Η Τουρκία ετοιμάζεται να οργώσει το Αιγαίο. Σύμφωνα με το voicenews.gr έγινε σύμβαση η οποία υπογράφηκε κατά τη διάρκεια της 12ης έκθεσης αμυντικού υλικού IDEF 2015 (5-8 Μαΐου 2015 / Κωνσταντινούπολη). Το όνομα του νέου πλοίου, το οποίο θα αποτελέσει την ναυαρχίδα του τουρκικού ναυτικού , θα είναι ANADOLU (Aνατολία).
Ο εκπρόσωπος του τουρκικού ναυπηγείου SEDEF Orkun Kalkavan ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είμαστε υπερήφανοι που θα υλοποιήσουμε το μεγαλύτερο project ναυπήγησης πλοίου για το Πολεμικό Ναυτικό της χώρας. Η ναυπήγηση του πλοίου θα επιβεβαιώσει τις μεγάλες δυνατότητες της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας».
Πέραν των κλασικών δυνατοτήτων ενός πλοίου αμφιβίων επιχειρήσεων, το υπόψη πλοίο θα διαθέτει νοσοκομειακή υποδομή (δυναμικότητας 30 κλινών), δυνατότητα μεταφοράς και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε έκτακτες καταστάσεις, καθώς επίσης και δυνατότητα προστασίας του προσωπικού από ΡΒΧ πόλεμο.
Ειδικότερα:
Θα μπορεί να μεταφέρει 1 Τάγμα Πεζοναυτών πλήρους συνθέσεως καθώς και αριθμό πλωτών και εναέριων μέσων (8-11 E/Π και 5-7 Α/Φ).
To συνολικό μήκος θα είναι 225 μέτρα και η μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβοι.
Το εκτόπισμα θα είναι 28.000 τόνοι (με πλήρες φορτίο).
Θα μπορεί να μεταφέρει 4 μικρά σκάφη αμφιβίων επιχειρήσεων LCM (Landing Craft Mechanized) ή δύο LCAC (Landing Craft Air Cushion ή αλλιώς μικρά hovercraft)
Πέραν των κλασικών δυνατοτήτων ενός πλοίου αμφιβίων επιχειρήσεων, το υπόψη πλοίο θα διαθέτει νοσοκομειακή υποδομή (δυναμικότητας 30 κλινών), δυνατότητα μεταφοράς και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας σε έκτακτες καταστάσεις, καθώς επίσης και δυνατότητα προστασίας του προσωπικού από ΡΒΧ πόλεμο.
Ειδικότερα:
Θα μπορεί να μεταφέρει 1 Τάγμα Πεζοναυτών πλήρους συνθέσεως καθώς και αριθμό πλωτών και εναέριων μέσων (8-11 E/Π και 5-7 Α/Φ).
To συνολικό μήκος θα είναι 225 μέτρα και η μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβοι.
Το εκτόπισμα θα είναι 28.000 τόνοι (με πλήρες φορτίο).
Θα μπορεί να μεταφέρει 4 μικρά σκάφη αμφιβίων επιχειρήσεων LCM (Landing Craft Mechanized) ή δύο LCAC (Landing Craft Air Cushion ή αλλιώς μικρά hovercraft)
Πλέον των παραπάνω, θα μπορεί να μεταφέρει:
Δεκατρία άρματα μάχης, έξι εξοπλισμένα ερπυστριοφόρα οχήματα (ΑPC), εικοσιεπτά αμφίβια οχήματα εφόδου AAV (Assault Amphibious Vehicle), τριάντα - τρία οχήματα Γενικής Χρήσης (Φορτηγά κ.λπ.) Τέλος το συνολικό προσωπικό που δύναται να μεταφερθεί με το νέο αυτό πλοίο ανέρχεται στα 1.450 άτομα (συμπεριλαμβάνονται το πλήρωμα, το υγειονομικό προσωπικό, τα πληρώματα Ε/Π και Α/Φ και το Τάγμα Πεζοναυτών). Είναι αυτονόητο ότι ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τα οπλικά συστήματα του πλοίου θα προέρχονται από τουρκικές εταιρείες (HAVELSAN για τα ηλεκτρονικά και ASELSAN-ROKETSAN για τα οπλικά συστήματα). Ο σχεδιασμός του υπόψη πλοίου βασίζεται στο αντίστοιχο Ισπανικό (κατασκευής Navantia) και στο αντίστοιχο των ναυτικών δυνάμεων της Αυστραλίας.
Δεκατρία άρματα μάχης, έξι εξοπλισμένα ερπυστριοφόρα οχήματα (ΑPC), εικοσιεπτά αμφίβια οχήματα εφόδου AAV (Assault Amphibious Vehicle), τριάντα - τρία οχήματα Γενικής Χρήσης (Φορτηγά κ.λπ.) Τέλος το συνολικό προσωπικό που δύναται να μεταφερθεί με το νέο αυτό πλοίο ανέρχεται στα 1.450 άτομα (συμπεριλαμβάνονται το πλήρωμα, το υγειονομικό προσωπικό, τα πληρώματα Ε/Π και Α/Φ και το Τάγμα Πεζοναυτών). Είναι αυτονόητο ότι ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τα οπλικά συστήματα του πλοίου θα προέρχονται από τουρκικές εταιρείες (HAVELSAN για τα ηλεκτρονικά και ASELSAN-ROKETSAN για τα οπλικά συστήματα). Ο σχεδιασμός του υπόψη πλοίου βασίζεται στο αντίστοιχο Ισπανικό (κατασκευής Navantia) και στο αντίστοιχο των ναυτικών δυνάμεων της Αυστραλίας.
Δείτε την αντίστοιχη Ισπαινική εκδοχή...
voice news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου