Τα Αρχαία Ελληνικά Α Υ Ξ Α Ν Ο Υ Ν τις ‘συνάψεις’ του εγκεφάλου, δηλαδή την Ε Υ Φ Υ Ϊ Α !!! (Τά θάβουν ΟΛΑ αυτά εδώ, για να κρατούν το ηθικό μας χαμηλά!)
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ‘ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ’ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ!
[ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ (α-) ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΕΩΣ, ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΩΣ ΑΡΙΣΤΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ…]
«Σε επιστολή του στην εφημερίδα «Καθημερινή» των Αθηνών (στην έκδοση της 17ης Οκτωβρίου 2010) και υπό τον τίτλο «Τα Αρχαία Ελληνικά και ο εγκέφαλος», ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και μέλος του Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας κ. Σταύρος Παπαμαρινόπουλος, αναφέρεται στη θεωρία του καθηγητή Eric Havelock, σύμφωνα με την οποία, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο, προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποιήσεως του εγκεφάλου των χρηστών του
Τα Αρχαία Ελληνικά, αυξάνουν τις συνάψεις του εγκεφάλου, δηλαδή την ε υ φ υ ΐ α ! Πλήθος κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων, κατέληξαν σε επιστημονικά αποτελέσματα, τα οποία είναι δημοσιευμένα σε έκδοση που επιμελήθηκαν ο καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Τορόντο Charles Lumsden και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας, Derrick de Kerckhove.
Τα αποτελέσματα που υποστηρίζουν την θεωρία του Havelock είναι τα εξής: Η περιοχή Broka, που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου, διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή, για πρώτη φορά. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε ριζικώς.
Η ανωτέρω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μια ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών, διά της λειτουργίας του θεάτρου!
Στην συνέχεια ο κ. Παπαμαρινόπουλος αναφέρεται σε πειράματα, που απέδειξαν ότι με τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών, επιταχύνονται οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψεως!
Τονίζει επίσης την περίπτωση, κατά την οποία η Αυστραλή πανεπιστημιακή ερευνήτρια Kate Chanock περιγράφει σε βιβλίο της, που εκδόθηκε το 2006, πώς κατόρθωσε να μετατρέψει έναν αγγλομαθή δυσλεξικό σε μη δυσλεξικό με τα Αρχαία Ελληνικά!
Τέλος, ο κ. Παπαμαρινόπουλος τονίζει, ότι από εφέτος τα μεν παιδιά του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης στην Αγγλία, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντίστοιχης ηλικίας Ελληνόπουλα, με πολιτική απόφαση ΔΕΝ θα διδάσκονται την αρχαία ελληνική γλώσσα, αλλά… Αγγλικά!!!
[ΑΥΤΑ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΕΛΩΣ …»ΤΥΧΑΙΑ» ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ …ΔΟΛΟΣ!
ΜΠΑ!
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
ΜΠΑ!
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!
ΤΙΣ «ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΕΣ» ΑΥΤΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ, ΤΙΣ ΛΕΝΕ ΣΗΜΕΡΑ «ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ» ΚΑΙ ΔΕΝ …ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ! Ε; «ΙΩ.ΚΑΠ.»]
Στο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ & ΑΚΡΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ αυτό ‘βίντεο’, που ακολουθεί, ομιλεί ο Λυκειάρχης του Κερατσινίου κ. Μητροπέτρος. ΘΑ ΠΑΘΑΙΤΕ ‘ΣΟΚ’, ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ!
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ…
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου