος»


ΑΙΓΑΙΟ
Η σημασία της Μεγίστης και οι επιδιώξεις της Τουρκίας αναλύονται από τον Υποναύαρχο ε.α του Λιμενικού Σώματος Νικόλαου Παπανικολόπουλου που δημοσιοποιήθηκε στο tideon.org.
Όπως επισημαίνει ο κ.Παπανικολόπουλος “αν βρεθεί, Ελληνική Κυβέρνηση που θα δεχτεί ότι δεν υπάρχει πλήρης και αδιατάρακτη ενότητα των θαλασσίων συνόρων, Ελλάδας – Τουρκίας, από τον Έβρο μέχρι και το Καστελόριζο, θα διαπράξει θανάσιμο λάθος” .
Το άρθρο του:
Την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016, κυκλοφόρησε ως επίσημο έγγραφο του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ, η επιστολή που απεύθυνε η Τουρκία προς αυτόν, την 28 Απριλίου 2016, δια του μονίμου αντιπροσώπου της στον ΟΗΕ. Από την επιστολή προκύπτει ότι η Τουρκία συνεχίζει να προκαλεί και να διεκδικεί την ΑΟΖ μεγάλου μέρους της Ανατολικής Μεσογείου, που ανήκει στην Ελλάδα και την Κύπρο με το αιτιολογικό ότι είναι το κράτος «με τη μεγαλύτερη ηπειρωτική ακτογραμμή» στην Ανατολική Μεσόγειο , τονίζοντας μάλιστα ότι η τουρκική υφαλοκρηπίδα, σε αυτές τις περιοχές, ακολουθεί τη μέση γραμμή Τουρκίας – Αιγύπτου.
Στο παρελθόν, ο Αχμέτ Νταβούτογλου, ως Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, είχε πει χαρακτηριστικά: «Κάνουμε διερευνητικές επαφές που έχουν ρητό στόχο να εξετάσουν όλα τα θέματα που αφορούν τις διαφωνίες μας στο Αιγαίο. Επομένως, είμαστε επικεντρωμένοι κατά προτεραιότητα στο θέμα του Αιγαίου. Ωστόσο, το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο. Σε ότι αφορά το νησί του Καστελόριζου, η Τουρκία έχει βάσιμες νομικές και πολιτικές θέσεις, σε συμφωνία με το διεθνές δίκαιο και τη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων, συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης. Και γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία διαφωνούν σχετικά με τις θαλάσσιες ζώνες στην Ανατολική Μεσόγειο. Άσχετα, όμως, με τη γεωγραφική συνάφεια ή άλλα θέματα, εμείς θέλουμε να λύσουμε όλες τις διαφορές μας με την Ελλάδα το συντομότερο δυνατό» (Συνέντευξη στον Αλέξη Παπαχελά, Εφημερίδα «Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ», 6 Μαρτίου 2011).
Σε άλλη συνέντευξή του, με αφορμή την επίσκεψή του στην Αθήνα και στην ερώτηση : «Επιμένετε στην άποψη ότι το Καστελόριζο δεν ανήκει στο Αιγαίο και δεν έχει δικαίωμα σε ΑΟΖ; Θα αμφισβητούσε η χώρα σας το δικαίωμα της Ελλάδας σε έρευνες για φυσικό αέριο και πετρέλαιο νοτιοανατολικά της Κρήτης; Πώς θα περιγράφατε την προσέγγιση της Τουρκίας στο θέμα της ΑΟΖ;» απήντησε : «Η Τουρκία έχει σαφή πολιτική και νομική θέση, εδραζόμενη στο διεθνές δίκαιο. Γνωρίζουμε ότι η Τουρκία και η Ελλάδα υποστηρίζουν διαφορετικές απόψεις αναφορικά με τη θαλάσσια δικαιοδοσία σε περιοχές της Ανατολικής Μεσογείου. Επιθυμούμε να διευθετήσουμε όλες τις διαφορές μας με την Ελλάδα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα πραγματοποιήσουμε πρόοδο προς έναν κοινά επιθυμητό σκοπό». (Συνέντευξη στο «Βήμα της Κυριακής, 14 Οκτωβρίου 2012).
Με αφορμή τα παραπάνω, κρίνω σκόπιμο να γίνει μια προσέγγιση του συγκεκριμένου θέματος.
Η Τουρκία, μετά την τελική διαμόρφωση των διατάξεων της «Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας 1982 – United Nations Convention on the Law of the Sea – UNCLOS 1982», η οποία από τον ΟΗΕ τέθηκε σε ισχύ στις 16-11-1994, από την Ελλάδα στις 23-6-1995 (Ν. 2321/1995) και από την Ε.Ε στις 10-12-1998 (Επίσημη Εφημερίδα αριθ. L 179 /1998 ) για να διεκδικεί στο Αιγαίο, και μη έχοντας επικυρώσει τη Σύμβαση, κατά καιρούς «κατασκευάζει» ή «ανασύρει» διάφορες θεωρίες, όπως τη «Θεωρία της μειωμένης επήρειας».
Η «Θεωρία της μειωμένης επήρειας», υπάρχει στη διεθνή νομική βιβλιογραφία, αλλά αφορά τον καθορισμό των Ζωνών του ‘Δικαίου της Θάλασσας’ για νησιά που βρίσκονται μακριά από το σώμα του κυρίαρχου κράτους, χωρίς οποιαδήποτε γεωγραφική συνάφεια με αυτό.
Σύμφωνα με τη «Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας» (άρθρα 55 – 75), με την οποία και θεσμοθετήθηκε για πρώτη φορά η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ (Α.Ο.Ζ) αυτή περιλαμβάνει το θαλάσσιο βυθό και το υπέδαφός του, που εκτείνεται πέραν των χωρικών υδάτων μέχρι, δυνητικά, την απόσταση των 200 ναυτικών μιλίων.
Στην Α.Ο.Ζ, το κράτος δεν ασκεί πλήρη κυριαρχία (όλες τις αρμοδιότητες του κράτους) αλλά ειδικά κυριαρχικά δικαιώματα (έρευνα, εκμετάλλευση φυσικών πόρων κ.α) που καλύπτουν όλους του φυσικούς πόρους, ζωντανούς και μη. ΑΟΖ έχουν, τα νησιά, οι νησίδες και οι βραχονησίδες, μόνο εφόσον μπορούν να συντηρήσουν ανθρώπινη διαβίωση ή δική τους οικονομική ζωή.
Για ακατοίκητες νησίδες και βραχονησίδες, δημιουργούνται ερωτήματα για το κατά πόσο μπορούν, υπό προϋποθέσεις, να έχουν ή όχι ΑΟΖ. Για τα κατοικήσιμα όμως νησιά, όπως το Καστελλόριζο, δεν γεννάτε καμία αμφιβολία.
Η έννοια της Α.Ο.Ζ, στην Ελλάδα, έγινε ευρέως γνωστή, αρχικά το Φεβρουάριο του 2003 και στη συνέχεια τον Ιανουάριο του 2007, όταν η Κυπριακή Κυβέρνηση, με Πρόεδρο τον Τάσο Παπαδόπουλο, υπέγραψε συμφωνία για την οριοθέτηση της ΑΟΖ της Κύπρου με την Αίγυπτο και το Λίβανο, αντίστοιχα.
Το κατόρθωμα της μαρτυρικής Κύπρου, να οριοθετήσει ΑΟΖ, έφερε στο προσκήνιο το Καστελόριζο, το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο της Τουρκίας στο Αιγαίο. Αναμφισβήτητα ελληνικό νησί το οποίο κατοικείται, διαθέτει δική του ΑΟΖ και αποτελεί σημείο οριοθέτησης της Ελληνικής ΑΟΖ με αυτή της Αιγύπτου και της Κύπρου. Η θέση του, έχει πανικοβάλει την Τουρκία, καθώς χάνει τα θαλάσσια σύνορά της με την Αίγυπτο και της περιορίζει την ΑΟΖ .
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, η Τουρκία δείχνει να εγκαταλείπει το casus belli για τα 12 ν.μ με αντάλλαγμα, τη συναίνεση της Ελλάδας στη «διάσπαση» του εθνικού της χώρου, διαχωρίζοντας το Καστελόριζο από το Αιγαίο και οριοθετώντας το στη Θάλασσα της Λεβαντίνης.
Οι Τούρκοι, αμφισβητούν την αδιατάρακτη ενότητα των ελληνικών θαλασσίων συνόρων, από τον Έβρο μέχρι και το Καστελλόριζο, με το αιτιολογικό ότι το Καστελόριζο δεν ανήκει στο Αιγαίο αλλά στη Μεσόγειο και πιο συγκεκριμένα στη Θάλασσα της Λεβαντίνης.
Ισχυρίζονται ότι το Καστελόριζο, λόγω αυτής της γεωγραφικής του θέσης, έχει μειωμένη επήρεια στον καθορισμό της ελληνικής ΑΟΖ, και η ΑΟΖ πέριξ του Καστελόριζου, ανήκει στη δική της.
Για να γίνουν πειστικοί, αγνοούν τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από τους Διεθνείς Οργανισμούς στους οποίους είναι μέλη και με το ‘έτσι θέλω’, διαγράφουν από επίσημους χάρτες όχι μονό το Καστελλόριζο αλλά και όλα τα Δωδεκάνησα. Μια μικρή ανάλυση για να γίνει αυτό πιο κατανοητό.
Με σκοπό το συντονισμό της μετάδοσης των μετεωρολογικών πληροφοριών, για τις ανάγκες της διεθνούς ναυσιπλοΐας, το Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Σύστημα Κινδύνου και Ασφάλειας (Global Maritime Distress Safety System – GMDSS), το οποίο καθιερώθηκε το 1992, σε συνεργασία με το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (International Maritime Organization ΙΜΟ), τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό (World Meteorological Organization -WMO) και το Διεθνή Υδρογραφικό Οργανισμό ( International Hydrographic Organization – IHO) έχουν οριοθετήσει παγκοσμίως είκοσι μια (21) γεωγραφικές θαλάσσιες περιοχές (METAREA) και έχουν αναθέσει σε συγκεκριμένα κράτη την ευθύνη για τη μετεωρολογική τους κάλυψη.
Στην Ελλάδα (ΕΜΥ), έχουν αναθέσει την ευθύνη για τη μετεωρολογική κάλυψη της περιοχής METAREA ΙΙΙ, η οποία περιλαμβάνει την Ανατολική Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα (The Mediterranean and Black Seas, east of the Strait of Gibraltar) . Κάθε περιοχή METAREA έχει και υπο-περιοχές. Η περιοχή METAREA ΙΙΙ έχει 53 υπο-περιοχές.
Στο χάρτη του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού Νο 9 METAREA III ( E ), που απεικονίζονται οι 53 υπο-περιοχές ( Subareas ) της Μεσογείου αναφέρονται τα Δωδεκάνησα και το Καστελλόριζο. Τον ίδιο χάρτη έχει αναρτημένο στην ιστοσελίδα της και η Ελληνική ΕΜΥ. Στον αντίστοιχο χάρτη που έχει ανηρτημένο η Τουρκία, τα Δωδεκάνησα και το Καστελλόριζο φαίνονται ότι ανήκουν στη Τουρκία.
Το Καστελόριζο ή Μεγίστη (επειδή είναι το μεγαλύτερο από τα νησιά του συμπλέγματος των νησιών που συγκροτούν το Δήμο Μεγίστης), νησί με ναυτική, εμπορική και πολιτιστική παράδοση, έχει έκταση 9,1 τετρ. χλμ., μήκος ακτών 19,5 χλμ, πληθυσμό 492 κατοίκους στην απογραφή του 2011 και απέχει 1,25 ναυτικά μίλια από τις τουρκικές ακτές, 72 από τη Ρόδο, 150 από την Κύπρο και 328 από τον Πειραιά.
Με τη Συνθήκη της Λοζάνης (24-7-1923), η Τουρκία παραχώρησε στην Ιταλία (άρθρο 15) ονομαστικά δεκατέσσερα νησιά (Αστυπάλαια, Ρόδος, Χάλκη, Κάρπαθος, Κάσος, Τήλος, Νίσυρος, Κάλυμνος, Λέρος, Πάτμος, Λειψοί, Σύμη Κως, Καστελλόριζο) με τις παρακείμενες νησίδες τους.
Με τη Συνθήκη Ειρήνης των Παρισίων (1947) μεταξύ Συμμαχικών Δυνάμεων και Ιταλίας, η Ελλάδα πήρε τα προαναφερθέντα από την Ιταλία (άρθρο 14).
Η γραμμή των θαλασσίων Ελληνοτουρκικών συνόρων σε αυτά, ορίστηκε ότι είναι αυτή που διέρχεται από 51 καθορισμένα σημεία, η γεωγραφική θέση των οποίων προσδιορίζεται λεπτομερώς και αναφέρεται στους Βρετανικούς υδρογραφικούς χάρτες (British Admiralty ) Νο 236, 872, 1546. Μια απλή ματιά στους χάρτες, αρκεί για να διαπιστωθεί ότι το Καστελλόριζο ανήκει στην Ελληνική επικράτεια.
Ο Νόμος 518/1948 «Περί προσαρτήσεως της Δωδεκανήσου εις την Ελλάδα» (ΦΕΚ 7Α/9-1-1948) αποτελεί ένα διαχρονικό κείμενο και τρανταχτό επιχείρημα για τη σωστή ενημέρωση γύρω από τα ‘Δωδεκάνησα’, και φυσικά και το Καστελλόριζο, τα οποία προσαρτήθηκαν στην Ελλάδα από την 28η Οκτωβρίου 1947.
Ο όρος ’’Δωδεκάνησα’’ είναι όρος γεωγραφικός αναφερόμενος στο σύμπλεγμα νησιών, νησίδων και βραχονησίδων της ελληνικής επικράτειας και περιλαμβάνει τα δεκατέσσερα μεγαλύτερα (Αστυπάλαια, Ρόδος, Χάλκη, Κάρπαθος, Κάσος, Τήλος, Νίσυρος, Κάλυμνος, Λέρος, Πάτμος, Λειψοί, Σύμη Κως, Καστελλόριζο) με τις παρακείμενες νησίδες και βραχονησίδες τους. Είναι επίσης όρος διοικητικός που προσδιορίζει μια αποκεντρωμένη οργανωμένη δομή του Κράτους με βάση τις γεωοικονομικές, κοινωνικές και συγκοινωνιακές συνθήκες (άρθρο 101 Συντάγματος). Η διοικητική δομή ’’Δωδεκάνησα’’, μέχρι το 1955 λειτουργούσε ως ‘Γενική Διοίκηση Δωδεκανήσου’ και στη συνέχεια, μέχρι και σήμερα ως ‘Νομός Δωδεκανήσου’ (άρθρα 22 και 27 Ν. 3200/1955 «Περί Διοικητικής Αποκεντρώσεως» ) με πρωτεύουσα – έδρα, τη Ρόδο.
Αν βρεθεί, Ελληνική Κυβέρνηση που θα δεχτεί ότι δεν υπάρχει πλήρης και αδιατάρακτη ενότητα των θαλασσίων συνόρων, Ελλάδας – Τουρκίας, από τον Έβρο μέχρι και το Καστελόριζο, θα διαπράξει θανάσιμο λάθος .
Αλεξανδρούπολη Μάιος 2016
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Νικόλαος
Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)




hellasforce

ΜΕΤΑ ΤΟ EUROGROUP


ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣΟι δανειστές του Αυτοκράτωρα & Κοσμοκράτωρα ΡΟΤΣΙΛΝΤ βρήκαν εδώ στην Ελλάδα, «Το μήνα που τρέφει τους ένδεκα», στο πρόσωπο του ΤΣΙΠΡΑ.
Τώρα μετά τη ψήφιση στη Βουλή των Μνημονίων 3 & 4, και μετά το EUROGROUP, ζητάνε και άλλα, για να δώσουν τη δόση.
Κατάλαβαν ότι είναι άδεια τα ταμεία, και εκβιάζουν.
Υποθηκεύσαμε τη δημόσια περιουσία, και όλον τον ορυκτό πλούτο, (Χρυσό-Πετρέλαια-Φυσικό Αέριο- κ.λ.π.), για 10,3 δις. ευρώ, για να πληρώσουμε τα τοκοχρεωλύσια στους Εβραίους δανειστές του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, και για το Λαό τίποτα.
Τόσο μυαλό έχουν οι προδότες & Μ@@@@@ς πολιτικοί μας.
Το EUROGROUP της Τρίτης/Τετάρτης 24/05-25/05/16 εκτέλεσε εντολές των Εβραίων δανειστών του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας, για την Ελλάδα.
Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ/ΥΕΘΑ σε ομιλία του στη Σύρο, χαρακτήρισε το νόμο των 7500 σελίδων, που ψήφισαν στη Βουλή τη Κυριακή το βράδυ 22/05/16, εγκληματικό και αντισυνταγματικό, όσον αφορά το ΦΠΑ στα νησιά.
Οι δανειστές (Θεσμοί) δίνουν δώρο για κάθε ψήφιση Μνημονίου, αλλιώς δεν εξηγείται η προθυμία…………….
Οι δανειστές (Θεσμοί), ληστεύουν τους Έλληνες με κάθε Μνημόνιο, και με κάθε EUROGROUP.
Πρώτη φορά βλέπω στη ζωή μου, «Θεσμούς» να ληστεύουν το Λαό.
Η Ελλάδα δεν είχε ποτέ πολιτικούς ηγέτες. Ήταν όλοι τους ορντινάντσες της Παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας του Κοσμοκράτωρα Μεγιστάνα βαρώνου Λόρδου ΡΟΤΣΙΛΝΤ.
Με την ψήφιση του 4ου Μνημονίου στη Βουλή (Κυριακή 22/05), η Κυβέρνηση ΤΣΙΠΡΑ παρέδωσε για έναν αιώνα τη δημόσια περιουσία, στους δανειστές του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, εξαναγκάζοντας τα παιδιά μας, και τα εγγόνια μας, σε μετανάστευση, για να εγκατασταθούν εδώ οι Μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες, στο σύνθημα της αλληλεγγύης των Επικυρίαρχων της Γης.
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ γνωρίζει ότι οι δανειστές θα τον ανατρέψουν, εάν δεν κάνει όσα του λένε οι Εβραίοι επιτελείς της Ε.Ε., αλλά και οι ορντινάτσες του ΡΟΤΣΙΛΝΤ των διάφορων ΕUROGROUP, όμως προτιμά να προδίδει την Ελλάδα, και τους έλληνες, παρά να κάνει ανυπακοή στα κελεύσματα των Σιωνιστών Επικυρίαρχων της Γης.
Έδωσε τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου στο Σουλτάνο, όπως γράφει ο τύπος σήμερα.!!!
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ακολουθεί Εξωτερική & Οικονομική πολιτική, «Ότι διατάξει ο Κοσμοκράτωρας Βαρώνος ΡΟΤΣΙΛΝΤ», της Ν.Τ.Π. και της παγκόσμιας Σιωνιστικής Κυβέρνησης, αδιαφορώντας για την Ελλάδα & τους Έλληνες.
Επί Κυβερνήσεως ΤΣΙΠΡΑ, οι Έλληνες επωλήθησαν σαν σκλάβοι στους Σιωνιστές δανειστές του ΡΟΤΣΙΛΝΤ!!!!!!!!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ!
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
Διεθνολόγος/Αναλυτής Γεωπολιτικής/Αρθρογράφος




hellasforce

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Σ Κ Λ Η Ρ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!


100933510-172752359.530x298
Τη στιγμή που η περίοδος της πλασματικής ευημερίας έχει τελειώσει προ πολλού, τόσο η Ελλάδα, όσο και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες έρχονται αντιμέτωπες με τη σκληρή πραγματικότητα της λιτότητας. Που, πραγματικά, αποσκοπεί όμως αυτή η λιτότητα και ποια είναι τα τρικ που αναμένεται να χρησιμοποιήσουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των φορολογουμένων;
Παραθέτουμε αποσπάσματα από κείμενο του Aditya Chakrabortty, στον Guardian, που παρότι αφορά την κατάσταση στην Μεγάλη Βρετανία, αποτελεί τον καθρέφτη και της ελληνικής οικονομίας…
«Σχεδόν ο καθένας που σκέφτεται σοβαρά το ζήτημα συμφωνεί ότι ο Τζορτζ Όσμπορν και ο Ντέιβιντ Κάμερον θέλουν να αναμορφώσουν τη Βρετανία. Οι περικοπές των δαπανών, η καταλύοντας του συστήματος υγείας και πολλά άλλα σημάδια βρίσκονται παντού και προμηνύουν ότι μέσα σε μία δεκαετία αναμένεται μία μαζική αλλαγή. Ωστόσο, ακόμη και τώρα δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό το πόσο μακριά θα μπορούσε να μετατοπιστεί η Βρετανία – και προς ποια κατεύθυνση.
Πάρτε μέτρα λιτότητας, είναι οι λέξεις που θα στιγματίσουν αυτή την κυβέρνηση. Ακόμα και οι πιο έξυπνοι επικριτές της διαπράττουν δύο βασικά λάθη. Το πρώτο είναι να υποθέσουμε ότι θα μείνει μόνο στις περικοπές δαπανών και τις φορολογικές αυξήσεις. Το δεύτερο είναι να πιστέψουμε ότι όλα αυτά πρόκειται να μειώσουν τα ποσά που δανείζεται η χώρα.
image
Η λιτότητα είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από αυτό: αποτελεί ένα έργο που μεταφέρει πλούτο από τους φτωχότερους στους πλουσιότερους. Και το πετυχαίνει πολύ αποτελεσματικά: ενώ ένας τυπικός Βρετανός εργαζόμενος εξακολουθεί να κερδίζει λιγότερα σε σχέση τον πληθωρισμό και ακόμα λιγότερα απ’ ό, τι αυτός έβγαζε πριν από το τραπεζικό κραχ, ο αριθμός των δισεκατομμυριούχων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο έχει σχεδόν τετραπλασιαστεί από το 2009. Παρόλο που ο Όσμπορν προέβη σε περικοπές κάποιων ειδικών προνομίων, εξακολουθεί να δίνει στους πλούσιους πράγματα που ανήκουν στο βρετανικό δημόσιο».
Ο ύπουλος ρόλος των ιδιωτικοποιήσεων
Σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις ο Chakrabortty, επισημαίνει: «Η ιδιωτικοποίηση είναι το επίκεντρο πολλών δισεκατομμυρίων λιρών της λιτότητας του Όσμπορν και πολύ σπάνια αναφέρεται είτε από πολιτικούς ή από τον Τύπο.
Στην καλύτερη περίπτωση, η ιδιωτικοποίηση είναι ένα βραχυπρόθεσμο κέρδος για μια μακροπρόθεσμη απώλεια. Το δημόσιο πωλεί ένα από τα περιουσιακά στοιχεία του, προκειμένου να καταστεί δυνατή η άμεση είσπραξη χρημάτων από την κυβέρνηση. Σε μια έκθεση που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα, αν ο Όσμπορν πουλήσει σε ιδιώτες το Κτηματολόγιο, τις Εθνικές Υπηρεσίες Εναέριας Κυκλοφορίας, το Channel 4 και το Ordnance Survey θα έχει υπό τον έλεγχό του πάνω από 7,7 δισ. λίρες σε μερίσματα και κέρδη για τα επόμενα 50 χρόνια. Σίγουρα, θα έχει χρήματα τώρα, ωστόσο μακροπρόθεσμα θα βγούμε όλοι χαμένοι.
Η ιδιωτικοποίηση του Osborne, όπως και το υπόλοιπο του προγράμματος λιτότητας του, θα του δώσει τη δυνατότητα να μεταφέρουν πλούτο από τους πολίτες σε μια πολύ μικρότερη ομάδα των ιδιωτών επενδυτών. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μόνο περικοπές θέσεων εργασίας, χαμηλότερες αμοιβές, και χειρότερες συνθήκες εργασίας – όπως έχουμε δει σε όλες τις ιδιωτικοποιημένες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Οι υπόλοιποι από εμάς, τους πελάτες, θα πληρώνουμε υψηλότερους λογαριασμούς και κρυφές επιδοτήσεις. Και η κυβέρνηση; Θα έχει αρκετά μετρητά για να μπορέσει να κάνει κάποιες φορολογικές ελαφρύνσεις προεκλογικά – ώστε να αγοράσει κυριολεκτικά ψήφους.»
Και, συμπληρώνουμε, ότι σε όλα αυτό το βρώμικο παιχνίδι προστίθεται και η εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας κάθε χώρας. Και πόσω μάλλον αν τεθούν σε ισχύ οι επικείμενες σκιώδεις συμφωνίες (ΤΤΙΡ, CETA κ.ο.κ), που βρίσκονται προ των πυλών, δίνοντας την ευκαιρία σε κάθε εταιρεία να αναλαμβάνει ουσιαστικά ρόλο κράτους…

TISA – Εθνική Κυριαρχία και προσωπικά δεδομένα… ΤΕΛΟΣ!



Έτσι θα αλλάξουν τη ζωή μας τα λόμπι και οι πολυεθνικές!
Με τη διαρροή νέου κύματος απόρρητων εγγράφων σχετικά με τις μυστικές διαπραγματεύσεις για την TISA (Trade in Services Agreement -Διεθνής Συμφωνία Εμπορίου Υπηρεσιών), «αδελφή» συμφωνία της αμφιλεγόμενης TTIP, «ξαναχτυπά» το WikiLeaks αποκαλύπτοντας πώς οι ξένες εταιρείες θα μπορούν να παρεμβαίνουν στο κανονιστικό πλαίσιο υπηρεσιών κυρίαρχων κρατών: από τις τηλεπικοινωνίες και το ηλεκτρονικό εμπόριο έως τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες -με την προστασία των προσωπικών δεδομένων να είναι και πάλι στον «αέρα».
Πρόκειται για συμφωνία η οποία θα επανασχεδιάσει την πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες των Ευρωπαίων πολιτών, Αμερικανών καθώς και πολιτών χωρών από την Κόστα Ρίκα έως την Ιαπωνία, αναφέρει το ιταλικό περιοδικό L’ Espresso το οποίο βρίσκεται μεταξύ των δημοσιογραφικών ομίλων που δημοσιεύουν τα έγγραφα σε συνεργασία με το WikiLeaks του Τζούλιαν Ασάνζ.
Η TISA στοχεύει στην απελευθέρωση της αγοράς υπηρεσιών σε 23 καίριους τομείς προς ικανοποίηση των λόμπι και των πολυεθνικών. Από τις τηλεπικοινωνίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, το βασικό θεσμικό πλαίσιο της οικονομίας των ανεπτυγμένων κρατών θα αναπροσαρμοστεί, γράφει το ιταλικό περιοδικό σημειώνοντας ότι η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη δεν θα είχε την παραμικρή ιδέα για όλα αυτά εάν δεν είχαν προηγηθεί οι αποκαλύψεις του WikiLeaks δύο χρόνια πριν.
Σήμερα ο οργανισμός του Ασάνζ επανέρχεται με νέες διαρροές για την TISA, η οποία μαζί με την TTIP (Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων) είναι στο επίκεντρο του μεγάλου παιχνιδιού των εμπορικών διαπραγματεύσεων στο οποίο έχει μπει η Ευρώπη εδώ και τρία χρόνια και προορίζεται να στρέψει την παγκόσμια οικονομία σε ακόμη πιο φιλελεύθερη κατεύθυνση.
Όλο αυτό, γράφει το περιοδικό L’Espresso, υπό την πίεση μεγάλων εταιριών και πολυεθνικών που δεν ικανοποιούνται πια να παρακάμπτουν τους κανόνες με τους οποίους τα κράτη προστατεύουν τους πολίτες τους, εργαζόμενους και καταναλωτές, αλλά εισχωρήσουν σε αυτή καθ’ αυτή τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των χωρών επηρεάζοντάς τες ανοιχτά.
H TISA, όπως και η TTIP, είναι αντικείμενο διαπραγμάτευσης στη Γενεύη. Στο τραπέζι βρίσκονται οι «28» της ΕΕ και οι Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία, Καναδάς, Χιλή, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν, Ισλανδία, Ισραήλ, Ιαπωνία Νότιος Κορέα, Λιχτεστάιν, Μαυρίκιος, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Πακιστάν, Παναμάς, Περού, Ελβετία και Τουρκία. Τα συμφέροντα είναι πραγματικά τεράστια. Μόνο στις ΗΠΑ οι υπηρεσίες αναλογούν στο 75% της οικονομίας και αντίστοιχα η ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας υπηρεσιών παγκοσμίως με δεκάδες εκατομμύρια θέσεις εργασίας να δημιουργούνται στον συγκεκριμένο τομέα.
Δεδομένου του αντίκτυπου της TISA στη ζωή δισεκατομμυρίων ανθρώπων, η μυστικότητα υπό την οποία λαμβάνουν χώρα οι διαπραγματεύσεις είναι μία από τις πλέον αμφιλεγόμενες πτυχές αυτής της συμφωνίας, όπως και τις TTIP -επί της τελευταίες η Greenpeace προχώρησε σε πολλές αποκαλύψεις.
Εξ ου και η σημασία των αποκαλύψεων του WikiLeaks, που εκτός από τα κρίσιμα κεφάλαια της συμφωνίας, όπως εκείνο για τους νόμους και τους εθνικούς κανονισμούς ή τις κρατικές επιχειρήσεις, φέρνουν επίσης στο φως τις ατζέντες με το πρόγραμμα των μηνιαίων συνεδριάσεων, τα ονόματα των διαπραγματευτών, το ημερολογιακό πρόγραμμα εργασιών.
Τι προβλέπει η αμφιλεγόμενη συμφωνία
Δύο από τα κεφάλαια που αποκαλύπτονται από το WikiLeaks και θα συζητηθούν περισσότερο αφορούν τους νόμους και τους εθνικούς κανονισμούς σχετικά με την αγορά των υπηρεσιών και τις κρατικές επιχειρήσεις.
Το πρώτο κεφάλαιο αφήνει να διαφανεί πώς η TISA δίνει στις ξένες εταιρείες και πολυεθνικές τη δυνατότητα να επεμβαίνουν στη διαδικασία της ρύθμισης των υπηρεσιών, αφαιρώντας από τις κυβερνήσεις αρμοδιότητες που κάθε κυρίαρχο κράτος μπορεί να κάνει στο όνομα των εμπορικών και κοινωνικών συμφερόντων του.
Οι χώρες που μετέχουν στη συμφωνία μπορούν αναμφίβολα να επιβάλουν κανόνες και να εγκρίνουν μέτρα για τη ρύθμιση της παροχής υπηρεσιών, όμως πρέπει να δημοσιεύουν εκ των προτέρων και λεπτομερώς τους κανόνες. Όμως αυτό που εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνεται ως σωστός όρος για τη διαφάνεια της αγοράς εκτιμάται ότι μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στις μεγάλες ξένες εταιρείες να γνωρίζουν εγκαίρως τον αντίκτυπο των εθνικών κανόνων στα συμφέροντά τους και να παρεμβαίνουν σε αυτούς.
Στο κομμάτι του κεφαλαίου για τις κρατικές εταιρείες αποσαφηνίζεται ότι θα πρέπει «να ενεργούν βάσει εμπορικών κριτηρίων όταν προμηθεύονται ή παρέχουν υπηρεσίες» στο πλαίσιο της φιλελευθεροποίησης της αγοράς. Αν και προβλέπεται ότι οι κρατικές εταιρείες μπορούν να παρέχουν δημόσια υπηρεσία για τις κοινότητες όπου δραστηριοποιούνται, και μπορούν κατ’ επέκταση να ανταποκριθούν σε ορισμένες κοινωνικές ανάγκες όπως η παροχή υπηρεσιών προσβάσιμων και από τις πιο μειονεκτούσες τάξεις, πρέπει εντούτοις «να επιφυλάσσουν στις υπηρεσίες άλλου κράτους μέλος [της TISA] μεταχείριση όχι λιγότερο ευνοϊκή απ’ ό,τι δίνουν στις δικές τους». Συνεπώς για παράδειγμα δεν μπορούν να δώσουν προτεραιότητα σε τοπικούς προμηθευτές.
Σε αυτό το πλαίσιο, η καθηγήτρια Τζέιν Κέλσι της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Όκλαντ στη Νέα Ζηλανδία, η οποία έκανε μία λεπτομερή τεχνική ανάλυση επί κεφαλαίων της TISA που αποκαλύπτονται σήμερα, δίνει το παράδειγμα μίας κρατικής εταιρείας η οποία βάσει αυτού του κεφαλαίου της TISA μπορεί μεν να εκτελεί μία κοινωνική αποστολή, όμως δεν μπορεί να δίνει προτεραιότητα για παράδειγμα στην προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών από την τοπική κοινότητα στην οποία δραστηριοποιείται.
Και σε αυτό το κεφάλαιο για τις κρατικές εταιρείες, η διαφάνεια, η οποία θεωρητικά έχει θετική λειτουργία, μπορεί να γίνει «δίκοπο μαχαίρι» εάν η επίκληση αυτής της διαφάνειας γίνει «όπλο» στα χέρια κρατών ή ανταγωνιστριών εταιρειών: Εντός έξι μηνών αφότου τεθεί σε ισχύ η συμφωνία, κάθε εταίρος θα πρέπει να διαβιβάσει στους άλλους λίστα με όλες τις κρατικές εταιρείες και σειρά πληροφοριών γι’ αυτές, από τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας έως τις απαλλαγές και τις ασυλίες που παρέχονται από τους νόμους στις δημόσιες υπηρεσίες στη λίστα.
Εξίσου ευαίσθητα και αμφιλεγόμενα είναι τα κεφάλαια της TISA για τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τους «νέους κανόνες που ισχύουν για όλες τις υπηρεσίες», που προβλέπουν ότι οι χώρες-μέλη της συμφωνίας δεν μπορούν να αξιώσουν από ξένη εταιρεία να έχει τοπική υπηρεσία στο κράτος στο οποίο θέλει να πουλήσει τις υπηρεσίες της. Συνήθως η παρουσία ζητείται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και προς δημιουργία θέσεων εργασίας, καθώς επίσης και όσον αφορά την εφαρμογή των ρυθμιστικών νόμων κάθε κράτους σχετικά με υπηρεσίες σε πολίτες και καταναλωτές.
Το έγγραφο σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καταδεικνύει ότι το ζήτημα με την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχει κάθε άλλο από διευθετηθεί: Στο κείμενο που βρίσκεται υπό συζήτηση εξακολουθεί να μην διευκρινίζεται με ποιον τρόπο ακριβώς θα προστατεύονται οι πιο ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες των πελατών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Και όπως σημειώνει στην ηλεκτρονική του πύλη το περιοδικό L’Espresso, οι Αμερικανοί λομπίστες που πιέζουν περισσότερο για τη συμφωνία δεν έχουν κρύψει το γεγονός ότι θεωρούν τους νόμους για την προστασία των προσωπικών δεδομένων μεγάλο εμπόδιο στις δουλειές τους.

Έως τέλη Σεπτεμβρίου ενεργοποιείται το 50% των προγραμμάτων ΕΣΠΑ...


Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει ενεργοποιηθεί το 50 των προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ, και ήδη όλοι οι φορείς βρίσκονται σε διαδικασία υποβολής προτάσεων...
για την υλοποίηση νέων έργων, όπως αναφέρθηκε σε συνάντηση που είχε την Τετάρτη ο υφυπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Αλέξης Χαρίτσης, με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.

Θέμα της συνάντησης, ήταν ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο.

Ο υφυπουργός δήλωσε ότι έχει ήδη ενεργοποιηθεί το 25% του νέου ΕΣΠΑ που αντιστοιχεί σε ποσό της τάξης των 4,5 δισ. ευρώ. «Βάσει του σχεδιασμού που έχουμε πραγματοποιήσει, έως τα τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει ενεργοποιηθεί το 50%, το μισό δηλαδή των προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ και ήδη όλοι οι φορείς βρίσκονται σε διαδικασία υποβολής προτάσεων για την υλοποίηση νέων έργων», συμπλήρωσε.

Διευκρίνισε επίσης ότι πρόκειται για προσκλήσεις τομεακών και περιφερειακών προγραμμάτων «σε μια σειρά από δραστηριότητες που είναι πολύ σημαντικοί για την ελληνική οικονομία και κοινωνία». «Αναφέρομαι, τόσο στην ενίσχυση του τομέα επιχειρηματικότητας και στην υποστήριξη παρεμβάσεων στο πεδίο της κοινωνικής πολιτικής, όσο και σε δράσεις που σχετίζονται με έργα υποδομών και περιβάλλοντος», συνέχισε ο κ. Χαρίτσης και επεσήμανε ότι «η κινδυνολογία διαψεύδεται παταγωδώς από τα ίδια τα νούμερα».

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας δήλωσε από την πλευρά του ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες, ώστε να μην μείνουν ημιτελή έργα και δημιουργούν στρεβλώσεις, οικονομικές, κοινωνικές, περιβαλλοντικές...





nonews news

Πότε θα πέσει το παραδάκι…


στην αγορά…

Αυτό είναι το ερώτημα, κατά τον Χατζηνικολάου. Οι δανειστές, στη δόση και το χρέος, μας έχουν με το μαστίγιο και το καρότο. Και οι επενδυτές, αν…
δεν ξέρουν τι θα γίνει τελικά με ρύθμιση του χρέους, δύσκολα θα ρισκάρουν τα χρήματα τους στην Ελλάδα.

Κατά τον σχολιαστή του STAR, υπάρχει μια ελπίδα με την έκθεση του ΔΝΤ για το χρέος, το φθινόπωρο, να ανοίξει το θέμα.

Αλλά από την άλλη, όταν υπάρχει ο Σόιμπλε, δύσκολα αυτό το θέμα μπορεί να οδηγηθεί σε λύση, πριν από τις γερμανικές εκλογές.

Το συνοπτικό σχόλιο του Χατζηνικολάου για την συμφωνία ήταν: Όταν ακόμη και σε μία τράπεζα, ένας δανειστής, δίνει επιπλέον ενέχυρα και εγγυήσεις, ε, παίρνει καλύτερους όρους!

Πράγματι…






nonews news

Οι τρεις "κόκκινες" κάρτες από την τρόικα στον νέο ασφαλιστικό νόμο...


Οι τρεις κόκκινες κάρτες από την τρόικα στον νέο ασφαλιστικό νόμοΤρεις αλλαγές στον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο για το ασφαλιστικό απαιτούν οι δανειστές...

Η πρώτη αφορά την άμεση εξεύρεση ισοδύναμων προκειμένου να ισχύσει η δέσμευση του πρωθυπουργού για μη επιστροφή των ποσών του ΕΚΑΣ που έχουν χορηγηθεί μέχρι σήμερα από τους συνταξιούχους στους οποίους κοβεται η παροχή.

Η δεύτερη έχει να κάνει με την παροχή έκπτωσης 50% για την πρώτη πενταετία κατά την οποία δραστηριοποιούνται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπσχολούμενοι .Συγκεκριμένα ζητούν να μειωθεί το εισοδηματικό όριο που αφορά αυτές τις κατηγορίες από 13.000 ευρώ που είναι σήμερα στα 10.000 ευρώ.


Η τρίτη παρέμβαση αφορά την κατάργηση των ευνοϊκών διατάξεων που ισχύουν σήμερα για τους ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε περιοχές με πληθυσμό κάτω από 2.000 κατοίκους.


Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπάρξει νομοθετική παρέμβαση αφού προηγηθεί συνεννόηση με την τρόικα...




nonews news